Miksi Erika Vikman pukeutuu niin seksikkäästi?
Ylhäältä avaraa, alhaalta lyhyttä, kauttaaltaa kinteää. Ylikompensoiko hän jotakin? Oma sukupuolielämänsä ei ilmeisesti ole lainkaan niin kiihkeää kuin tyylistään voisi kuvitella.
Kommentit (161)
Mikään ei ole hyvä. Erika liian seksikäs ja Haukio teidän mielestä seksitön. Koskaan ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, mitä se kenen persettä kutkuttaa, miten joku pukeutuu.
Kutkuttaa se, jos Erika Vikman pukeutuu seksikkäästi! Ei se sovi!
Ja miksi hän pukeutuu seksikkäästi?NO ÄLÄ KATSELE HÄNEN KUVIAAN JOS NIIN PALJON KUTKUTTAA.
KUKA VAAN SAA PUKEUTUA SEKSIKKÄÄSTI, EIKÖ VASTIKÄÄN YRITETTY ETTÄ NAISILLA ON OIKEUS JA NYT MAMMAT SEKOAA KUN NIIN IHMISET ALKAA TEKEMÄÄN.
PÄÄTTÄKÄÄ JO, MITÄ HALUATTE.
Pukeutuisi edes seksikkäästi, mutta kun ei. Nyt osa porukasta katsoo sitä paljasta ihoa ja kuvittelee, että se on pukeutumista.
Ei vaan siinä kohtaan missä puhutaan pukeutumisesta, niin siinä on kangasta. Jos nyt jostain vaaleanvihreitä mustapillkukangas on seksikästä niin ok, minusta se on vain pikkulapsen naamiaisasun kangas. Tai nuo raitasifonkihousut ja sitten nämä ydistettynä toisiinsa?
Miten me voimme päättää jotain lopullista, kun kirjoittajia ja mielipiteitä on vaikka kuinka paljon. Ymmärrät kai sen sentään?
Minusta on juuri kiva katsella, kuinka mauttomasti joku kykenee tosiaan yhdistelemään vaatteita. Ja mistä hän edes löytää nuo vaatteensa?
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole hyvä. Erika liian seksikäs ja Haukio teidän mielestä seksitön. Koskaan ei kelpaa.
Haukion ei kuulu edes olla seksikäs. Ja Erika ehkä voisi, mutta ei nyt vaan ole, vaan pelkästään mauttomasti pukeutunut.
Minusta on juuri kiva katsella, kuinka mauttomasti joku kykenee tosiaan yhdistelemään vaatteita. Ja mistä hän edes löytää nuo vaatteensa?
selailee illat pitkät kaiken maailman nettikauppoja, kuulemma
Millä Erika kustantaa seksikkyyytensä?
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy palstamammoilta tällaista seksikkyyttä
https://www.instagram.com/p/Bx-l4xTBCdh/
Wau
Voi tyttöraukkaa, näyttää kuin olisi viluissaan. Eikö Danny hanki lämmintä vaatetta?
Erika _ON_ seksikäs, pikkuhousujen vilauttelu on seksikästä!
Kateelliset palstamammat!
https://www.instagram.com/p/Bx-l4xTBCdh/?igshid=3102plcoqnu6
Kulkeekohan Erika Dannyn kotona ilman pikkuhousuja? Se vasta olisi pappamiehestä jännää ja seksikästä.
Erika on kyllä kieltämättä upea ilmestys mutta jotenkin halvan kuvan hänestä saa. Entäs kun hän vanhenee niinkuin meille kaikille kuitenkin elämässä käy niin kukas hänen elämänsä kustantaa? Iso D on sitten jo poistunut keskuudestamme ja muutenkin uusia nuorempia naisia on parketilla.
Erika ei esitä Danny-musikaalissa Armia vaan Katri Helenaa. Silloin Erika ei voi pukeutua seksikkäästi. Muuten pukeutuu aina.
Vierailija kirjoitti:
Hänen pukeutumistaan ei pidä yritääkään ymmärtää
https://www.instagram.com/p/Bx2kEe6h26c/
Olen sanaton, enkä sillä hyvällä tavalla
😂 ai kauhea mitkä kuteet
Anteeksi en tarkoittanut jälkeenjääneellä muuta kuin inhoani edellisten vuosikymmenten muotia kohtaan. Erika saa tietysti pukeutua miten haluaa, ei kaikkien tarvitse tykätä.
Erika on siviilissä kuin Armi Aavikko, hiuksineen ja vaatteineen. Ellei taustalla ole Danny, Erikalla itsellään on voimakas halu ja tarve olla Armi Aavikko. Kenties saadakseen Dannyltä huomiota ja rahoitusta.
Erika on Armi koska Danny maksaa
Hänen pukeutumisensa ei ole seksikästä, se on prosovoivaa ja huxxxtavaa.
Tässä viime päivinä olen ajatellut,, ( kun näin hänen kuvansa koru mainoksessa),, miksi joku pukeutuu noin ? Ja sitten ihmetellään kun miehet häiritsee seksuaalisesti, jopa rais kaa vat.
Tosiasia on kuitenkin miehet ajattelevat panemista, naiset pääsääntöisesti lempimistä. Siinä on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Danny pukee ja stailaa Erikan Armiksi.
Miksi Danny tekee noin?
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ainoa joka ei näe k.o. henkilön pukeutumisessa mitään seksikästä? Näyttää lähinnä... noh, halvalta.
Et ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa luettua kun en ole itse Instagramissa. Oh well, ehkä selviän tästä 😄
Ilmoitti että pukeutuu juuri niinkuin itse haluaa koska se on voimaannuttavaa eikä ole kenenkään barbi. Sitten listasi idoleitaan, ketähän siellä oli... Cher, Kikka, Eini ja Madonna ainakin.
Lisähuomio: hän siis palstailee, nytpä tiedetään kuka niihin ikäeroketjuihin tulee aina riitelemään.
Eli Erika on vauvapalstalainen 🤔
No, esittelisi sitten sitä, eikä noita äärettömän rumia vaatteitaan.