Miksi Erika Vikman pukeutuu niin seksikkäästi?
Ylhäältä avaraa, alhaalta lyhyttä, kauttaaltaa kinteää. Ylikompensoiko hän jotakin? Oma sukupuolielämänsä ei ilmeisesti ole lainkaan niin kiihkeää kuin tyylistään voisi kuvitella.
Kommentit (161)
Ylikompensoi. Ja roskalehdistö komppaa.
Koska luemme ”avoimen tilityksen seksikkyydestä” Seiskasta?
Nättejä on kuvat, mutta mikähän on tykkääjien keski-ikä?
Vierailija kirjoitti:
Vaarallinen nainen, kuinkahan monella ikämiehellä sydän reistailee hänen takiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallinen nainen, kuinkahan monella ikämiehellä sydän reistailee hänen takiaan?
Tuo yksi näyttää ainakin pysyvän nuorena ja virkeänä
En tiedä mutta se amispoppibiisi on myynyt kultaa, ehkä tästä urasta tulee muutakin kuin instakuvia
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta se amispoppibiisi on myynyt kultaa, ehkä tästä urasta tulee muutakin kuin instakuvia
Ei ole todellakaan ole myynyt kultaa, vaan biisillä aloitettuja videonkatseluita Youtubessa miljoona kpl, siitä ns. kultalevyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellakaan ole myynyt kultaa, vaan biisillä aloitettuja videonkatseluita Youtubessa miljoona kpl, siitä ns. kultalevyn.
Tervetuloa nykyaikaan
Vierailija kirjoitti:
Ylhäältä avaraa, alhaalta lyhyttä, kauttaaltaa kinteää. Ylikompensoiko hän jotakin? Oma sukupuolielämänsä ei ilmeisesti ole lainkaan niin kiihkeää kuin tyylistään voisi kuvitella.
Jos hän pitää niistä vaatteista mitä on yllään? Sehän on ihan jokaisen henkilökohtainen asia miten pukeutuu ja jos hän viihtyy noissa vaatteissaan niin silloinhan ne ovat hänelle hyvät.
Minusta hänen tyylinsä ei ole seksikäs vaan naisellinen :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän pitää niistä vaatteista mitä on yllään? Sehän on ihan jokaisen henkilökohtainen asia miten pukeutuu ja jos hän viihtyy noissa vaatteissaan niin silloinhan ne ovat hänelle hyvät.
Minusta hänen tyylinsä ei ole seksikäs vaan naisellinen :)
Nyt te irstaat papat pysytte erossa Suomen näteistä nuorista naisista!
Näyttääkö se vain minun silmiini siltä vai eikö hän pukeudu uusimmassa kuvassaan rintsikoihin? https://www.instagram.com/p/BxwuW_iBuU9/ onko tämä sitä seksikkyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö se vain minun silmiini siltä vai eikö hän pukeudu uusimmassa kuvassaan rintsikoihin? https://www.instagram.com/p/BxwuW_iBuU9/ onko tämä sitä seksikkyyttä?
Joku optinen harha tai sitten oikeasti vähän nöpöttää. Hyvä mammat, härnätkää lisää niin seuraavassa kuvassa puuttuu koko toppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku optinen harha tai sitten oikeasti vähän nöpöttää. Hyvä mammat, härnätkää lisää niin seuraavassa kuvassa puuttuu koko toppi!
Riippuu kuinka paljon Iso D eli Danny käskee näyttämään. Julkisuusbarometristä Danny tarkastaa montako juttua/klikkiä heistä on kirjoitettu.
Onko Erika jakanut yläpäästä antavia ja alapäästä paljastavia kuvia Instagramissa? En ole liittynyt Instagramiin joten odotan vastausta innolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko Erika jakanut yläpäästä antavia ja alapäästä paljastavia kuvia Instagramissa? En ole liittynyt Instagramiin joten odotan vastausta innolla.
On. Hänellä tosin on jotain mitä kelpaa esitelläkin.
Hänen pukeutumistaan ei pidä yritääkään ymmärtää
https://www.instagram.com/p/Bx2kEe6h26c/
Olen sanaton, enkä sillä hyvällä tavalla
Vierailija kirjoitti:
Hänen pukeutumistaan ei pidä yritääkään ymmärtää
https://www.instagram.com/p/Bx2kEe6h26c/
Olen sanaton, enkä sillä hyvällä tavalla
Mitä tömö nuori nainen tököö?
Hän on kuin olisi päässyt ulos ilman Dannyä?
Weilin & Göös kääntyisi haudassaan tapojen turmeluksen edessä. Jiihaa huutaa Dannyn veli Pekka! Geim ouver! Seksivikman, vaihda kakkoselle!
Erika Vikman on seksikäs nuori tyttö. Hän on vasta 24 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman on seksikäs nuori tyttö. Hän on vasta 24 vuotias.
Erika on 26-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni teistä räkyttäjistä uskaltaisi pukeutua julkisesti lateksiin? Tai kuinkahan monelta teistä paino alkaa vitosella :D
En ole räkyttää, mutta kuka ikinä lähtisi pukeutumaan julkisesti lateksiin, vaikka olisi millainen kroppa tahansa?
Sille on syynsä miksi se on lähinnä pienen piirin juttu. Eikä sillä ole tyylikkyyden kanssa mitään tekemistä. Se on totta, että toisissa seksipiireissä sitä on paljonkin käytössä. Mutta kukaan tervejärkinen ei pukeudu lateksipukuun julkisesti ellei ole näyttelemässä catwomania tai ole Madonna. Minun painoni alkaa viitosella, mutta onneksi järkeni ymmärtää ettei kaikkea siksi silti kannata pukea julkisesti päälle, jos edes vähän haluaa tulla otetuksi tosissaan.
Erika on vain halvan ja tyylitajuttoman näköinen ja toisille se tarkoittaa myös seksikästä. Minulle ei.
Olipas kauniisti sanottu.
Mutta siis, hänhän on nimen omaan vuosikymmeniä useimpia ikäisiään edelleä.