Joko odotat, että Teemu Selänne perheineen saapuu pian Suomeen kesänviettoon?
Rita Tainola kirjoittaa kauniisti Teemun kuulumisista tänään IS:ssa.
Kommentit (21)
Kyllä, malttamattomana. Kiva, jos Rita kesän aikana päivittäisi perheen kuulumisia säännöllisesti.
Juu täällä me ritu, pipsa, pike, lissu, jonna, titta, jatta, lotta, mari, nina, aino, impi, iida minä ja muutama sata muuta Teemun uutta ja vanhaa hoitoa jo kuumeisesti odotellaan, että sankarkiekkoilijamme saapuu taas maisemiin iltojamme ilostuttamaan :)
t: jannica ja pimut
Joka päivä istun Kotkan satamassa katselemassa merelle, odottaen Teemua ja Sirpaa tuomaan pelastusta ja moraalia tälle syntiselle kaupungille.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä istun Kotkan satamassa katselemassa merelle, odottaen Teemua ja Sirpaa tuomaan pelastusta ja moraalia tälle syntiselle kaupungille.
Eipä taida Sirpa olla Kotkan reissuilla mukana. Se on poikien reissu se ja sillä vierailulla kotkan ruusut saa kyyyyytiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne pojat nyt enää tule?
Toivottavasti tulevat. Iloista olisi saada koko poppoo kesäiseen Suomeemme seurattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne pojat nyt enää tule?
Riippuu siitä, mitä poikia tarkoitat. Teemun pojista en tiedä, mutta ne jantterit, jotka Teemun kanssa tekee joka vuotisen legendaarisen reissun Kotkan meripäiville Teemun paatilla, tulee varmasti ja moneen kertaan ja moneen pirkkoon se on satavarma asia ja Teemu ei siinä lössissä varmasti jää pahnan pohjimmaiseksi, vaan häärii kukkona tunkiolla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida Sirpa olla Kotkan reissuilla mukana. Se on poikien reissu se ja sillä vierailulla kotkan ruusut saa kyyyyytiä ;)
Sirpa on aina sydämissämme mukana.
Onko Teemu Suomen kovin panomies?
Vierailija kirjoitti:
Rita kirjoittaa aina kauniisti.
Se vaan että Rita täyttää tänä vuonna 65 ja on siis jo eläkeiässä.
Teemu sitä ja Teemu tätä ja Sirpalta ilmestyy kirja.
Vierailija kirjoitti:
Onko Teemu Suomen kovin panomies?
No onhan se. Jopa kovempi, kuin itse panomies: https://www.youtube.com/watch?v=7SYuDxBDFoM
.
Teemu tulee taas, ihquu!
t: yx Jenni
Oisko Sirpalla ollut haamukirjoittaja kirjassaan?
Juu, täällä Porvoossa jo odotellaan kuumina, koska Teemu taas jokavuotiseen tapaansa lipuu huvipurrellaan vierasvenesatamaan.
Minä annan julkkisten elää omaa elämäänsä, ei kuulu minulle missä kesänsä tai muun aikansa viettävät.
Odotan innolla, sillä Teemulla on arvot kohdallaan.
Rita kirjoittaa aina kauniisti.