Eilinen lapsettomien lauantai vei äitienpäivän ilon...
En tiedä miksi olen nyt niin herkillä. Eilen kuuntelin töissä radio-ohjelmaa lapsettomuudesta, siitä miten muiden "lapsionni" on jokavuotinen helvetti lapsettomuudesta kärsiville juuri äitienpäivän aikaan.
Kommentit (9)
En tajua sinua. Eikö juuri tuosta herää entistäkin suurempi ilo siitä, että itsellä on lapsia?
Mä oon samaa mieltä. Annettais tän olla äitienpäivä. Lapsettomat ja vapaaehtoisesti lapsettomas voisivat pitää päiväänsä jonain muuna viikonloppuna.
Älä sure Ap. itse olen jonkun kerran harmitanut äitien päivänä sitä, että minulla ei ole lapsia, eikä edes kumppania, jonka kanssa saattaisin jakaa tämän haaveen. - Äitini suhtautui asiaan äidillesellä lempeydelä tideten taas älä sure onhan sisaruksillasi lapsia. Ja, että onneksi olen mies, joten biologisesti pystynen saamaan vielä lapsia vanhempanakin. Mutta tämä nyt kaikki on varmaan osalle vain yhden reppanan ulinaa, kun eihän tosimiehet ja iankaan kunnolliset miehet haaveile saavansa omia lapsia vaan ovat jo varattuja ja tukevat kumppaniaan tiippumatta siitä haluaako kumppani lapsia vai ei.
Miksi se loukkaa, minä ajattelen sen myös kynttiläpäivänä menetetylle lapselle ja seuraavana päivänä vietänkin sitten äitienpäivää elossa olevien lasteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon samaa mieltä. Annettais tän olla äitienpäivä. Lapsettomat ja vapaaehtoisesti lapsettomas voisivat pitää päiväänsä jonain muuna viikonloppuna.
Lapsettomien lauantai on tahattomasti lapsettomien päivä, veloilla ei ole erillistä päivää.
No ainakin äänessä ovat saaneet tänään olla.
Jos te lapselliset voisitte nyt ottaa sen sitruunan sieltä paikasta pois ja antaa myös muille ihmisille tilaa hengittää. T. Vela joka juhli onnellisena äitienpäivää
Sehän tekee sinusta ainutlaatuisen tärkeän, kun olet tunkenut haaroistasi ulos vanhempiensa näköisen (valitettavasti) sinappitehtaan.
Niin miten se sinun iloasi omista lapsista vähentää?