Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jättää mies äitienpäivänä?

Vierailija
12.05.2019 |

Mies oli tasan 2 vuotta sitten väkivaltainen. En ole antanut anteeksi. Olen halunnut kostaa.

Nyt jänistän.

Teki kakun, osti hienon lahjan, vei syömään, kehui nätiksi yms. Ei ole tuon jälkeen ollut väkivaltainen, mutta ei ole ollut mitään syytäkään, koska olen tehnyt kaiken mitä hän on halunnut.

Meillä on 1 lapsi joka kyllä selviää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok.

Vierailija
2/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut, että rikon hänet henkisesti. Tuntuu, että se onnistuisi juuri nyt. En jaksa enää esittää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei olis ok? Päivä se on siinä missä muutkin, etkä sä oo sen äiti.

Vierailija
4/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen on lapsellista. Eroa ja mee vaan elämässä eteenpäin.

Vierailija
5/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi menee tänään siskolleni yöksi, joten voisin hyvin tiputtaa pommin ja tarvittaessa mennä sinne myös itse.

Sitten riivaa ajatus perheen rikkomisesta. Vaikka oikeasti sen rikkoi mies 2 vuotta sitten. Rakkautta ei ole, mutta olen alkanut säälimään häntä.

Ap

Vierailija
6/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olette tuota mieltä, odotin tuomiota. Vihaan miestä ja tämä on hänelle oikein. Olisi pitänyt lähteä heti, mutta en pystynyt.

Ap

Vierailija
7/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok. mutta  ajattele että ei tarvita kostoa eikä  ´henkisesti rikkomista´ , erota voi ilman kostoa ja itsellesikin henkisesti helpompaa on erota kuin aikuinen.

Vierailija
8/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että olette tuota mieltä, odotin tuomiota. Vihaan miestä ja tämä on hänelle oikein. Olisi pitänyt lähteä heti, mutta en pystynyt.

Ap

Väkivaltainen mies ja katkeroitunut luuseri sopii hyvin yhteen.

Vierailija
9/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät, niin huomioi se, että jättäminen provosoi voimakkaasti väkivaltaan. Tee siis lähtövalmistelut etukäteen, kerro jollekin läheiselle, mitä aiot tehdä ja milloin, turvaa selustasi ja ole valmis heti kerrottuasi poistumaan paikalta lopullisesti läheisesi kanssa.

Vierailija
10/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jätät, niin huomioi se, että jättäminen provosoi voimakkaasti väkivaltaan. Tee siis lähtövalmistelut etukäteen, kerro jollekin läheiselle, mitä aiot tehdä ja milloin, turvaa selustasi ja ole valmis heti kerrottuasi poistumaan paikalta lopullisesti läheisesi kanssa.

Jotenkin väkivalta olisikin hyvä niin näkisin vielä mikä hän on. En salailisi asiaa enää.

Ap

Vierailija
11/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minut vaimo jätti isänpäivänä ja vieläpä pitkäaikaisen sairauden takia kun olin tuon sairauden runtelemana. Paranin sittemmin kyllä sairaudestani vaikka siihen meni vielä melkein kaksi vuotta että paranin kokonaan. Lapsi oli avioeron aikaan n. 3,5-vuotias. Erosta toipumiseen meni n. 2,5 vuotta.

Vierailija
12/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minut vaimo jätti isänpäivänä ja vieläpä pitkäaikaisen sairauden takia kun olin tuon sairauden runtelemana. Paranin sittemmin kyllä sairaudestani vaikka siihen meni vielä melkein kaksi vuotta että paranin kokonaan. Lapsi oli avioeron aikaan n. 3,5-vuotias. Erosta toipumiseen meni n. 2,5 vuotta.

Otan osaa.

Meillä ei ollut sairautta eikä riitaa. Mies vaan sekosi. Pelkäsin, että kuolen. Ennen sitä olisin tehnyt mitä vain miehen puolesta, enkä todellakaan jättänyt sairauden takia. Toki, jos kyseessä masennus, niin se on kyllä aika rankkaa läheisellekin.

Ap

Vierailija
13/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota isänpäivään asti. :D

Vierailija
14/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin murheellista ja tätä kaikkea olet nyt kantanut sisälläsi kaksi vuotta Ap. - Mitä lienee tapahtunut noiden kahden vuoden aikana muuta en osaltasi tiedä. Mutta huomaa kuitenkin, että vaikka sinä voit ilmoittaa miehellei erosta, niin lapsella on edellee lähtökohtaisesti oikeus isäänsä. Ja vastaavasti isällä lähtökohtaisesti oikeus lapseensa. 

Vierailija
15/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimisprovo. huoh

Vierailija
16/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et anna anteeksi, et päästä irti ja et itse pysty eheytymään. Ehkä vielä et pysty antamaan anteeksi. Pitemmän päälle se kuitenkin on järkevin ratkaisu. Kostaminen - mihin se johtaa?

Vierailija
17/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta äiti on ihan ok jättää.

Vierailija
18/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en näköjään saa aikaiseksi jättää. Ahdistaa liikaa.

Toki mies saa nähdä lasta, on hänelle ollut aina hyvä. Tuskin alkaa asiasta tappelemaan kun näkee kuvat.. Kävin lääkärillä, mutta sepostin valheen.

Ahdistaa.

Ap

Vierailija
19/22 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi välivallanteko nyt ei varsinaisesti kuulosta maailmanlopulta.

Vierailija
20/22 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Väkivaltainen mies ja katkeroitunut luuseri sopii hyvin yhteen.

Kuulostaa tulevalta henkirikokselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi