Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yo-juhliin kutsu Whasapilla, mikä olisi sopiva tapa keitä kutsu koskee?

Vierailija
12.05.2019 |

Vai onko sen edes väliä? Kaikki kyllä olettaa että se on koko perheelle

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään parempaa tapaa keksinyt? Vaikka laittaa kutsua Faseen?

Vierailija
2/6 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne yo-juhlat enää olekaan kaikille avoimet, joihin naapureista alkaen väki piipahtelee pitkin iltapäivää? Harmi jos nekin on pitänyt niin sisäänpäin lämpiäviksi sulkea, että tarvitaan joku kutsu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne yo-juhlat enää olekaan kaikille avoimet, joihin naapureista alkaen väki piipahtelee pitkin iltapäivää? Harmi jos nekin on pitänyt niin sisäänpäin lämpiäviksi sulkea, että tarvitaan joku kutsu.

Mistä ihmeestä mummo tietää, missä ja mihin aikaan yo-juhlat on? Kutsu on nimenomaan sitä varten, että onnittelijat tietävät ajan ja paikan. Ei kaikki juhli kotona.

Vierailija
4/6 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee ruoka pitopalvelusta. En kyllä ruoki koko kylää vaan vain lähimmät.

Vierailija
5/6 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santtilan Sandra saa valkolakin. Tervetuloa perheen kanssa juhlimaan 1.6. kello 14.00. Meikäläistien 23, 00100 Helsinki

Asu vapaa ja suotava. Tule, tule!

ps. Ilmoitathan tulostanne 28.5. mennessä.

Whatsapp viestillä kutsutut varmasti odottavat myös rentoja ja hauskoja juhlia. :)

Vierailija
6/6 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viesti tulee mulle, mun henk-koht puhelimeen vain yhden henkilön kutsuna, niin kyllä oletan, että se on vain mulle. Ellei sanavalinnoista sitten tule selväksi jotain muuta.