Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssa kestänyt jo 1,5 viikkoa, kauan nämä nykyään kestää?

Vierailija
17.01.2023 |

Ennen meni ohi parissa päivässä..

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireilee korona jo kolmatta viikkoa jatkuneena flunssana.

Oletko tehnyt testin?

Mulla näkyi vielä viime viikolla negaa, vaikka oireet oli pahempia kuin nyt, ja siis toissapäivänä näytti haaleaa positiivista.

Vierailija
2/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona voi kestää vuosia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan flunssasta. Mulla on ennenkin ollut flunssia parin päivän ja parin viikon väliltä kestoltaan.

Vierailija
4/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina flunssat kestäneet useamman viikon.

Vierailija
5/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oireilee korona jo kolmatta viikkoa jatkuneena flunssana.

Oletko tehnyt testin?

Mulla näkyi vielä viime viikolla negaa, vaikka oireet oli pahempia kuin nyt, ja siis toissapäivänä näytti haaleaa positiivista.

Testejä ei kuulemma kannata nykyään tehdä, vaan sairastaa normaalina flunssana kotona.

Vierailija
6/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 viikkoa kestää tämän talven versio ja yskiminen voi jatkua jopa pidempään.

Vierailija
7/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sairastimme joulun tienoissa kolmisen viikkoa. Nyt on tuollaista liikkeellä.

Vierailija
8/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kesti 5 viikkoa, sitten antibkuuri päälle.

Vierailija
9/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanontahan menee, että flunssa kestää 14 vrk lääkittynä, 2 vkoa lääkitsemättä. Eli ihan normaalia tuo on, ei mitään "nykyään"-meininkiä. Itselläni flunssat ovat yleensä vähintään 2-viikkoisia, koska tuppavat menemään yskän puolelle.

Vierailija
10/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha sanontahan menee, että flunssa kestää 14 vrk lääkittynä, 2 vkoa lääkitsemättä. Eli ihan normaalia tuo on, ei mitään "nykyään"-meininkiä. Itselläni flunssat ovat yleensä vähintään 2-viikkoisia, koska tuppavat menemään yskän puolelle.

Ihan tutkimustenkin mukaan flunssa kestää keskimäärin 2 viikkoa ja yli 40-vuotiailla keskimäärin 3 viikkoa.

Vierailija
11/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni flunssa näin: lauantai aamuna kova nuha. Päivä meni ok. Iltapäivällä outo olo. Menin sänkyyn ja nukahdin, kuumetta myöhemmin illalla 38,7. Sunnuntaina aamulla kuumetta 38,0, illalla enää 37,5, maanantaina täysin kuumeeton ja nuhaton päivä. Tiistaina töihin.

Vierailija
12/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli enne paremmin!

Vierailija
13/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ottanut myrkkybiikit? voi niistä johtua. Otin itse yhden, sain KK kestävän flunssan ja käen kipeeks

En ottanut enää viime vuonna piikkejä, joten ei enää johdu niistä. Sairastuin 2011 rokotteesta pitkäksi aikaa kun ne otin, mutta onneksi lopulta meni ohi.

XD

Vierailija
14/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut loppiaisesta saakka kipeänä. Eipä näitä flunssia ole pariin vuoteen ollutkaan mutta en silti muista, että kahden viikon kohdalla kuulostaisin edelleen kipeältä. 

Vierailija
15/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa ja kaksi antibiootti kuuria lopussa sekä limaa irroittavaa yskänläänettä, flunssatableteita ja nenäsumutetta. Lääkärit sanoivat että ei oo vuosiin ollut noin sitkasta mitä nyt. Viikko sitten loppui kuurit, jalat heikot ja veto pois, väsyttää kovasti.

Vierailija
16/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei piikkejä, ei edes nuhaa 2,5 vuoteen. Töissä kaikki jatkuvasti kipeinä.

Kaksi rokotusta, viimeksi flunssassa 2020 kesällä. Lähipiirissä ei kukaan ole sen enempää sairaana kuin ennenkään.

Vierailija
17/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 viikkoa menee tällä hetkellä helposti. Ei tarvitse olla korona, influenssa tai RSV. Itselläni lähti ääni, joka oli poissa 10 vrk, lisäksi kurkku kipeä 12 pv ja korva 11 pv. Yskää 17 pv.

Vierailija
18/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sairastimme joulun tienoissa kolmisen viikkoa. Nyt on tuollaista liikkeellä.

Minä sairastin neljä viikkoa flunssaa. Kaksi koronatestiä negatiivisia. Menin sitten lääkäriin ja se sanoi, että nyt on liikkeellä sitkeetä tautia, voi kestää neljä viikkoa ja niin kestikin. Oli kummallinen flunssa kun ei ollut kuumetta ollenkaan. Nyt sentään ohi. 

Vierailija
19/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa aidsilta.

Vierailija
20/49 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko per piikki vaikuttaisi olevan valelääkärinä esiintyjän empiiristen kuulopuheiden mukainen arvio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi