Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko haistanut jossain vieraan pimpin tuoksun?

Vierailija
12.05.2019 |

Kotibileissä kerran jonotin vessaan ja menin sinne yhden kaverin tyttöystävän jälkeen. En tiedä mitä oli siellä tehnyt, mutta pimpin tuoksu oli todella voimakas. Kiinnostaisi kovasti tehdä vertailevaa tutkimusta erilaisten pimppien tuoksuista. Nyt on kokemusta vain oman tyttöystävän pimpistä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistoin konttorilla naispuolisen työkaverin työtuolia kun tämä lähti kahvia hakemaan. Kyllä siinä pillun tuoksu erottui selvästi.

Et sitten erota pillun tuoksua pierun hajusta!

Kyllä eri kohdissa tuolia on selvät erot. Pillufanit ja pierufanit kyllä tietävät oikeat kohtansa.

Vierailija
42/49 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuskuttaa neitejä ja rouvia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiseva pimppi on mulle ehdottoman turn off. Ei ole romanttista. Hyi.

Ei kai tässä mitään sillinhajua tarkoitettu vaan normaalia pimpin tuoksua? Minusta se on äärimmäisen kiihottava tuoksu ja aiheuttaa välittömän erektion vaikka ei edes näkisi sitä tuoksun lähdettä. Esim jos on yöllä sormettanut naista ja aamupäivällä haistaa tuoksun sormissaan niin jo alkaa stondaamaan.

Juuri näin. Katselin jalkapallohallissa oman jälkikasvun peliä odotellessa jotain teinityttöjen ottelua ihan kulmalipun lähellä ja siihen juoksi sitten laita vääntämään pallosta pakin kanssa oikein ajan kanssa. Toivoi varmaan kulmaa.

Pysähdyin hämmästyneenä nuuhkimaan ilmaa ja totesin että nyt täytyy nukkua enemmän kun alan selvästi jo haistaakin harhoja. Voimakas pillun haju leijui sieraimiin eikä kadonnut millään. Ei siis likaisen tai hiivaisen vaan ihan vaan puhtaan pillun tuoksu.

Kävelin lopulta muutaman metrin päähän vastakkaiseen suuntaan ja tuoksu katosi. Hetken päästä uskalsin palata kulmalipulle ja haju oli kadonnut sieltäkin. Muutaman minuutin jälkeen sama pari palasi vääntämän kulmaan ja tadaa! Kyllä se pillun haju olikin aito eikä hallusinaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistoin konttorilla naispuolisen työkaverin työtuolia kun tämä lähti kahvia hakemaan. Kyllä siinä pillun tuoksu erottui selvästi.

Et sitten erota pillun tuoksua pierun hajusta!

Kyllä eri kohdissa tuolia on selvät erot. Pillufanit ja pierufanit kyllä tietävät oikeat kohtansa.

Niin, istumakohtaahan ei vaihdeta ikinä päivän aikana, vaan perse kun tällätään johonkin niin just siinä se pysyy seuraavat sata vuotta. Saatana palikka!

Vierailija
44/49 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen.

.. a i v o i s s a n i sen voin niin hyvin aina..

tuntee.

Vierailija
45/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuli pikkujouluista ja aloin ottamaan suihin niin mieheni kulli tuoksui ja maistui vieraalle pillulle.

Vierailija
46/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tuli pikkujouluista ja aloin ottamaan suihin niin mieheni kulli tuoksui ja maistui vieraalle pillulle.

Tuollainen vaara on aika marginaalinen. Exän suihinotot 30 vuoden suhteessa mahtuivat yhden käden sormiin.

Vierailija
47/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä naisvaltaisilla työpaikalla niin kyllä monesti vessaan mennessä huomaa että joku jolla on hilloviikot on käynyt just minua pytyllä ennen, varsinkin jos hilloviikot on olleet vähän voimakkaammat ( joillakin naisilla se hormoni toiminta erilainen ja aiheuttaa enemmän voimakkaita henuja ). Minusta aivan ihana asia! Varsinkin jos satun olemaan ihan 100% varma kenellä ne on eli tuli just minua ennen kopista ja se sanaton katse meidän välillä....toinen on sillai että sorry tiedän että haisee ja minä että tiedän että sinä tiedät että minä haistan ja sitten kuitenkin ollaan kuin ei ois mitään tapahtunut kahvipöydässä ja se on vaan jotenkin niin kuumottavaa. Mietin mitä naiset ajattelee silloin, olen kuitenkin aika kivan näköinen komia nuori hoikka mies . Mietin että oisko mahkset jos vaan ehdittais yhtäkkiä seksiä pikapanona vessassa !!!

Vierailija
48/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun tuoksu on paras erektiolääke. Jos meinaa pitkäkestoisen yhdynnän aikana lerpahtaa, niin naama hetkeksi pilluun ja naiselle kielihoitoa. Ja taas on rakkauden miekka terhakasti tanassa.

On niin mukavaa puuhaa, että melkein voisi harkita että jos alkaisi sivutoimisesti antamaan kielihoitoja.

Vierailija
49/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh, kuvottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi