Polyamoria on mielestäni hyvä keino naisten yksinäisyyteen. Mitä mieltä te muut olette?
Alapeukkuja odotellessa... Oikeasti olen itse sitä mieltä. On niin paljon yksinäisiä naisia, enemmän kuin miehiä. Se olisi hyvä keino.
Yksinäinen 36 v. nainen
Kommentit (58)
Miksi tämä ketju on niin väärinymmärretty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan nähnyt oikeasti kaunista/komeaa polyamorikkoa? Polyamoria on vaan tekosyy sille, ettei löydetä yhtä puolisoa vaan pitää tyytyä moneen.
Niin tämä :D
Itse assosioin polyamorian nimenomaan epäviehättävään ja homssuinen ulkonäköön.
Rumien juttu.
Louis Therouxin polyamoria dokumentissä oli yksi aika hyvänäköinen nuori mies, muita ei kyllä ollut.
Miten polyamoria naisten yksinäisyyttä vähentäisi? Eikö se vähentäisi nimenomaan miesten yksinäisyyttä? Naisten yksinäisyyttä polyamoria voisi jopa lisätä. Yksi nainen ja kaksi miestä saman katon alla. Miehillä on silloin toisistaan kaverit, ja nainen voisi olla jopa yksinäisempi kuin yhden miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eläisin mielelläni seitsemän miehen kanssa, jos jokaisella olisi oma huone ja miehet olisivat minulle uskollisia.
Sama, tosin vähempikin riittäis.
Mutta ei tule tapahtumaan, koska minäkin haluaisin, että "miehet olisivat minulle uskollisia".
No, saahan sitä haaveilla. Uskollisesta kumppanista.
N41
1,5 vuotta sitten eronnut (ei oma valinta), 1,5 vuotta selibaatissa (oma valinta)
Vierailija kirjoitti:
Miten polyamoria naisten yksinäisyyttä vähentäisi? Eikö se vähentäisi nimenomaan miesten yksinäisyyttä? Naisten yksinäisyyttä polyamoria voisi jopa lisätä. Yksi nainen ja kaksi miestä saman katon alla. Miehillä on silloin toisistaan kaverit, ja nainen voisi olla jopa yksinäisempi kuin yhden miehen kanssa.
Ei kun kaksi naista ja yksi mies. Miten se voi olla niin vaikea ymmärtää?
Kirkkohäät pitäisi saada polyamoristeille, kirkko on ahdasmielinen.
Menestyvä mies voisi kustantaa häät vaikka kolmelle naiselle, ja myös äitienpäivät. Miksei myös toisin päin, menestyvä nainen voisi ottaa kolme miestä.
Voisiko Kallion seurakunta vihkiä ensimmäisen polyamorialiiton ja osoittaisi näin tasa-arvoa kaikkia rakkaudenmuotoja kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisten yksinäisyys?
En ole eläissäni törmännyt ilmiönä mihinkään ”naisten yksinäisyyteen”, en omassa elinpiirissäni en medioissa en tilastoissa.Halpamaista ehdotella polyamoriaa yhtään kenellekään.
Ai jaa? Minun tuttavapiirissäni melkein kaikki naiset ovat sinkkuja, eikä yksikään mies vaikka olisi miten ruma ja hirveä.
ei sinkkuus tarkoita yksinäisyyttä. Mieskö se on se autuaaksi tekevä asia. Parisuhteessa olevat ne vasta valittaa yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun kaksi naista ja yksi mies. Miten se voi olla niin vaikea ymmärtää?
Kaikissa lehtijutuissa ja vastaavissa polyamoria tarkoittaa yhtä naista ja kahta miestä. Miten se voi olla niin vaikea ymmärtää?
Ja kyllä minulle kelpaisi kaksi komeaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mielelläni jopa kymmenen miestä, mutta en haluaisi toista naista haaremiini.
Ongelmana on, kuten tälläkin palstalla on niin monesti todettu, se että laadukkaita miehiä on niin vähän laadukkaisiin naisiin nähden. Koska naisten taso on niin paljon korkeampi, niin polyamoriset suhteet, jossa yhdellä tasokkaalla miehellä on useampi nainen lienee matemaattisesti ainoa vaihtoehto. Se tai sitten vain täysin yksin oleminen.
Ihan vapaasti mutta itse en ala jakamaan naista kenenkään kanssa. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mielelläni jopa kymmenen miestä, mutta en haluaisi toista naista haaremiini.
Ongelmana on, kuten tälläkin palstalla on niin monesti todettu, se että laadukkaita miehiä on niin vähän laadukkaisiin naisiin nähden. Koska naisten taso on niin paljon korkeampi, niin polyamoriset suhteet, jossa yhdellä tasokkaalla miehellä on useampi nainen lienee matemaattisesti ainoa vaihtoehto. Se tai sitten vain täysin yksin oleminen.
Juuri tätä tarkoitin.
Taidat olla miestrolli.
Minä elän polyamorisesti, olen nainen. Tarvitsen enemmän s*ksiä kuin yksi mies pystyy antamaan.
Parhaiten sopisi, jos tämä olisi vielä avoin suhde, että minulla voisi olla irtop*noja lisäksi.
Mun ex kerran ehdotteli tän tyyppistä ratkaisua. Hänen mielestään oli tosi hyvä idea, että jos hän etsisi toisenkin tyttöystävän ja muutettaisi yhteen niin ei tarvis olla yksin kun hän on reissutyönsä vuoksi muualla. Tein vastaehdotuksen, että jos mä etsinkin toisen miehen ja muutetaan yhteen. Se ei ollut exän mielestä yhtään hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis naisten mielestä laadukkaita miehiä on niin vähän...
Naisilla on tapana yliarvioida oma tasonsa + siihen päälle vielä hypergamia eli miehen pitää olla selvästi korkeatasoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis naisten mielestä laadukkaita miehiä on niin vähän...
Naisilla on tapana yliarvioida oma tasonsa + siihen päälle vielä hypergamia eli miehen pitää olla selvästi korkeatasoisempi.
Se mikä miesten "todellinen taso" on, on täysin merkityksetöntä. Ainoa millä on väliä on se miten naiset subjektiivisesti näkevät ja kokevat asian. Ja jos yhtään on seurannut keskustelua asiasta, niin he kokevat laadukkaiden miesten ja naisten määrän olevan epäsuhteessa. Tällöin ainoat vaihtoehdot ovat ikävä kyllä olla yksi laadukkaan miehen monista naisista, tai sitten olla vain yksin.
up