Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Polyamoria on mielestäni hyvä keino naisten yksinäisyyteen. Mitä mieltä te muut olette?

Vierailija
12.05.2019 |

Alapeukkuja odotellessa... Oikeasti olen itse sitä mieltä. On niin paljon yksinäisiä naisia, enemmän kuin miehiä. Se olisi hyvä keino.
Yksinäinen 36 v. nainen

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä naisten yksinäisyys?

En ole eläissäni törmännyt ilmiönä mihinkään ”naisten yksinäisyyteen”, en omassa elinpiirissäni en medioissa en tilastoissa.

Halpamaista ehdotella polyamoriaa yhtään kenellekään.

Ai jaa? Minun tuttavapiirissäni melkein kaikki naiset ovat sinkkuja, eikä yksikään mies vaikka olisi miten ruma ja hirveä.

Vierailija
22/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoria on totaalisen väärin! Ei kreikkaa ja latinaa saa tuolla tavalla sekoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samankuuloista kun ehdotus ”tonnin synnytyspalkkio”. Eli ehdotetaan jotain typerää sen enempää miettimättä, mistä x johtuu ja esitetään joku idioottimainen ja ”nopea” ratkaisu ongelmaan.

Ei tainnut sulla tulla mieleen että yksinäisyyttä on monenlaista ja jokaisen kohdalla yksilöllistä?

Ei mikään polyamoria ole mikään ratkaisu jos halua vain ystävän, jonka kanssa käydä kahvilassa, puhua asioista joihin voi samaistua, viettää aikaa molemmin puolin ja niin pois päin.

Vierailija
24/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nimenomaan miesten yksinäisyys ja syrjäytyminen ole suurempi ongelma kuin naisten? Ainakin enemmän siitä puhutaan.

Vierailija
25/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska normaaleja miehiä on niin hirvittävän vähän ja kaikki vähääkin siedettävän näköiset ovat parisuhteessa, niin miksipä ei. Lisäksi naiset ovat todella epätoivoisia nykyään.

Itse tunnen (itseni lisäksi) tasan yhden sinkkunaisen, ja hänkin on ollut aikaisemmin pitkässä parisuhteessa.

Nyt sinkkuna hänellä on jatkuvasti joku säätö menossa, eli miehiä on käytännössä kokoajan vaikka sinkku onkin.

Itselläni on hiljaista miesrintamalla, mutta en ole yksinäinen.

Vierailija
26/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eläissäni törmännyt ilmiönä mihinkään ”naisten yksinäisyyteen”, en omassa elinpiirissäni en medioissa en tilastoissa.

Ai jaa? Minun tuttavapiirissäni melkein kaikki naiset ovat sinkkuja, eikä yksikään mies vaikka olisi miten ruma ja hirveä.

Oho, onpa erilaiset tuttavapiirit meillä.

Omassa tuttavapiirissä ei oikeastaan sinkkuja ole, ei miehissä eikä naisissa.

Pari hassua sinkkua laajasta tuttavapiiristä löytyy, ja hekin ovat parikymppisiä.

Vierailija
27/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut se nainen, joka on aina ollut miehille kuin ilmaa, olen saanut ehkä kaksi iskuyritystä 39- vuotisen elämäni aikana. Tuskinpa polyamoria mitään parantaisi.

Vierailija
28/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pölynimuri on parempi apu naisten yksinäisyyteen. Sitä kun opettelee käyttämään ahkerasti, niin löytyy se mieskin.

Oletpa kyllä hauska, varsinainen koomikko.

Vierailija
29/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi tuollaiseen suhdejärjestelyyn mistään hinnasta. Jos muuta vaihtoehtoa ei olisi, pysyisin sinkkuna.

Vierailija
30/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisten yksinäisyyttä vähentäisi se, että osalla olisi useampi mies? Silloinhan moni nainen jäisi sinkuksi mutta eihän sinkkuus tarkoita yksinäisyyttä.

Vierailija
31/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut vanhoilla päivilläni alkavani biseksuaaliksi. Silloin voisin olla kiva olla toinenkin suhde tai jos vaikka olen leskeksi. Koska iäkkäämmissä naisia on paljon enemmän kuin miehiä, miksikäs se uusi suhde ei voisi olla nainen. Tai miksi pitäisi jumittaa vain kahden henkilön suhteessa, jos löytyisi useampi ihminen, joiden kanssa viihtyisi. (Eikä tähän siis liittynyt mitenkään miehen haaremia, ei siinä välttämättä tarvittaisi yhtään miestä tai ainakaan kaikkien ei tarvitsisi olla suhteessa kaikkien kanssa.)

Vierailija
32/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottais yhtäkään eukkoa.

Vierailija
33/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan ehdottomasti, olisi oikeudenmukaista että jokaisella miehellä olisi vähintään viisi vaimoa jotka palvelisivat miestä ja toisivat kuukausipalkansa miehelle jolloin mies voisi päättää mihin ne rahat käytetään.

Olen suuri polyamorian kanattaja ja fani. Ehdottomasti.

Vierailija
34/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan nähnyt oikeasti kaunista/komeaa polyamorikkoa? Polyamoria on vaan tekosyy sille, ettei löydetä yhtä puolisoa vaan pitää tyytyä moneen.

Vierailija
35/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan nähnyt oikeasti kaunista/komeaa polyamorikkoa? Polyamoria on vaan tekosyy sille, ettei löydetä yhtä puolisoa vaan pitää tyytyä moneen.

Niin tämä :D

Itse assosioin polyamorian nimenomaan epäviehättävään ja homssuinen ulkonäköön.

Rumien juttu.

Vierailija
36/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Naisille on lisäksi luonnollisempaa olla osana alfa-miehen haaremia, kuin betan ainut. Tähän esihistorialliseen malliin ollaan palaamassa tinderin yms myötä. Betathan tässä saa turpaansa joka rintamalla, mutta minkäs teet. Elämä on Ihan stanan epäreilua.

Vierailija
37/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut käsitteestä akateeminen vanhapiika?

Vierailija
38/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanonut, että Suomi on takapajula verrattuna melkein mihin tahansa Afrikan korkeakulttuurimaahan.

Vierailija
39/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan nähnyt oikeasti kaunista/komeaa polyamorikkoa?

Olen, useita <3

Vierailija
40/58 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoria on käytännössä sitä, että miehellä elämä menee niin kuin ennenkin, mutta vaimo saa panna muita miehiä. Sitten ennen pitkää vaimo jättää sen alkuperäisen miehensä, kun on löytänyt paremman mielestään.

Polyamoria on siis sellainen välivaihe kahden tavallisen monogamisen suhteen välillä. Nainen siis vaihtaa parempaan, mutta tekee sen luvan kanssa.

Mies ei hyödy polyamoriasta mitenkään. Sen sijaan swingers-elämäntapa on se parempi valinta, jos haluaa käydä luvan kanssa vieraissa. Ja mieluiten toisten parien kanssa, jotka ovat samassa tilanteessa.