Polyamoria on mielestäni hyvä keino naisten yksinäisyyteen. Mitä mieltä te muut olette?
Alapeukkuja odotellessa... Oikeasti olen itse sitä mieltä. On niin paljon yksinäisiä naisia, enemmän kuin miehiä. Se olisi hyvä keino.
Yksinäinen 36 v. nainen
Kommentit (58)
Miksi pitäisi hyväksikäyttää ihmisiä?
Eläisin mielelläni seitsemän miehen kanssa, jos jokaisella olisi oma huone ja miehet olisivat minulle uskollisia.
Moni on yksinäinen vaikka on avio tai avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään. Siksi ei pidäkään harrastaa irtosuhteita ja käyttää ihmisiä pelkkien eläimellisten viettien tyydyttämiseen. Siinä loukataan aina toista tai itseä, tai voi tulla raskauksia tai sukupuolitauteja. Kukaan ei ikinä kuitenkaan myönnä olevansa tautinen tai sitä että tunteita ei ole mukana.
Jospa pariskunnat laittais luurit ja läppärit edes tunniks päivässä pois ja keskittyisivät häneen, joka kulkee vierellä. Enkä nyt tarkoita pelkkää vehtaamista. Voisi olla hyvä kotiläksy monille meistä. Älkää sitä polyamoriaa....
Yksinäisiä miehiä on kyllä enemmän melkein eläkeikään saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään. Siksi ei pidäkään harrastaa irtosuhteita ja käyttää ihmisiä pelkkien eläimellisten viettien tyydyttämiseen. Siinä loukataan aina toista tai itseä, tai voi tulla raskauksia tai sukupuolitauteja. Kukaan ei ikinä kuitenkaan myönnä olevansa tautinen tai sitä että tunteita ei ole mukana.
Miten mikään edellämainituista liittyy polyamoriaan? Käsittääkseni polyamoria on suhteessa sovittu tila ja säännöt ovat kaikille selvät. Polyamoria tarkoittaa, että sen ns. normaalin parisuhteen lisäksi voi olla muita parisuhteen omaisia suhteita, en nyt hyvällä tahdollakaan saa tuosta mitään irtosuhdeviboja. Jos aikuiset ihmiset keskenään ja vapaasta tahdostaan päättävät, että tämä on meille sopivin tapa toteuttaa suhteitamme, niin miksi ulkopuoliset yrittävät väkisin vääntää asiasta likaista ja pahaa "eläimellisten viettien tyydyttämistä?"
nainen, "tavallisessa" parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Pölynimuri on parempi apu naisten yksinäisyyteen. Sitä kun opettelee käyttämään ahkerasti, niin löytyy se mieskin.
Miten ihmeessä se mies imuroimalla ilmestyy? Toki jos imuroi 24/7 niin naapurit voivat valittaa metelistä isännöitsijälle, mutta meidän taloyhtiössä isännöitsijä on nainen, eli ei tule miestä ovelle koputtelemaan.
Ottaisin mielelläni jopa kymmenen miestä, mutta en haluaisi toista naista haaremiini.
Ehkä ap ajattelikin juuri eläkeikäisiä naisia. Heistähän saisi yksinäiselle poikamiehelle oivan haaremin.
Minä kannatan rakastavaa parisuhdetta. Itsellä ei sellaista ole mutta olen ainakin tällä hetkellä tyytyväinen näin. Irtosuhteita en harrasta. Rakkauden lähde on Jumala.
No jaa, kyllä mulle toi yksi mies riittää, tietenkin jotkut voi olla vaativampia.
Mikä naisten yksinäisyys?
En ole eläissäni törmännyt ilmiönä mihinkään ”naisten yksinäisyyteen”, en omassa elinpiirissäni en medioissa en tilastoissa.
Halpamaista ehdotella polyamoriaa yhtään kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Minä kannatan rakastavaa parisuhdetta. Itsellä ei sellaista ole mutta olen ainakin tällä hetkellä tyytyväinen näin. Irtosuhteita en harrasta. Rakkauden lähde on Jumala.
Siis rakkaus ja elämän lähde. Jeesuksen kautta pääsee, ei siis mikään new age-"source".
Koska normaaleja miehiä on niin hirvittävän vähän ja kaikki vähääkin siedettävän näköiset ovat parisuhteessa, niin miksipä ei. Lisäksi naiset ovat todella epätoivoisia nykyään.
En ymmärtänyt. Mitä seuraa siitä on kun mies viettää aikansa muiden naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Pölynimuri on parempi apu naisten yksinäisyyteen. Sitä kun opettelee käyttämään ahkerasti, niin löytyy se mieskin.
Ja jotkut kommentit eivät ole edes alanuolen arvoisia.
Hyi hlevetti. Jos mun mies uittaisi vehkeitään muissa naisissa niin ero tulisi. Ap:n ajatusmaailma on täydellinen turn-off.
Kyllä, elämästä tulee merkityksellinen ja arvokas kun keskittyy tyydyttämään tarpeitaan ja hyväksikäyttämään ihmisiä.