Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

“Tää on ÄITIEN päivä, ei mikään yleensä naisten päivä”

Vierailija
12.05.2019 |

Noin sanoi minun rakas mieheni ja lähti anoppilaan ruusujen kanssa.

Muita ketä loukattu tänään?

Ja siis sanoin miehelle vain että voisi minuakin muistaa joskus.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä veloilla nyt maailma jo tarpeeksi pyöri oman navan ympärillä? Uskomatonta itsekkyyttä. Äitienpäivänä muistetaan niitä naisia jotka ovat täyttäneet perustehtävänsä naisena ja hyvä niin!

Vierailija
22/28 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä veloilla nyt maailma jo tarpeeksi pyöri oman navan ympärillä? Uskomatonta itsekkyyttä. Äitienpäivänä muistetaan niitä naisia jotka ovat täyttäneet perustehtävänsä naisena ja hyvä niin!

Juu, mä uskon että lisääntyminen on se paras mihin sä pystyt. Onnex zä oot ÄiTyLI aina!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun aloitus ollut lapsista vaan kun minun mies ei koskaan huomioi minua.

Ap

Vierailija
24/28 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää isän- ja äitienpäivät voisi yhdistää ja viettää vain vanhempainpäivää. Kaikilla kersoilla ei ole isää tai äitiä alunperinkään joten olisi tasaveroisempaa viettää vain vanhempainpäivää.

Vierailija
25/28 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en ihmettele, vaikutat helvetin rasittavalta

Vierailija
26/28 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No äitienpäivä ei selvästikään ollut oikea päivä ottaa asiaa puheeksi. Miehesi sai sellaisen käsityksen, että haluaisit huomiota äitienpäivänä vaikket ole äiti.

Entä jos juttelisit asiallisesti aiheesta joskus myöhemmin? Kehotan kuitenkin välttämään ilmaisuja "mikset sä koskaan", "voisit edes joskus" ja "miksi sä aina". Kerro vaikka pari viikkoa ennen syntymäpäivääsi, että olisi mukava saada sinulta kukkia kun mulla on synttärit silloin ja silloin. Ei kannata turhan kryptiseksi heittäytyä toiveissaan, jos mies on sitä sorttia, että vihjailut ei aina tuppaa menemään perille. Kerrot vaan nätisti ja suoraan, millaista huomiota kaipaat ja milloin, niin mies hoksaa paremmin ihan itse sitten jatkossa.

27/28 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuudenperheessäni isämme muisti äitienpäivänä sekä omaa äitiään että lastensa eli meidän äitiä.

Ymmärsin aloituksen niin, että ap toivoisi miehensä joskus muistavan itseään puolisona tuomalla kukkia, tekemällä aamiaisen tms.

Vierailija
28/28 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen ettei ap mahdollisesti ole lapseton omasta halustaan? Juuri kaltaisesi idiootit asenteillaan tekevät lapsettomuudesta vieläkin ikävämpää, etenkin silloin, kun omissa toiveissa on saada lapsi. Haista siis pitkä tiedät kyllä mikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi