Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö joku ylen sivulta sarjan jossa erikoisjoukkojen ukot kouluttaa tavallisia ihmisiä kilpailussa?

Vierailija
12.05.2019 |

En vaan itse löydä sitä sarjaa edes googlella. Meni hermot jo moneen kertaan. Voisiko laittaa linkin jos joku löytää sen. Noiden sivut on kyllä aika huonot.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että se edes on ylen. Toiseksi missä kilpailussa, miten vanha ohjelma jne. 

Vierailija
2/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uusi ohjelma. Siinä on eri maista erikoisjoukkojen kouluttajia. Viimejaksosta, jonka näin oli Etelä-Koreasta kouluttaja. Sarja kyllä on niiden sivuilla, mutta en vaan löydä sitä. Katsoin jopa kaikki niiden ulkomaiset sarjat läpi, mutta ei ole ilmeisesti pistäneet sitä siihenkään valikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen sarjan nimi siis on? Ei kaikkea sisältöä ole Areenassa, vaikka jotain sarjaa juuri esitettäisiinkin Ylellä.

Vierailija
4/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut sitä areenassa, ei minulla edes ole televisiota. Kaikki jaksot ei edes olleet vielä tulleet katsottavaksi pari viikkoa sitten, eli se on siellä. Jos muistaisin sen nimen, niin kyllä löytyisi. Ei ole se SAS koulutus ohjelma, vaan muu brittiläinen sarja.

Vierailija
7/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siis, ettei niitä jaksoja ole katsottavissa nyt Areenassa. Usein noilla sarjoilla on vain lyhyitä katseluaikoja Areenassa, riippuen millaisilla oikeuksilla ne on ostettu. Jotkut ovat pitkäänkin katsottavissa kokonaisina kausina, jotkut vain vaikka viikon/jakso ja sitten poistuvat. Sitä en tiedä, miksi roikottavat noita listoilla ollenkaan, jos ei ole katsottavissa. 

Vierailija
8/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok löysin sen koska mulla olikin kirjanmerkki valikossa yksi niiden jakso. Kiveä kovemmat nimi. Ärsyttävintä tässä, että näköjään Yle ei edes ao ladata koko sarjaa. https://areena.yle.fi/1-3869247

Siis tuossa jos naksauttaa "tulossa", niin lukee, "ei tulossa olevia jaksoja". Siis miten ne voi julkaista 6 osaisesta sarjasta pelkästään 4 ensimmäistä jaksoa? Tavalaan niinkuin kiinnostaisi tietää, että miten se loppuu. Kyllähän kai elokuvatkin yleensä näytetään ihan kokonaan, vai puuttuuko niistäkin loppu areenassa?

Vierailija
9/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho siis nehän onkin kaikki loput tuossa. Olen vaan ehkä hiemän tonttu. Löytyi kuitenkin

Vierailija
10/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok löysin sen koska mulla olikin kirjanmerkki valikossa yksi niiden jakso. Kiveä kovemmat nimi. Ärsyttävintä tässä, että näköjään Yle ei edes ao ladata koko sarjaa. https://areena.yle.fi/1-3869247

Siis tuossa jos naksauttaa "tulossa", niin lukee, "ei tulossa olevia jaksoja". Siis miten ne voi julkaista 6 osaisesta sarjasta pelkästään 4 ensimmäistä jaksoa? Tavalaan niinkuin kiinnostaisi tietää, että miten se loppuu. Kyllähän kai elokuvatkin yleensä näytetään ihan kokonaan, vai puuttuuko niistäkin loppu areenassa?

Jaksot on tuon mukaan tulleet huhtikuussa ja 3 viimeisintä (4-6) on ainakin täällä katsottavissa. Koita ladata sivu uudelleen jos otit jonkun vanhan välimuistisivun. 

Vierailija
11/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan on siis kolme viimeistä jaksoa nähtävillä vielä, ne kauden alkujaksot ovat jo poistuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä