Mennään huomenna miehen kanssa kiertämään alueen ABC:t ja naureskelemaan Prisma-perheille äitienpäivälounaalla :D
Aivan mahtavaa viihdettä! :D
-vapaaehtoisesti lapseton pariskunta
Kommentit (48)
Se on DINKKU!
EikämikäänvaihtoehtoisestikasvatettulapsetonmikälieN31
Vierailija kirjoitti:
Siellä on paljon rehellistä, mutta pienipalkkaista työtä tekeviä ihmisiä, jotka koittavat saada edes vähän arjen yläpuolelle äitienpäiväänsä. Mitä nauramista siinä on, jos koittaa omillaan tulla toimeen ja syö siellä, mihin varaa on?
Määrittele pienipalkkaisen perheen bruttotulot yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Hulluilla on halvat huvit.
.
ja Ap:llä näköjään ihan ilmaiset.
Ap, sun käytös on vähän sama, kun naurais miljoonan lotosta voittaneelle siitä, ettei hän ole voittanut 10 miljoonaa, samalla kun itse ei ole saanut mitään.
Parempi onnellinen ihminen perheensä kanssa ABClla, kun onneton elämässä toisten kuvitellun surun kautta.
Kertoo enemmän teistä, kuin yhdestäkään prismaperheestä. Ikää taitaa olla just se 18v., eli ei vielä kannata käyttää vela-termiä, kun ette ole edes vielä aikuistuneet.
Sääliviä katseita jos haluatte niin huomenna niitä turha teidän odottaa, eivät ne perheet teitä edew huomaa kun ovat onnellisia toisistaan.
Ja päivän säälittävimmän viestin palkinnon saa....... ap
Oon olluy ABClla lapsena syömässä äitienpäivänä ja minulla on vaan ihania muistoja. Mulla oli tosi onnellinen perhe ja jos mun lasten lapsuus on edes lähellä omaani, olen onnistunut.
Ennemmin naru kaulaan kuin lounas ABC:llä.
Onneks mun ihana mies kokkaa mulle (ja lapsille) huomenna 😍. Raaka-aineet ostettiin tietty Prismasta. Mistäs muualtakaan. T: äiti
Lapsikulta, mistä oletkaan perinyt tuon sivistyneisyytesi?
Vierailija kirjoitti:
Sääliviä katseita jos haluatte niin huomenna niitä turha teidän odottaa, eivät ne perheet teitä edew huomaa kun ovat onnellisia toisistaan.
Tai laskevat lanttejaan että saako koko porukan maksettua vai jääkö isomummo tiskaamaan 😂
Ap. En naura sinulle. Säälin sinua. Toivon sinulle viisautta.
Vierailija kirjoitti:
Näytäppä vielä se koirulin piirtämä
äitylikortti , niin myö päästään kans
nauramaan
Repesin. 🤣🤣🤣
Mnjaa. Minun vanhempani asuvat pienellä paikkakunnalla, jossa ainoa lähiravintola on ABC:n ravintola. Äiti on jo dementoitunut ja hoitokodissa, isä 92 vuotta asuu kotona ja käy päivittäin siellä ABC:ssä buffet-lounaalla, se on halvempi kuin kotiruokapalvelu (isä saa entisenä S-ryhmäläisenä sen yhä henkilökuntahintaan).
Kun menemme käymään huomenna, haemme äidin hoitokodista pyörätuolissa ja käymme siellä halveksimassasi ABC:ssä. Äiti ja isä saavat tilata, mitä mieli tekee a la carte-listalta. Isän kodissa ei enää voi ruokaa tehdä, eikä muita ravintoloita ole tarjolla.
Jos sinusta se on hölmöä, se kertoo enemmän sinusta itsestäsi. Me syömme yhdessä ja äiti tykkää, kun on arjesta poikkeavaa ohjelmaa.
Kotona stadissa tietysti ei tulisi mieleenkään syödä huoltamolla, mutta olen aikuinen ja ymmärrän, että maalla niitä vaihtoehtoja ei välttämättä ole. ABC:ssä ruoka on kumminkin ihan kohtuullista, jos haluaa säästyä ruuanlaiton vaivalta.
Olet säälittävämpi hahmo miehinesi kuin nuo "prisma äidit".
Oletteko te oikeasti näin t yhmiä että vaahtoatte täällä ilmiselvälle keksitylle provolle:D
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te oikeasti näin t yhmiä että vaahtoatte täällä ilmiselvälle keksitylle provolle:D
Ootko itse niin tyhmä, ettet ymmärrä provon provoa?
No mikäs siinä, jos tuollainen viihdyttää. Itse kyllä keksin parempaakin viihdettä päiväni ratoksi, kuin ajella huoltoasemalta toiselle, kävellä jokaisen kohdalla ravinyolasalin keskelle nauramaan ja poistua paikalta jotta ehtii kiertää mahdollisimman monta huoltsikkaa. Ei kai tuosta saa kuin kylähullun maineen, mutta omapa on valintanne. 😆
Luoja miten tyhmiä ihmisiä voi olla olemassa...
sä ja sun mies teidän wt-romussa kiertämässä huoltoasemien pihoja, kunnon teinimeininki.