Mennään huomenna miehen kanssa kiertämään alueen ABC:t ja naureskelemaan Prisma-perheille äitienpäivälounaalla :D
Aivan mahtavaa viihdettä! :D
-vapaaehtoisesti lapseton pariskunta
Kommentit (48)
Ap, teillä vaikuttaa miehesi kanssa olevan hieno elämä. Reps! 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluilla on halvat huvit.
.
ja Ap:llä näköjään ihan ilmaiset.
Ei ihan, mutta bensakulujen hinnalla onnistuu. Luulisi että käyttävät autoa, koska ei noita ravintola-ABC:tä ihan niin joka niemen notkossa ja saarelmassa ole, että kävellen kerkiäisi monessa paikassa käydä kikattelemassa...😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen nähnyt opettajaperheen abc:lla äitienpäivälounaalla kun itse tankkasin. Varsin herraskaista!
Onko opettajat herraskaisia? 😀
- Opettajan ja matematiikan professorin tytär, jonka lapsuusmuistoihin lukeutuu lukuisat abc:n lehtipihvit
Ilmiselvä provo lapsettomien maineen mustaamiseksi. Ei kukaan voi olla noin idiootti, vaikka lapsiperhe-elämää kammoksuisikin.
T: Lapsivihaaja
:D pitkästä aikaa oikein naurahdin. Aion tehdä tuota samaa ap.
Ei kai kukaan oikeasti mene ABC:lle äitienpäivälounaalle?
Me mennään kuule just abc:lle syömään huomenna, äiti, iskä minä ja mun lapset sekä veljeni. Oltais veljen kanssa kyllä viety vanhemmat syömään johonkin "hienompaan" paikkaan, mutta tänä vuonna äiti haluaa välttämättä tarjota meille pienellä eläkkeellään omaan budjettiinsa sopivassa paikassa. Meidän äiti on ihana ja huomenna ollaan iloisia ja kiitollisia :)