Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen, jolla on lapsia edes vaihtoehto sinulle lapseton 35-40 vee sinkkumies

Vierailija
11.05.2019 |

Minulla on nyt ollut juttua kahden eri 35-40 miehen kanssa, joista kummallakaan ei ole lapsia. Minulla itsellä on kaksi lasta. Miehet ovat olleet ihan kuumana, mutta lapsien olemassaolo taitaa estää suhteiden etenemisen. Tuntuu siltä, että nämä miehet yrittävät vielä löytää vaihtoehdon, jolla ei ole lapsia. Mutta kun niitä ei paljoa ole enää jäljellä tuossa ikäryhmässä..

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko täällä edes lapsettomia sinkkumiehiä 35-40 vee, jotka osaisi vastata :D

Vierailija
2/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle k.ilttimies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku niin kaksi lasta ei olisi este suhteelle.

Mutta en voi puhua koko sukupuolen puolesta.

Vierailija
4/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti 35-40 vee lapsettomat sinkkumiehet eivät ole löytäneet vielä vauvapalstalle ;)

Vierailija
5/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sano, että ei koskaan, mutta kyllä naisen lapset ovat mulle yhtä negatiivinen tekijä kuin vakava huumeriippuvuus tai sairaalloinen ylipaino

Vierailija
6/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti 35-40 vee lapsettomat sinkkumiehet eivät ole löytäneet vielä vauvapalstalle ;)

K.ilttimiehiä täällä olisi, mutta nehän eivät kelpaa yhdellekään naiselle :(

Vierailija
7/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat ehdottomasti turn off.

Vierailija
8/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole.

Vierailija
9/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin oli, kun vaimoni tapasin.

Vierailija
10/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättäjä ja keinokasvattaja hakusessa? Samalla pitäisi synnyttänyt isotoosainen ja löysä eukko tyydyttää ja antaa rahat entisen miehen siittämille kersoille. Ei kiitos aisuruudelle.

Vierailija
11/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä minkä ikäiset naisen lapset ovat? Jos siis lapset ovat välitön turn off

Vierailija
12/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaisi 2 lapsen äiti lähtökohtaisesti korkeintaan seksikumppanina. Varsinaista vakavampaa suhdetta etsisin ikäistäni nuoremmista lapsettomista joita kyllä on tarjollakin ihan kohtuullisesti..

Ajattelisin että yh äiskällö on parhaat matskut onnistua vakavammassa suhteessa jonkun yh iskän kanssa, enemmän samalla viivalla elämässä.. Toki poikkeuksiakin on ja tapahtuu..

Vierailija
13/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapseton sinkkumies mutta uskaltaudun silti kommentoimaan.

Joillekin ei ole vaihtoehto, joillekin on. Et sinä absoluuttista vastausta täältä saa. Itse seurustelin eroni jälkeen muutaman vuoden minua nuoremman lapsettoman miehen kanssa, itselläni on kaksi kouluikäistä.

Jos lapset on yhtä paha deal-breaker kuin huumeidenkäyttö, sellaiset tuskin edes alkavat tapailla sinkkuäitiä.

Vierailija
14/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä palstapelleistä, mutta täällä todellisessa elämässä tiedän useita miehiä, joita ei kumppanin lapset haittaa. Joukossa sekä sinkkuja että, ymmärrettävästi, ei-sinkkuja.

Vierailija
15/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hakusessa elättäjä tai keinokasvattaja. Tienaan itse erittäin hyvin ja lasten isä hoitaa lapsia itseasiassa enemmän kuin minä.

Vierailija
16/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin törkyviestejä av:llä kirjoittelevat pellet edes kelpaisivat kenellekään. :D

Vierailija
17/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä tosiaan tuntuu, että kaikki palaset ollut kohdillaan muuten molemmissa orastavissa suhteissa, mutta se että minulla on lapsia on sitten estänyt meitä seuraavan vaiheeseen siirtymiseltä..

Vierailija
18/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole menettänyt mitään.

Vierailija
19/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko täällä edes lapsettomia sinkkumiehiä 35-40 vee, jotka osaisi vastata :D

Olen 42v sinkkumies ja seurustelen yleensä 18-22v naisten kanssa. Niistäkin yh äidit kelpaa vaan seksiseuraksi.

Vierailija
20/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä palstapelleistä, mutta täällä todellisessa elämässä tiedän useita miehiä, joita ei kumppanin lapset haittaa. Joukossa sekä sinkkuja että, ymmärrettävästi, ei-sinkkuja.

Totta kai, yhäri jakaa peräänsä kaikille tasapuolisesti, vapaille ja varatuille. Siitä lapsille esimerkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi