Juhani Palmu hyvin sairas
Kaunis video. Jumalaan turvaa, mikä on ihana asia. Muistetaan rukouksin!
https://www.facebook.com/100004617529256/videos/1153215872507451?locale…
Kommentit (42)
Eikös ne tulipalot jne olleet aika erikoisia sattumuksia?
Miten tuokin mies voi olla taiteilija? Huijari se on. Itselläni oli viitonen kuvaamataidossa ja osaisin vääntää samanlaisia latoja peltomaisemiin kymppitonnien hinnalla.
Ökyelämää vietti aikanaan ja meni leveästi naimisiin sen Tiina Jylhänkin kanssa ja jätti kaikki häähumut maksamatta. Leveili sikareilla ja hienoilla juomilla. Pari sen tekemää taulua olen nähnyt ihan lähituntumalta ja ihmetellä voi että mikä niissä on hienoa. Jokainen lähes samanlainen tekele jostain talosta ja ladosta. Ehkä saa nyt sitä mitä on tilannut, kummasti on aina heikommassa kunnossa tuolla kotonaan. Ehkäpä se on sitä karman lakia.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuokin mies voi olla taiteilija? Huijari se on. Itselläni oli viitonen kuvaamataidossa ja osaisin vääntää samanlaisia latoja peltomaisemiin kymppitonnien hinnalla.
Miksi et siten väännä kun osaat?
Toivottavasti Juhani palmu tai hänen läheiset joudu näkemään palstan kommentteja
Muistan, kun asui naapurissani Katriina Wuoriston kanssa, kun olivat naimisissa. Palmulla oli Amigon vieressä galleria. Oli ihan ok ukko. Kata kaatuili huumepäissään pitkin Tehtaankatua.
Kiva, että Palmuilla nyt on kissaemo pentuinaan lohtuna ja ilona.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki osaavat, mutta eivät väännä...
Aloita helpommasta: Kasimir Malevits; Musta neliö valkoisella pohjalla.
Onnistuuko?
Voih, olen tutustunut muutamassa näyttelyssä häneen. Ja vaikka on tehnyt paljon virheitä elämässään en toivonut noin paljon kärsimystä hänelle. Herra armahtakoon häntä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et siten väännä kun osaat?
Koska en huijaa ihmisiä kuvittelemaan, että paska on suurta taidetta.
Leilalle kaikki kunnia omaishoitajana toimimisesta. Ihana vaimo, joka hoitaa miestään. Juhanille toivon kivuttomia ja rauhallisia päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leilalle tulee vaikeaa kun Juhani kuolee. Elättäjä kuolee.
Minimieläkkeen ja saa kuitenkin boomereiden loiseläkeleskeneläkettä loppuikänsä. Mikäs hätä tällä loisella onks sehän on tämän koko farssin tarkoitus ollutkin, kuten virolaisilla naisilla muutenkin. Katsokaapa kuinka hoikka ja naisellinen virolainen nainen on kuusikymppisenä 🤣😂
En minä samassa tilanteessa saanut leskeneläkettä. Oltiin yli 10 vuotta naimisissa, olisi pitänyt olla yhteinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimieläkkeen ja saa kuitenkin boomereiden loiseläkeleskeneläkettä loppuikänsä. Mikäs hätä tällä loisella onks sehän on tämän koko farssin tarkoitus ollutkin, kuten virolaisilla naisilla muutenkin. Katsokaapa kuinka hoikka ja naisellinen virolainen nainen on kuusikymppisenä 🤣😂
En minä samassa tilanteessa saanut leskeneläkettä. Oltiin yli 10 vuotta naimisissa, olisi pitänyt olla yhteinen lapsi.
Tyhmädtä päästä koko ruumis. Pitäisikö tässä järjestää joku keräys vanhoille wannabe-julkkisten ex-puolisoille? Ei saatana, menkää töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmädtä päästä koko ruumis. Pitäisikö tässä järjestää joku keräys vanhoille wannabe-julkkisten ex-puolisoille? Ei saatana, menkää töihin.
En minä ole julkkiksen puoliso koskaan ollut. Kerroin vain, että kaikki eivät saa leskeneläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Leilalle kaikki kunnia omaishoitajana toimimisesta. Ihana vaimo, joka hoitaa miestään. Juhanille toivon kivuttomia ja rauhallisia päiviä.
Kummalliseati ihanan vaimon hoidossa syttyi pari kertaa tuleen. Laitetaan kynttilä palamaan ja annetaan potilaalle hesari käteen.
Kaunis ele vaimolta tuo taulujen tuominen.
Ihanaa että saa kuolla kotona kuten itse toivoo.