Onko nainen, jolla on lapsia edes vaihtoehto sinulle lapseton 35-40 vee sinkkumies
Minulla on nyt ollut juttua kahden eri 35-40 miehen kanssa, joista kummallakaan ei ole lapsia. Minulla itsellä on kaksi lasta. Miehet ovat olleet ihan kuumana, mutta lapsien olemassaolo taitaa estää suhteiden etenemisen. Tuntuu siltä, että nämä miehet yrittävät vielä löytää vaihtoehdon, jolla ei ole lapsia. Mutta kun niitä ei paljoa ole enää jäljellä tuossa ikäryhmässä..
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin törkyviestejä av:llä kirjoittelevat pellet edes kelpaisivat kenellekään. :D
On kelvannut jo, vapaalle ja lapsettomalle.
No ehkä siinä tapauksessa, että se nainen haluaa ja pystyy saamaan lapsen/lapsia myös minun kanssani.
Tähän oon nyt törmännyt, että muija toteaa lapsiluvun olevan nyt täynnä. Haluan perheen, siis omia lapsia ja jos tässä ei olla samaa mieltä, niin ei siitä suhteesta mitään tule. Ja enää en jaksa vain seurustella ja pitää hauskaa, sitä nää eronneet naiset ylernsä vain haluaa. Joku riehuntavaihde kai päällä kun edellisestä ukosta on päästy eroon.
Siksi lapseton nainen taitas enemmän ymmärtää omaa tilannettani ja olis valmis asettumaan aloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko täällä edes lapsettomia sinkkumiehiä 35-40 vee, jotka osaisi vastata :D
Olen 42v sinkkumies ja seurustelen yleensä 18-22v naisten kanssa. Niistäkin yh äidit kelpaa vaan seksiseuraksi.
Sulta ei kysytty mitään.
Kiitos miehet rehellisistä vastauksista, näin ajattelinkin asian olevan.
Osaako teistä joku sanoa, että muuttuuko tilanne sitten kun lapset alkavat lähestyä aikuisuutta? Jos mies on siis edelleen lapseton 50vee, käykö silloin kumppaniksi jo nainenkin jolla on täysi-ikäiset lapset, vaikka mies olisi edelleen lapseton?
Vierailija kirjoitti:
No ehkä siinä tapauksessa, että se nainen haluaa ja pystyy saamaan lapsen/lapsia myös minun kanssani.
Tähän oon nyt törmännyt, että muija toteaa lapsiluvun olevan nyt täynnä. Haluan perheen, siis omia lapsia ja jos tässä ei olla samaa mieltä, niin ei siitä suhteesta mitään tule. Ja enää en jaksa vain seurustella ja pitää hauskaa, sitä nää eronneet naiset ylernsä vain haluaa. Joku riehuntavaihde kai päällä kun edellisestä ukosta on päästy eroon.
Siksi lapseton nainen taitas enemmän ymmärtää omaa tilannettani ja olis valmis asettumaan aloilleen.
Itse haluaisin juuri siksi lapsettoman miehen, sillä haluaisin vielä lisää lapsia :) ap
Mun naisella on lapsi, ja entisen aviomiehensä kanssa 100% toimiva yhteishuoltajuus. Tällainen nainen voi olla jopa parempi vaihtoehto kuin vela.
Itse olen lapseton ja vasektomian ansiosta sellaisena pysyn. Mut ei mulla mitään muiden lapsia vastaan ole.
Molemmat ollaan sen verran hyvin tienaavia, ettei suoraan sanottuna ole tarvinnut hetkeäkään miettiä, että joku elättäisi jotakuta.
Vastuullinen, lojaali, vahva ja äärimmäisen lämminsydäminen ihminen, joka arvostaa itseään ja muita. Hyvään äitiin liittyy ominaisuuksia, jotka tekevät hyvän kumppanin.
En ole itse sinkkumies, mutta sukulaisissani ja ystävissäni on 5 sinkkumiestä, jotka ovat pariutuneet 1-4 lapsen äitien kanssa. Näistä suhteista 2 on kariutunut yh-äidin jättäessä lapsettoman sinkkumiehen nuolemaan näppejään, 1 suhde päättyi naisen traagiseen kuolemaan ja 2 suhdetta ovat edelleen hengissä. Sanoisin, että ihan helposti voi yh-äiti löytää lapsettoman miehen jos vain on mukava ja hyvännäköinen.
Ei, mutta eksäsi olisi. Tietääkö nää kaks ylkäehokastasi toisistaan, sanoit että sulla ollut kahen kanssa pientä sutinaa - yhtäaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Osaako teistä joku sanoa, että muuttuuko tilanne sitten kun lapset alkavat lähestyä aikuisuutta? Jos mies on siis edelleen lapseton 50vee, käykö silloin kumppaniksi jo nainenkin jolla on täysi-ikäiset lapset, vaikka mies olisi edelleen lapseton?
Mulle kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta eksäsi olisi. Tietääkö nää kaks ylkäehokastasi toisistaan, sanoit että sulla ollut kahen kanssa pientä sutinaa - yhtäaikaa?
Ei ollut yhtäaikaa, mutta toinen juttu alkoi melkein heti (kahden kk jälkeen) kun edellinen alkoi näyttää siltä, että ei edetä mihinkään.
36v lapseton mies vastaa: Lapsellinen nainen on täysin turn off. Asia olisi varmaan toinen jos itselläni olisi myös lapsia.
Lisään vielä, että ensimmäisen kanssa tapailimme vuoden ajan. Jälkimmäisen kanssa ollaan nyt tapailtu 4kk ja merkit alkaa olemaan ilmassa.. mitään tapailua vakavampaa ei ilmeisesti saada aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
36v lapseton mies vastaa: Lapsellinen nainen on täysin turn off. Asia olisi varmaan toinen jos itselläni olisi myös lapsia.
Osaatko analysoida, että miksi sinulla ei ole lapsia? Onko sopiva kumppani löytymättä, vai et ole vielä ehtinyt ajatella asiaa? Joku muu syy? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Käy varmasti. Nuoret miehet varmaan kyllä on tuossa iässä aika kranttuja lasten suhteen
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko analysoida, että miksi sinulla ei ole lapsia? Onko sopiva kumppani löytymättä, vai et ole vielä ehtinyt ajatella asiaa? Joku muu syy? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Ap
Ex halusi lapsia, mutta jotenkin pelkäsin.. En ollut valmis niin suureen muutokseen. Olimme avoliitossa. Tiemme erkanivat ja sen jälkeen minulle iski lapsikuume. Nykyinen avovaimo on raskaana. Ja nyt pelottaa että tämä tapahtuu liian nopeasti. Suhde on niin tuore...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex halusi lapsia, mutta jotenkin pelkäsin.. En ollut valmis niin suureen muutokseen. Olimme avoliitossa. Tiemme erkanivat ja sen jälkeen minulle iski lapsikuume. Nykyinen avovaimo on raskaana. Ja nyt pelottaa että tämä tapahtuu liian nopeasti. Suhde on niin tuore...
Varmasti sitä miettii kaikenlaista, jos asiat on edennyt nopealla aikataululla. Ja toisaalta moni hermoilee ensimmäisen lapsen syntymää, vaikka parisuhdevuosia olisi takana enemmänkin.. Toivotan teille onnea matkaan :) ap
Jos on eväät kunnossa, niin menee, vaikka olisi 10 lasta ja kaikki eri isälle.
On.
Kunhan lapset on vähintään koulu-ikäisiä.
Näin jää aikaa äipän ja iskäpuolen omille leikeille.
Jos muija nipottaa tai pihtailee kun penskat muuaalla, niin moro.
Mä en vaan oo mikään uus maksumies, vaan seksin pitää luistaa!
Riippuu onko lapset lähemmäs täysi-ikäisiä ja lentävät pian pesästä vai onko kyse pikkulapsista. Jälkimmäiseen on ehdoton ei. Mutta ihan loogisesti ajatellen, ei ne äidit ole mulla hakusessa ylipäätään treffipalstoilla, vältän jos tulee (kuten kyllä heti tuleekin) ilmi profiilissa. Mä en halua lapsia, en omia enkä toisten omia.
Ei ole vaihtoehto. Nainen on luonnollisesti sitoutunut lapsiinsa ja elää lastensa ehdoilla, niin kuulukin olla. Minä en halua elää lasten ehdoilla.