Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla ehkäisy koko ajan päällä?

takametsistä
11.05.2019 |

Olen 56v mies ja olen pitkän avioliiton, eron ja parin vuoden selibaatin jälkeen harkinnut jälleen seurustelun aloittamista. Tähtäimessä 40-55v ikäiset naiset. En ole ihan varma olenko jo impotentti, mutta jos niin ei ole niin
voinko luottaa siihen, että kaikki lisääntymiskykyiset naiset nykypäivänä huolehtivat ehkäisystä ja yli 45v naisille tämähän ei enää ole ongelma

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota... Kai sä nyt itse tiedät, oletko impotentti? Ja heterous ei kyllä mitenkään suojele sua HIV:lta. Voiko noin vanha ihminen oikeasti olla noin kuutamolla?

Vierailija
22/44 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naurako, olen nyt netin kautta näitä vähän yrittänyt opetella. 30v naimissa niin ei tällaisia asioita mietitty yhtään. En tajua puoliakaan siitä mitä vaikka seksistä kirjoitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naurako, olen nyt netin kautta näitä vähän yrittänyt opetella. 30v naimissa niin ei tällaisia asioita mietitty yhtään. En tajua puoliakaan siitä mitä vaikka seksistä kirjoitetaan.

Mutta olet kai sä sitten netistä jo oppinut, mitä impotentti tarkoittaa?

Alan vähän epäillä että taas mammoja vedättää trolli...

Vierailija
24/44 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa horisee... olen 52 ja gynekologi määräsi uuden pilleri-reseptin. Munasarjat toimii edelleen.

Etsi silti nuorempia niin saat paremmin vastinetta upealle kropallesi ja älyllisiä haasteita.

Vierailija
25/44 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä impotentti tarkoittaa, mutta miten itsestä tiedän kun viimeksi vuosia sitten vaimon kanssa oli seksiä. Lääkäri sanoi, että muistissa on pientä häiriötä, mutta ei vaikuta arkeen vähän hidastaa.

Vierailija
26/44 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä impotentti tarkoittaa, mutta miten itsestä tiedän kun viimeksi vuosia sitten vaimon kanssa oli seksiä. Lääkäri sanoi, että muistissa on pientä häiriötä, mutta ei vaikuta arkeen vähän hidastaa.

No ota se tatti käteen ja kysy siltä. Aikuinen mies.

Vierailija
27/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain apua, nyt on testattu etten ole impotentti! Huomenna ostamaan kondomeja!

Kiitos kaikille kommenteista.

Vierailija
28/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ikinä olettaa että toinen käyttää ehkäisyä. Tietenkään. Onneksi voit suojautua kondomilla.

Vierailija
29/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä käytät kondomia.

Vaimon  kanssa tuli käytettyä joskus 30 vuotta sitten, aika häslinkiä, mutta hän hoiti sitten asiat muuten.

Onko totta, että vielä käytetään kondomeita?

Eikö 60-luvulla kansakoulussa annettu seksuaalivalistusta?

N27

Vierailija
30/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastele villiä sinkkuseksiä, enkä ole ikähaarukassasi. Ihan vain tulin kertomaan että pillerit ovat aikamoista myrkkyä, ja meitä on joukko naisia jotka eivät aio koskea tikullakaan moiseen sontaan.

Miksi muutenkaan luottaisit tuntemattoman sanaan pillereistä? Joku vauvakuumeilija voi toki huijata, mutta vielä paljon todennäköisempää on että pillerit pettää, jos vaikka väärään aikaan päivästä ottaa yhden tabun. Se on pienestä kiinni. Lisäksi vielä ne taudit.

Vierailija
31/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparaisen kannattaa lopettaa haikailu nuoremmista naisista. Minä en ainakaan sinua ikäloppua huolisi. t. n48v

Vierailija
32/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä käytät kondomia.

Vaimon  kanssa tuli käytettyä joskus 30 vuotta sitten, aika häslinkiä, mutta hän hoiti sitten asiat muuten.

Onko totta, että vielä käytetään kondomeita?

Eikö 60-luvulla kansakoulussa annettu seksuaalivalistusta?

N27

Valistusta!

En ole ap mutta samaa ikäluokkaa. Vastaus on ei, oppikoulussakin (poikalyseo) voimistelunopettaja kertoi litanian, jolla opimme naisen strategiset osat ja toiminnallinen puoli liittyi saksan kielen prepositioihin an, au, hinter, in....  tätä piti noudattaa viimeistään hääyönä.

Vierailija
33/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papparaisen kannattaa lopettaa haikailu nuoremmista naisista. Minä en ainakaan sinua ikäloppua huolisi. t. n48v

Minäkään ei teistä isoäideistä haaveile edes yhden yön seurana. M46

Vierailija
34/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Jos haluaisin lapsen, niin just hankkiutuisin paksuksi tollaselle vanhalle ääliölle. Sillä olisi jo omaisuutta ja ura loppusuoralla, eli palkkataso korkeimmillaan. Voisi ekaksi nyhtää hyvät elarit ja kirsikkana kakun päällä kakru saisi iskän perinnöllä rahoitettua kivasti korkeakouluopintoja sitten papparaisen potkaistua tyhjää. No pitää vielä harkita.

Vierailija
35/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään ei teistä isoäideistä haaveile edes yhden yön seurana. M46

No et tietenkään! Toisin kuin papat niin mummot pystyy aina.

Vierailija
36/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa sulla vanhoja naisia pyynnissä.:D

Vierailija
37/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kuukauden päästä 54. Minulla on edelleen säännölliset kuukautiset. Enkä käytä hormoniehkäisyä, koska se ei ole tässä iässä turvallista.

Ilman kondomia ihan turha tyrkyttää kikkeliä, koska en halua tautejasi, mieshuora.

Vierailija
38/44 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole 38v, enkä ole koskaan käyttänyt kondomia. Aina vedän paljaaltaan tai sitten ei ollenkaan periaatteella. Jos on kuuma nainen niin sitten joskus suihinotolla. Tosi harva nainen lopulta kieltäytyy varsinkin jos on vähän otettu viiniä ja nainen saatu lämpimäksi. Muutaman kerran on tullut tauti, mutta ne aina hoidettu.

Vierailija
39/44 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyehkäisy jossa kuukausittaista vuotoa ei tule tai anneta tulla ei välttämättä ole kovin hyvä juttu. 

Vierailija
40/44 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä et voi tietää oletko impotentti vai et? Jos muna nousee pystyyn et ole, jos ei nouse niin olet. Se oletko steriili tuhkamuna on sitten asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi