Tiedätkö sen tunteen kun olet ihastunut johonkin lähes tuntemattomaan etkä tyylii uskalla sanoo sanaakaa tän ihmisen lähettyvillä ja luulet, että hän tuntee samoin, mutta yhtäkkiä tää ihminen alkaakin heittää ohimennen ihan rennosti sulle jtn "tyhmää "
Eikä vaikuta ollenkaan kiinnostuneelta eikä vaikuta tietävän sun kiinnostuksesta?
Tosi ikävää vai voiko tuo olla vielä jtn ihastuksen peittämistä :(?
Kommentit (6)
En tiedä sitä tunnetta ja hyvä niin.
Tiedän, mutta minusta tuo kyllä helpottaa tilannetta ainakin itselläni. Minäkään jännitä enää niin paljoa..
Kerro esimerkki minkälaista juttua alkaa heittämään,muuten on vaikea tietää minkälaisesta tilanteesta puhut.
En. Tulee mieleen yksi lukioaikainen "salainen" ihastukseni, joka kerran ohi mennessään kysyi, mitä ruokalassa oli sinä päivänä ruokana. Sanoin sen vaihtoehdon, jota olin itse syönyt, en muistanut mitä muuta siellä oli. Myöhemmin päivällä käveli taas ohi, ja sanoi, että kun en ollut kertonut hänelle, että siellä on myös hänen lempiruokaansa, niin hän ei puhu minulle enää ikinä.
Aloin melkein nauramaan, kun ei se tyyppi minulle muutenkaan mitään ikinä puhunut, enkä minäkään hänelle. Sen jälkeen ajattelin, että olipa idiootti. Onneksi ihastus haihtui ilmaan saman tien.
Eipä tuo välttämättä ihastumista pois sulje voi vain olla, että henkilö ei ole ujo