Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi äitienpäivälahjan: Kuntoilusetti

Vierailija
11.05.2019 |

Sain tänään mieheltä äitienpäivälahjan. Joku hiton kuntoilusetti, oveen kiinnitettävä semmonen härveli, missä kuminauhat, joku jumpparulla, hyppynaru...
Ei ollut vaivautunut edes paketoimaan. Antoi vain sellaisenaan.
Oli tuossa lähdössä raksalle, niin antoi sen ”lahjan” lähteissään, että ”Voit rauhassa treenata sillä aikaa”. Mitä helv...iä??!!
Nähtävästi se pitää mua laiskana läskinä. Ja ettei ole muuta tekemistä vauvan ja 3vee kanssa kuin treenata täällä itteeni timmiksi.
Noh onneksi antoi lahjuksensa jo tänään, niin ei mene huominen päivä piloille tämmösen yllätyksen takia.
Vähän olin haaveillut laukusta tai korusta, kukkapuskakin riittäisi tai vaikka kortti. Mutta tämä on enempi loukkaus :/

Onko muut saaneet paskoja lahjoja koskaan puolisolta? Saa olla myös muu lahja kuin äitienpäivänä annettu.

Niin joo. Kerran sain siltä joululahjaksi leivänpaahtimen. LEIVÄNPAAHTIMEN! Ja sitäkin lähinnä se käytti itse, kun en ite edes syö paahtoleipää.
Joskus tuntuu ettei arvosteta.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se kuntoilusetti takaisin isänpäivänä

Vierailija
2/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kuulostaa todella trvelle teidä "liitto". Menittekö lukiossa kihlohin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oisin tykänny tommosesta lahjasta ku oon muutenkin tässä aloittanut elämäntapa muutoksen.

Vierailija
4/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivan törkeä lahja. Heitä roskiin ja murjota viikko. Ja ethän varmasti kiittänyt, sillä tuollainen lahja

ei ansaitse kiitosta. Minä heittäisin tommosen kaverin heti pihalle.

Vierailija
5/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit edes malttanut huomiseen tämän provon kanssa.

Vierailija
6/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit edes malttanut huomiseen tämän provon kanssa.

Miksi sun mielestä provo? Jos sulla on itsellä täydellinen mies täydellisine lahjoineen, niin ei se sitä tarkoita, etteikö jonkun toisen puoliso voisi olla täysi uuvelo, mitä lahjan valitsemiseen tulee.

Vierailija
8/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan jonkun halppis hajuveden, kuten aina. Sanoin kyllä että eräs vaaleanpunainen olkalaukku olisi mieleeni mutta sehän oli varmaan liian kallis, 40€.

Vierailija
9/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nää äitienpäiväprovot alkoi? Väsynyttä. ABC-trolleja odotellessa. 

Vierailija
10/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnyskysymys: haluatko, että on kivaa vai kurjaa?

Nuorena tietysti joskus hämmästytti ne miehen lahjat, kuten se paistinpannu, kun olin haaveillut jostain henkilökohtaisemmasta.

Hyvä pannu, palvellut uskollisesti jo 43 vuotta - ja rakastan sitä juuri siksi, että tiedän miehen tuolloin vilpittömästi halunneen ilahduttaa ja kartuttaa muoren pesämme niukkaa keittiövarustusta :)

On tullut muutama kiva koru, sekä kivoja että tyhmiä vaatteita.

Mies on sikäli kiltti, ettei ole antanut ymmärtää, että olisin lihonut - valitettavasti se 3 joulua sitten saatu urheiluasu ei silti edelleenkään sovellu liikuntaan, kun en ole saanut laihdutettua takaisin XS-kokoon, joka oli se nuoruuden pajunvirpikausien mitta.

Onnellisesti isoäitivaiheeseen päästyä sanoisin, että anna olla valittelematta, viritä häkkyrät oven kahvaan tai mihin ne nyt kuuluu laittaa, lapset mukaan ja musiikki soimaan - ei se liikuntahetki pahaa tee.

Miehellä oli hyvä tarkoitus, oli lukenut mainoksia tai jotain ja ajatteli antaa jotain järkevää hömpötyksien sijaan.

Nauti äitienpäivästä sellaisena kuin se tulee, tee hyvää ruokaa (jos mies ei tee) ja nosta kukka pöytään (jos mies ei hoksaa tuoda sitä) ja iloitse perheen kanssa.

Menkää vaikka päiväkävelylle. 3-vuotiaasi kanssa voit poimia tienposkesta  kauneimmat äitienpäiväkukat, joita mikään ruusupuska ei ikinä voita.

P.S. Korjaa ne narut ja nyörit korkealle musiikkiliikuntahetken jälkeen, ettei lapset kuristu niihin. Ja pusu miehelle kun palaa :)

Vierailija
11/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin elämäsi, jos sinua ei viedä ABC:lle äitienpäivänä. Varmaan et usko mutta meillä ei sen kummallisempaan ole varaa. Ja ajatus on, että valmiiseen pöytään haluamme.

Vierailija
12/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ostaa sinulle äitienpäivälahjoja? Oletko hänen äitinsä?

Vierailija
13/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tätä. Hääpäivänä ja kihlajaispäivänä ja syntymäpäivänä jne. voi ostaa puolisolleen lahjan, mutta ei äitienpäivänä tai isänpäivänä. Lapset muistavat vanhempiaan, eivät puolisot toisiaan. En halua olla mieheni äiti, eikä hän ole isäni. Onneksi.

Vierailija
14/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa muuta kuin jäätävän kokoisen pyykkivuoren pestäväksi ja kasan muita vaatimuksia. Lahjakortti kuntosalille olis kiva tai joku kiva hemmottelupäivä. Turha toivo.

En saa käyttää rahaa itseeni noin muutenkaan.

Vierailija
15/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska olen hänen lastensa äiti ja nämä pienet ei vielä osaa itse hankkia mitään. 3v ei ole nyt edes tarhassa, kun jäin vauvan kanssa kotiin. Viime vuonna tekivät tarhassa kyllä äitienpäiväkortin. Mut mun mies ei osaa eikä älyä kyllä mitään askarteluista lasten kanssa, joten sellaisesta nyt on turha haaveilla, et se lapsen kanssa jotain mulle askartelus.

Ja eipä se oo ikinä kotonakaan, aina vain raksa, raksa, raksa...kyllä se talo sieltä valmistuu, vaikkei herra joka jumalan päivä siellä notkuisi. Varmaan se huomennakin sinne halajaa...

-AP

Vierailija
16/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin elämäsi, jos sinua ei viedä ABC:lle äitienpäivänä. Varmaan et usko mutta meillä ei sen kummallisempaan ole varaa. Ja ajatus on, että valmiiseen pöytään haluamme.

Vielä halvemmalla pääsette kun ostatte ne einekset marketista, valmiitahan nekin on.

Vierailija
17/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys on lahjoista paras.

Vierailija
18/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä isoäiti jatkaa "neuvomista": jos haluaa niitä koruja, kuten minä, niin jouduin kyllä "kouluttamaan" miestä vuositolkulla, koska ei hän hevillä ymmärtänyt, mitä eroa on kultaisilla korvakoruilla ja rihkamalla, kun kaikki ovat nättejä... :)

Vierailija
19/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas halutaan salmonella tarjoilemalla puoliraakaa broileria 🙄

Ja kokin neuvoja ei tarvi kuunnella ollenkaan, koska "akkojen nalkutusta" , palannut pinta ei voi olla raaka sisältä.

Vierailija
20/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska olen hänen lastensa äiti ja nämä pienet ei vielä osaa itse hankkia mitään. 3v ei ole nyt edes tarhassa, kun jäin vauvan kanssa kotiin. Viime vuonna tekivät tarhassa kyllä äitienpäiväkortin. Mut mun mies ei osaa eikä älyä kyllä mitään askarteluista lasten kanssa, joten sellaisesta nyt on turha haaveilla, et se lapsen kanssa jotain mulle askartelus.

Ja eipä se oo ikinä kotonakaan, aina vain raksa, raksa, raksa...kyllä se talo sieltä valmistuu, vaikkei herra joka jumalan päivä siellä notkuisi. Varmaan se huomennakin sinne halajaa...

-AP

Ja että sinä kehtaat täällä kitistä että mies joka jumalan päivä Rakentaa TEILLE taloa???

Siinähän on askarteluprojektia äitienpäiväksi ja muutamaksi muuksikin juhlapäiväksi.

Mikä estää itse leipomasta lasten kanssa äitienpäiväkakkua ja tarjoamasta sitä kun mies tulee aherrettuaan jälleen yhden vapaapäivänsä perheen yhteisen hyvän eteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi