Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko maistanut amerikkalaista syntymäpäiväkakkua!

Vierailija
11.05.2019 |

Kakkuohjelmia olen katsonut ja vaikuttavat superpahoilta. Isoja kakkukiekkoja, ei kostutusta ja joka väliin voikreemiä.

Tykkäsitkö?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus jollain käännetyllä ohjeella juuri sellaisen jenkkityylisen kakun jolla oli paljon tiiviimpi ja rasvaisempi pohja kuin perus kermakakussa. Oli se muuten ihan ok mutta itse kakku+voikreemikombo oli ihan järkyn makeaa :D itse en kostuttanut kakkua ja ei se sitä itseasiassa tarvinnutkaan, koska pohja oli sellainen kostea itsessään

Sokerimassa maistuu mielestäni ihan kauhealta, sitä oli alkuperäisessä ohjeessa mutta ei kiitos

Vierailija
2/7 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt noissa kakkuohjelmissa kun pesukoneessa käytettyjä työntekijän pesuainejäämäisiä farkkuja on käytetty kakunteossa ja sitten puolet siitä kakusta on syömätöntä osaa tukikeppeineen ja muotteineen.. Vähän voivat nuolaista sitä marsipääni- ja sokerilitkua siitä päältä. Tuota ohjelmaa kun katsoo niin ei tee kakkua mieli, yöks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakut on ihan hienoja, mutta en niitä söisi.

Tehdään yleensä ilman hanskoja, se jotankin ällöttää kun oikein näpräämällä näprätään jotain pientä koristetta "hikisin sormin ".

Toisekseen kakku on (ihan huoneen lämmössä?) ties kuinka monta päivää(?), onko käytetty niin paljon lisäaineita ettei mene huonoksi...

Kaikki osat eivät yleensä ole syötäviä, minusta ns. lautaselle pitää laittaa vain sellaisia juttuja joita voi syödä.

Joskus tosin jossain hääohjelmassa se iso kakku oli vain ns. koriste ja syövät kakut vieressä erikseen.

Vierailija
4/7 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suomalaisen mansikka kermakakun voittanutta.

Vierailija
5/7 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakut on ihan hienoja, mutta en niitä söisi.

Tehdään yleensä ilman hanskoja, se jotankin ällöttää kun oikein näpräämällä näprätään jotain pientä koristetta "hikisin sormin ".

Toisekseen kakku on (ihan huoneen lämmössä?) ties kuinka monta päivää(?), onko käytetty niin paljon lisäaineita ettei mene huonoksi...

Kaikki osat eivät yleensä ole syötäviä, minusta ns. lautaselle pitää laittaa vain sellaisia juttuja joita voi syödä.

Joskus tosin jossain hääohjelmassa se iso kakku oli vain ns. koriste ja syövät kakut vieressä erikseen.

Ja telkkariohjelmissa se kakku viedään ilman mitään suojauksia auton takakonttiin, yyh. Vatsaa vääntää, kun ei ne autot oikein siisteiltä näytä. Ei kai ne oikeasti tee noin?

Vierailija
6/7 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työmatkalla  USAssa ja siellä ollessani osallistunut työkaverin baby showeriin, jossa tarjoiltiin kakkua. Oli aivan superällömakeaa. 

Vierailija
7/7 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut työmatkalla  USAssa ja siellä ollessani osallistunut työkaverin baby showeriin, jossa tarjoiltiin kakkua. Oli aivan superällömakeaa. 

Karkit kuitenkin maistuvat suomalaisille, sokeria ja esanssia.