Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleinen synkkä ilmapiiri on aiheuttanut elämänhaluttomuutta.

Vierailija
11.05.2019 |

Olen aivan romahtanut suruun. Minulla on vaikeuksia pärjätä tässä yhteiskunnassa jossa ollaan näin ilkeitä toisilleen. Paljon ylimielisyyttä, kiusaamista, vastakkainasettelua, ylemmyydentunnetta, julmuus...poliittisia ongelmia

Minulla on täysin mennyt elämänhalu ja olen masentumassa tämän ilmapiirin takia. Kovasti piristi taas päiväni kun palstalla on niin paljon vihaa. Pakkomielteinen holhotus, inhotaan kaikki ja kaikkea.

Miksi suomalaiset ovat näin järkyttävän patoutuneita ja julmia?

Tämä kansa on vakavasti sairas, tämä on kaikkea muuta kun onnellinen kansa.

Täällä lähtee halut yrittää tai edes mennä ulos kun joutuu kokoajan pelätä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ei enää haluta edes ulos mennä, kaikkialla jotenkin painostava ja ahdistava energia läsnä, ei sitä jaksa enää. Kaipaa vain jonnekin metsään jossa ei olisi ketään.

Vierailija
42/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen pitäisi rakentaa 500 uutta mielisairaalaa ja laittaa kaikki AVOHOITOPOTILAAT sinne!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa välttää nettipalstoja ja heikkotasoisia asuinalueita. Tyhmät ja avuttomat ihmiset ovat usein ilkeitä, menestyneiden ja onnellisten ei tarvitse olla.

Juurikin päinvastoin!Asun Munkkiniemessä ja tämä snobeilu ja ylemmyydentunne on kuvottavaa, aion muuttaa täältä pois, ainut asia josta jää ikävää on ulkoilumahdollisuudet Seurasaaressa.

Lääkärikaverini sanoi että psykiatrinen osasto on täynnä rikkaiden perheiden jäseniä ja lapsia, rikkaissa perheissä on suoraan sanoa todella pahaa olla. Kun vanhemmat miettivät vain uraa, rahaa ja materia niin lapset jäävät ilman rakkautta ja huomiota.

En käsitä mistä Suomeen on rantautunut tämä sairalloinen kilpailuhimo, Hesan lukioissa perheet sabotoivat toisinsa mahdollisuudet jotta itse pääsee yliopistoon. Rikkaat alueet ovat pahimmat täällä Helsingissä. Suljetaan ulos kaikesta ja katotaan nenävartta pitkin jos ei löydy kalliita harrastuksia.

Kohteliaisuus, sydämmensivistys ja empatia EIVÄT MAKSA MITÄÄN!!! Siihen ei tarvi rahaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän