Mies lupasi, että valita itselleni korun äitienpäivälahjaksi- Kun olimme menossa koruliikkeeseen, niin mies perui lupauksen
Mies on yleensä muistanut mua ja lupasi, että saan valita tänään jo äitienpäivälahjaksi itselleni korun. Kun olimme menossa koruliikkeeseen, niin mies yhtäkkiä perui lupauksensa . Voi että mua ärsytti! Kysyin mieheltä syytä, niin ei edes keksinyt asialle mitään järkevää selitystä. Tuntuu todella pahalta ja Itkin kotimatkalla. Luottamus kyllä kärsi pahasti. En tiedä, mitä tapahtui ja miten mies yhtäkkiä muutti kantaansa asiaan.
Onko kenellekään käynyt koskaan näin? Mitä luulette, miksi mies perui lupauksen? Emme kerenneet katsoa tosiaan edes koruja, kun miehen mielipide jo tuossa muuttui.
Kommentit (37)
No olipa törkeästi tehty. :( Olisin kyllä ollut myös melko hämmentynyt ja vihainen tilanteesta. Meillä yleensä saan esittää toiveen lahjasta ( synttärit, joulu, äitienpäivä) jonka mies sitten tyttömme kanssa toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon sen verran lapsellinen, että lupaisin miehelle vastaavasti jotain isänpäivän lähestyessä, ja peruisin asian isänpäivän aamuna :D "tsoukki taukki!"
Olen sen verran lapsellinen, että sanoisin miehelleni: Se on 5 hirttä poikki, ala kävellä.
Olitteko siis jo melkein koruliikkeessä (liike oli näköetäisyydellä) vaiko vasta kauempana menossa sinne? Jos näköetäisyydellä niin siellä korukaupassa tai ihan sen vieressä oli joku jota mies ei halunnut tavata.
Jos vaan 5 hirttä poikki, ei niiden ali pysty kävelemään....se on 7 !
Kerro miehelle, että sinusta tuntuu pahalta kun hän petti lupauksensa. Kysy johtuuko se rahasta vai mistä?
Kun on yhteiset rahat, voit koska tahansa mennä ostamaan korun itsellesi. Et kai oleta, että joka eurosta täytyy tiliä tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan 5 hirttä poikki, ei niiden ali pysty kävelemään....se on 7 !
Ovi/seinän hirsikerrat
Jos on jotain luvannut, pitäisi se pitää, olla sanansa mittainen. Tai ainakin perustella, miksi ei pystykään toteuttamaan lupaustaan.
Olethan sinäkin luvannut seksiä lauantaisin saunan jälkeen, mutta sitten onkin jotain muuta/päätä särkee?
Ihan sama petetty lupaus..?
Vierailija kirjoitti:
Luuli, että koruun menisi 10-20 e, ja säikähti, kun olikin kalliimpi.
Pitäisin tätä todennäköisimpänä vaihtoehtona. Miehellä ei ehkä ollut tietoa "oikeiden" eli jalometalleista ja jalokivistä valmistettujen korujen hinnoista. Onko miehellä näin ylipäätänsä heikko yleissivistys?
Mä olisin jatkanut korukauppaan ja ostanut itselleni sen korun. Hyvin yksinkertaista.
Oletko aikaisemmin huomannut, että miehesi on hieman outo?
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinäkin luvannut seksiä lauantaisin saunan jälkeen, mutta sitten onkin jotain muuta/päätä särkee?
Ihan sama petetty lupaus..?
Ei, en ole, seksiä harrastetaan spontaanisti silloin kuin se molempia huvittaa. Kalenteriin sitä ei merkitä😂
Odota nyt huomiseen - ehkä hän on jo löytänyt ’paremman’ lahjan?
Vierailija kirjoitti:
Odota nyt huomiseen - ehkä hän on jo löytänyt ’paremman’ lahjan?
Ei ole löytänyt. En ole huomenna edes kotona. Vietettiin siksi tänään jo juhlapäivää tai no ” vietettiin” paremminkin.
Ap
Oli jo ostanut korun tyttöystävälleen ja siihen meni rahat.
No yhy yhy en saanu korua!!