Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy myöntää että allekirjoitan tämän Jone Nikulan lausahduksen koskien Lordia

Vierailija
23.05.2006 |

" Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu se, että vastustetaan ja menestyksen hetkinä aletaan nuoleskella. Eivätköhän perheenäidit, Isä Mitro ja muut ole jo kieli pitkällä" .

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun pinta alkaa rapista ja todellinen Lordi tulee esiin, kuten nyt on jo nähty kun joka toinen sana on Saatana. i]

no väkisinhän sitä saatanaa pitää toistella, kun kaikki kokoajan kyselevät saatananpalvonnasta. Jos nyt hyvät kristilliset ihmiset ottaisitte lusika käteen ja LUKISITTE Lordin laulujen sanoja. Eipä ole saatananpalvontaa, ei.

Ja toiseksi, muistattekos vuoden -98 ja Israelin Dana Internationalin? Kuinka paljon käsityksenne on Israelista muuttunut, kun lähettivät kisoihin transvestiitin??? Hei haloo, ihan oikeasti, taitaa monet ottaa homman ihan liian vakavasti! Löysätkää nyt vähän pipoa ja antakaa homman jo olla. Musta on kiva, että juuri Lordi voitti, mut en mä jaksa näitä saatana-juttuja. Jos nyt lopettaisitte Lordin kauhistelemisen ja häpeämisen niin ei tarttis enää kenekään lukea tai kirjoitella tästä aiheesta. Alkaa olla jo aika loppuunkulunut aihe.

Enkä mä jaksa enää näitä Lordin hehkutuksiakaan. Tämä jäi sitten minun viimeiseksi Lordi-kirjoitukseksi.

Vierailija
22/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tälläkin palstalla näkee, meitä on moneen junaan! Esim. mun mielestä:

-Lordin näkeminen _ei_ ole hyväksi ihan pienille lapsille, jotka luulevat sitä oikeaksi hirviöksi. Mua jurppi tosi paljon, että 2-v joutui näkemään iltiksen lööpeissä Lordia. Ei ymmärtänyt sitä leikiksi ei. :(

-Musta Lordi oli (vaikka Metsäpetokin oli ok) ainoa oikea viisuehdokas Suomelle tänä vuonna

-Lopuksi: We are the winners of Eurovision!!! Muahhahhahhahhaaaaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no väkisinhän sitä saatanaa pitää toistella, kun kaikki kokoajan kyselevät saatananpalvonnasta. Jos nyt hyvät kristilliset ihmiset ottaisitte lusika käteen ja LUKISITTE Lordin laulujen sanoja. Eipä ole saatananpalvontaa, ei.

Ja toiseksi, muistattekos vuoden -98 ja Israelin Dana Internationalin? Kuinka paljon käsityksenne on Israelista muuttunut, kun lähettivät kisoihin transvestiitin??? Hei haloo, ihan oikeasti, taitaa monet ottaa homman ihan liian vakavasti! Löysätkää nyt vähän pipoa ja antakaa homman jo olla. Musta on kiva, että juuri Lordi voitti, mut en mä jaksa näitä saatana-juttuja. Jos nyt lopettaisitte Lordin kauhistelemisen ja häpeämisen niin ei tarttis enää kenekään lukea tai kirjoitella tästä aiheesta. Alkaa olla jo aika loppuunkulunut aihe.

Enkä mä jaksa enää näitä Lordin hehkutuksiakaan. Tämä jäi sitten minun viimeiseksi Lordi-kirjoitukseksi.

Eikä tässä ole kyse siitä, mitä ulkomailla suomalaisista ajatellaan, vaan että Lordista voi ihan oikeasti tulla riesa suomalaisille. Nyt jo oksettaa.

Vierailija
24/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiassa. ON sanansa mittainen mies.

PS. Tämä perheenäiti kyllä äänesti Lordia jo ihan suomen karsinnoissa.

Vierailija
25/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea hieman kriittisiäkin kommentteja tämän massahysterian seassa.

Inhosin Loordia jo ennen viisuja ja vähintään yhtä paljon nyt. Erityisesti niiden video Who Would Love a Monsterman sisälsi vastenmielistä seksuaalis- ja pedofiilissävytteisen pelottelua nuorta tyttöä kohtaan.

Huittaa Lordin lapsellinen narina siitä, että heitä ei suvaita ja syytellään vielä satanismista. Itse laskelmoidun provokatiivisesti naamioituivat mahdollisimman pelottaviin hirviöasuihin, ja käytös sekä musiikki ovat samaa luokkaa. Siinä ehkä hiukan eroan muista krisoijista, että musiikkia vastaan minulla ei ole mitään, sen sijaan ilmiö kuvottaa.

Vierailija
26/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mukava lukea hieman kriittisiäkin kommentteja tämän massahysterian seassa.

Inhosin Loordia jo ennen viisuja ja vähintään yhtä paljon nyt. Erityisesti niiden video Who Would Love a Monsterman sisälsi vastenmielistä seksuaalis- ja pedofiilissävytteisen pelottelua nuorta tyttöä kohtaan.

Näyttävät lapsilleen Lordien kuvia ja selittävät, kuinka siellä naamarin alla on vain kiva setä.

Samaan aikaan tämä kiva setä hokee Saatanaa, näyttää Saatanan merkkejä ja videotkin ovat pedofiiliviritteisiä.

Olisiko näiden perheenäitien syytä ottaa se järki käteen ja suojella lapsellaan ilmiöltä, joka ihan oikeasti näyttäisi olevan paha ja pimeä.

Vierailija
27/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se edustaa (mitä se sitten itse kunkin mielestä on).

Mä en oikeasti jaksaisi enää yhtään sitä, että persoonattomat täysin epäkarismaattiset keskinkertaisuudet laulun lahjoiltaan ym. pääsevät pinnalle sen takia, että kaikkea myydään seksillä. Se jos mikä on saatanasta.

Vierailija
28/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuuden ja teini-iän mystissävytteisestä maailmankuvasta eroon. Tarkoitan siis teitä, jotka puhutte ihan tosissanne Pahuudesta ja Saatanasta. Mäkin uskoin mörköihin lapsena, mutta kasvoin aikuiseksi. Siksi Lordi ei mua pelota tai järkytä enää millään tavalla. Voin kyllä ymmärtää, että lasta järkyttää em. syyn perusteella, ja siksi meillä ei perheen pienimmät saakaan Lordia katsoa. Sitten kun ymmärtävät toden ja sadun eron, niin saavat.

Niin ja ennen kuin alatte huutelemaan hulluja vastaan, voin sanoa, että olen erittäin moraalinen ja hyvä ihminen, vaikken saatanaan uskokaan. Järkevät ihmiset voivat käyttää omia aivojaan eettisiin valintoihinsa, eivätkä tarvitse mitään ulkopuolista auktoriteettia (kuten raamattua) sanelemaan sääntöjä.

Vierailija
29/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin perheenäitien mielipide muuttuu, kun pedofilian puolestapuhujana onkin heidän ihannoimansa viisuvoittaja.

Vierailija
30/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsuuden ja teini-iän mystissävytteisestä maailmankuvasta eroon. Tarkoitan siis teitä, jotka puhutte ihan tosissanne Pahuudesta ja Saatanasta. Mäkin uskoin mörköihin lapsena, mutta kasvoin aikuiseksi. Siksi Lordi ei mua pelota tai järkytä enää millään tavalla. Voin kyllä ymmärtää, että lasta järkyttää em. syyn perusteella, ja siksi meillä ei perheen pienimmät saakaan Lordia katsoa. Sitten kun ymmärtävät toden ja sadun eron, niin saavat.

Niin ja ennen kuin alatte huutelemaan hulluja vastaan, voin sanoa, että olen erittäin moraalinen ja hyvä ihminen, vaikken saatanaan uskokaan. Järkevät ihmiset voivat käyttää omia aivojaan eettisiin valintoihinsa, eivätkä tarvitse mitään ulkopuolista auktoriteettia (kuten raamattua) sanelemaan sääntöjä.

Vierailija
31/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun pinta alkaa rapista ja todellinen Lordi tulee esiin, kuten nyt on jo nähty kun joka toinen sana on Saatana. Tällöin huomataan, että ne, jotka inhosivat ja kammoksuivat Lordia alusta asti, näkivätkin selvästi mikä hän on.

Lordi voitti siksi, että esitys oli poikkeava ja erilainen ja laittoi koko euroviisukonseptin uusiksi, mikä monille oli tervetullutta. Se ei kuitenkaan kero mistään hvyydestä yhtään mitään.

Minun mielipiteeni siitä, että Lordi ei edusta mitään hyvää, on vain vahvistunut päivä päivältä.

Vierailija
32/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pahaa" vastaan, niin tehkää vaikka vapaaehtoistyötä, eiks joo? Ihan naurettavaa napista jostain Lordista, ja keksiä mitä ihmeellisimpiä juttuja.

PS: Mun on vaikea uskoa, että joku talousrikostutkija (=poliisinainen) seurustelisi pedofiilin saatananpalvojan kanssa.

Vierailija
33/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on SHOW. Olen ihan samaa mieltä muutaman edellisen kanssa siitä, ettei se ainakaan huonompi lapsen mielenterveydelle ole kuin euroviisujen standardinumeroiden vähäpukeiset pimut, jotka opettavat tytöille, että tärkeintä on olla laiha, alasti ja tyrkyllä.

Oikea pedofiili voi vaania ihan missä vaan, onhan nämä radiojuontajat ja urheiluvalmentajat nähty.

Vierailija
34/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilissävytteisestä videosta kertonut ei sinällään väittänyt, että Lordi on itse pedofiili. Sen sijaan on selvää, että hän käyttää hyväkseen sellaisia kuvastoja kuin pedofilia, kauhuelokuvat, hirviöt, saatananpalvonta. Lisäksi bändin käyttäytyminen on erittäin uhkaavaa ja pelottavaa.

Tätä voi sanoa tietysti vain laskelmoiduksi markkinoinniksi, mitä se varmasti onkin. Silti nousee kysymys siitä, tukeeko ja vahvistaako Lordi esiintymisellään tällaisia ilmiöitä. Itse ihmettelen kuinka ne saavat niin paljon myönteistä vastakaikua yleisössä. Mikä on nykyihmisen sivistyksen taso, edustavatko tällaiset ilmiöt kuin Lordi humanismia ja " hyvyyttä" vai jotain paljon synkempää.

Näitä asioita voivat pohtia muuten muutkin kuin uskovaiset. Arvoja ja etiikkaa voi olla ilman uskontoakin. Niin että on turha niputtaa kaikki kritiikki kiihkouskovaisten esittämäksi.

Vierailija
35/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noissa LOrdin lauluissa aivan selvästi on tullut ilmi yliluonnollisuus, joka tietenkin liittyy Saatanaan. Ja todella Saatanahan haluaa juuri näin saada ihmisiä omalle puolelleen.

Vierailija
36/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siinä on äärimmäinen paha (Lordi) ja äärimmäinen hyvä (puhtoinen pikkutyttö). Lopussa roolit kääntyvätkin ylösalaisin, kun se tyttö onkin se todellinen paha. Musta ihan hauska, vaikkakin arvattava video. Jos siinä haluaa nähdä pedofiliaa, niin voihan siinä nähdä, mutta en mä ole sitä tähän mennessä sellaisena pitänyt.

Mutta on sekin aika surkeaa, jos ei musiikkivideossa voi olla aikuista miestä ja pientä tyttöä, ilman että ihmisille tulee pedofiilit mieleen...

Vierailija
37/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" pahaa" vastaan, niin tehkää vaikka vapaaehtoistyötä, eiks joo? Ihan naurettavaa napista jostain Lordista, ja keksiä mitä ihmeellisimpiä juttuja.

PS: Mun on vaikea uskoa, että joku talousrikostutkija (=poliisinainen) seurustelisi pedofiilin saatananpalvojan kanssa.

Vierailija
38/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sehän on SHOW. Olen ihan samaa mieltä muutaman edellisen kanssa siitä, ettei se ainakaan huonompi lapsen mielenterveydelle ole kuin euroviisujen standardinumeroiden vähäpukeiset pimut, jotka opettavat tytöille, että tärkeintä on olla laiha, alasti ja tyrkyllä.

Oikea pedofiili voi vaania ihan missä vaan, onhan nämä radiojuontajat ja urheiluvalmentajat nähty.

Vierailija
39/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä noissa LOrdin lauluissa aivan selvästi on tullut ilmi yliluonnollisuus, joka tietenkin liittyy Saatanaan. Ja todella Saatanahan haluaa juuri näin saada ihmisiä omalle puolelleen.

The devil is a loser and he' s my bitch

For better or for worse and you don' t care which

The devil is a loser and he' s my bitch

Runnin' into trouble you skitch

He' s my bitch

You wanted riches and license to kill

Yuo got poverty and then you got ill

You got poor and you lost your will

All your dreams unfulfilled

Vierailija
40/41 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todellakin tyypillistä monille, että ennen menestystä koitetaan nujertaa ja vähätellä, sitten kun toinen menestyykin, ollaan nuoleskelemassa. Itselläni samoja kokemuksia kun vaihdoin ammattia: En tule vähään aikaan unohtamaan kommentteja ' ystäviltä' jotka eivät uskoneet suunnitelmaani...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi