Nuoruutenne suosikkialkoholijuomat
Miehellä oli libbis ja mulla omppujytä. Ihan sivistyneitä hyvin toimeentulevia aikuisia meistä tuli. Arvatkaa iät? Tänään tsekattiin saisiko paikallisesta Alkosta näitä juomia, niin ei. Ilmeisen tasoton on ollut kummankin juomakavalkadi nuoruudessa.
Kommentit (87)
Näitä samoja, omppupomppu, joku päärynäversio myös, minttusuklaa, Pisang Ambon, ja kerran join sitä jotain sinistä likööriä niin, että se kerta riitti. No, en kyllä paljoa juo enää muutenkaan.
Mees36 kirjoitti:
Pisang ambon ja appelsiinimehu.
Leijonaviina ja kokis.
Gin lemoni ja Sprite.
Joku salmiakkikossun laihaversio 21%.
Kaikkihan sitä meni minä oli märkää. Tärkeintä oli se hinta-känni-suhde.Korkeakoulutettu firman keskitason johtaja ja perheenisä minusta tuli, tiedä sit onko se hyvä vai huono..
Jungle juice=Pisang ambon ja appelsiisimehu😘
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmeisesti aika vanha... muistelen, että suosikkeihin kuului baareissa hilluessa ainakin Sininen enkeli, black russian ja lumumba ;-) N47
Et ehkä ole vanha, mutta makusi voi olla, sillä olen 70 v janämä juomat oli muotia omassa nuoruudessani 60-70 luvuilla.
Vierailija kirjoitti:
Joiko kukaan woodpecker-siideriä? Se saattoi olla kelvollista, mutta en muista nähneeni ysärin jälkeen.
Mä join ja voisin kuvitella, että se olisi edelleenkin ihan juotavaa.
Leijona+appelsiinimehu. Valkoinen Magyar tai ElTiempo. Punkkukola. Sorbus, Valdemar.
Ai kauhee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultalonkero ja joku persikkakossu 🤢
Hyi stana. Kuka sellaista Kultalonkeron sokerilitkua juo?
Humalahakuinen teini, kuka muukaan.
Me juotiin: olutta ja Omppupomppua. Sittemmin joskus votkaa/kossua lantrattuna limuun.
Minttuviinasta "raapaisin" semmoiset kännit joskus 16-vuotiaana, kun sitä tarjottiin, että vieläkin 44-vuotiaana etoo nähdäkin minttuviinaa. Oksentaisin, jos joutuisin sitä juomaan.