Nuoruutenne suosikkialkoholijuomat
Miehellä oli libbis ja mulla omppujytä. Ihan sivistyneitä hyvin toimeentulevia aikuisia meistä tuli. Arvatkaa iät? Tänään tsekattiin saisiko paikallisesta Alkosta näitä juomia, niin ei. Ilmeisen tasoton on ollut kummankin juomakavalkadi nuoruudessa.
Kommentit (87)
Lumipallo, sininen enkeli, Linda-siideri, Pisang-Ambonista tehdyt paukut (mm Ville Vallaton), Pink Cat, Magyar Feher Bohr Spriten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Metsmaasikas-liköörin ja spriten sekoitus
Metsmaasikas! Tosiaan! Ai kamala 😂
Yleensä ostin Magic Ice vodkapullon ja jotain mehua lantringiksi.
En kyllä juo enää ollenkaan. :)
Tuoremehukiljua, oliko sen nimi trombotooli. En nyt nimeä muista mutta se kävi melkein itsekseen. Oli aika vahvaa jotain 14 prossasta.
Helmeilevä omenaviini
Mansikkakossu
X-tra greippilonkero (halvinta mitä saa :D)
El tiempo valkoviini
rainbow päärynäsiideri
T.17v
seitkytluvun lapsi kirjoitti:
Lumipallo, sininen enkeli, Linda-siideri, Pisang-Ambonista tehdyt paukut (mm Ville Vallaton), Pink Cat, Magyar Feher Bohr Spriten kanssa.
Pisang-Ambonista tehtiin myös Aku Ankkaa, muistatko mitä muuta siihen tuli? Oli mun lempidrinksu baariintuloiässä mutta en ole sen koommin sitä saanut, kun ei sitä kukaan (enää) missään tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli häissä metsämaasika-boolia. Niin noloa.
Olen ilmeisesti aika vanha... muistelen, että suosikkeihin kuului baareissa hilluessa ainakin Sininen enkeli, black russian ja lumumba ;-) N47
Magyar Feher Bor oli yksi parhaimmista nautintoaineista opintotukia saavien keskuudessa :D Suomi ja Unkari on sukulaisuuskansoja
Kultalonkero, punainen kala ja mansikkakossu olivat ainakin kovassa suosiossa silloin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä, hyi kamala! ;D
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmeisesti aika vanha... muistelen, että suosikkeihin kuului baareissa hilluessa ainakin Sininen enkeli, black russian ja lumumba ;-) N47
Valkovenäläisiä tuli tempaistua nuorena ravintolossa. Edelleen suosikkijuomani, tosin kotiolosuhteissa.
Suosikkialkoholijuoma oli se mitä sattui olemaan; mitä jonkun vanhempien viinakaapista oli pöllitty tai mitä joku oli saanut kaupasta kun papereita ei oltu kysytty. Sen jälkeen kun joku täytti 18, Hannibal (halpaa punkkua) oli lemppari, enää en varmaan saisi kurkusta alas koska kyllä mä sitä sen verran monta kertaa yrjösin. Muistelen lämmöllä myös sellaista ysärillä esiintynyttä limuviinaa kuin Code (joka varmaan nykyisen minun suuhun maistuisi iljettävän imelältä esanssilitkulta :))
Blue Nun, Libis, kossu blandattuna jollain limulla (yleensä kokis), kalja, makeat siiderit ja limuviinat (hyi ***tana). Sitten kun baariin pääsi käymään, niin Sininen Enkeli, Ville Vallaton ym. makeat drinkit olivat kova sana. Jotkut kaverit teki kiljua, itse en siihen tykästynyt.
Nicolanaa ja Carilloa tuli harrastettua. Nicolanaa ei ole saanut vuosiin, mutta Carillo maistuu satunnaisesti edelleen. Lisäksi tuli juotua Gambinaakin, mutta se ei oikein uppoa nykyään. Cherry-vodka jäi mieleen erityisen inhottavana juomana.
M 45
Green Cat ja Ofelia