Mitä tapahtuu jos jalkavoidetta laittaa naamaan, tai päivävoidetta yöksi?
Minä en usko että näillä voiteilla on eroa kuin nimessä.
Mutta fanaattisilla rasvaajilla on voide erikseen joka ruumiinosaa varten. On aina ihmetyttänyt miksi. Siis jos ei kärsi mistään ihovaivoista, vaan on ihan perusterve.
Itselläni on ollut aina vain perusvoidetta, jota laitan pesun jälkeen kuivaan naamaan ja käsivarsiin.
Jalkoja ei tule rasvattua oikein koskaan, pitäisi kyllä ehkä nekin rasvailla.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iho on erilainen eri osissa kehoa ja rasvat on suunniteltu tätä varten. Voithan sä myös ottaa allergialääkkeen ehkäisypillerinä. Rasva ku rasva, lääke ku lääke.
Jaaha, fanaattinen rasvaaja saapui.
Joo no taitaa mulla olla peräti kolme putelia. Fanaattista, tiedän. Annathan anteeksi pakkomielteeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iho on erilainen eri osissa kehoa ja rasvat on suunniteltu tätä varten. Voithan sä myös ottaa allergialääkkeen ehkäisypillerinä. Rasva ku rasva, lääke ku lääke.
Joo no taitaa mulla olla peräti kolme putelia. Fanaattista, tiedän. Annathan anteeksi pakkomielteeni?
Jos nyt tämän kerran sitten. Perjantain kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt tämän kerran sitten. Perjantain kunniaksi.
Kiitos. Nyt ei tarvitse murehtia vaan voin nukkua yöni rauhassa. Nostan tölkkini kunniaksesi. Hölökyn kölökyn!
Mä olin sellainen rasvojen väärinkäyttäjä kunnes löysin oikeasti hyvän jalkarasvan. Sitä kun jättää käsiin liikaa tai vahingossa hieroo naaman, niin tulee sellainen tiukka harmaa kalvo, joka ei lähde pois jos yhtään imeytyy. Jaloista se tekee hyvät!
Olen myös oppinut, että useimmat yövoiteet ovat todella rasvaisia ja ne käy mulla paremmin käsiin ja jalkoihin, tosin tähän käyttöön liian kalliita, joten yövoide jää kauppaan. Päivävoide on parempi kuin perusvoide naamassa. Perusvoiteen päälle ei voi meikata ja se tekee väsyneen näköiseksi.
Ole hyvä!
Kulmakarvojen kohdalle kasvaa varpaat.
nimim.kokemusta on
Olin tehnyt tämän erheen, ja aamulla huomasin naamani loistavan kuin naantalin aurinko.
Pupillini olivat väärän kokoiset myös.