Miten ihmeessä Janni Hussi otti Joelin näköisen miehen
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Rakastumalla? Niin ne parisuhteet minun käsitykseni mukaan muodostuvat.
Voi sua.
Vierailija kirjoitti:
Joelhan on komea. Leenan malli-geenit (ks. Leenan nuoruuden kuvia!). Tulee pitkiä ja kauniita lapsia.
Ja Joelin ainoa huono piirre (Hjallikselta peritty leuattomuus) kumoutuu Jannin mahtavilla leukaperillä.
Ohis: Leena muistuttaa nuoruuskuvissaan Laura Voutilaista.
Entäs muut kauniit naiset sen isän? Rahaa on.
Ei minusta mitään ihmeellistä. Sitten ihmettelisin jos olisi ottanut Harkimo seniorin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Joel on varsin hyvännäköinen.
Samaa mieltä, hyvännäköinen pari.
Ulkoisesti, mutta ei sisäisesti?
Vierailija kirjoitti:
Moni kouluttamaton nainen tuntee vetoa akateemisesti koulutettua miestä kohtaan. Joel on lukenut kauppatieteitä.
Jossain maksullises?
Näyttää ihan tarpeeksi varakkaalta.
Jos Joel olis postimies niin tuskin Jannille kelpais 😂
Vierailija kirjoitti:
Moni kouluttamaton nainen tuntee vetoa akateemisesti koulutettua miestä kohtaan. Joel on lukenut kauppatieteitä.
pyrkinyt Hankenille mutta ei oo päässyt. Ilmeisesti siinä Helibussissa.
Vierailija kirjoitti:
Joelhan on söpö ja mukavan oloinen. Janni on fiksu nainen ja valitsi itselleen hyvän miehen.
Ruma kaulaparta 😂
Jos tuon näköinen tavis yrittäis ketä tahansa naista baarissa niin kylmää ois tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon näköinen tavis yrittäis ketä tahansa naista baarissa niin kylmää ois tiedossa
Kyllä mä lähtisin, jos olisi tapana lähteä miesten matkaan baarista.
Ei tuo ruma ole tuollaisenaankaan, mutta ilman partaa olisi taatusti komeampi.
Minun mielestä niillä on naimanaamat. Oon heidän yhteisen Youtube-videon katsomalla tuon todennut.
(En ole ikinä ymmärtänyt Hussin ylihehkutusta - mikä siinä on niin erikoisen ihanaa?)
Luulin, että Joel on paljon vanhempi kuin Janni, mutta eihän se ole kuin pari vuotta vanhempi. Tuo hirveä parta vanhentaa vähintään 10 vuotta.
Raha.
Seuraava kysymys: miksi ihmeessä Erika on Dannyn kanssa?
Joel on hyvä sydämestään ja kivan näköinen. Oikein sopivan oloinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan olisi. Jos joku mies yrittäisi minua baarissa, en todellakaan olisi kylmä ellei mies olisi liian humalassa tai käyttäytyisi epäasiallisesti. Eikä tarvitsisi näyttää läheskään Joel Harkimolta, jotta minulta saisi lämpimän vastaanoton.
Joelhan on komea. Leenan malli-geenit (ks. Leenan nuoruuden kuvia!). Tulee pitkiä ja kauniita lapsia.
Ja Joelin ainoa huono piirre (Hjallikselta peritty leuattomuus) kumoutuu Jannin mahtavilla leukaperillä.