Miten ihmeessä Janni Hussi otti Joelin näköisen miehen
Kommentit (73)
Julkkikset eivät pahemmin rahattomien ja tavisten kanssa seurustele elleivät ne ole jotain prätkäjengiläisiä tai muita tosimiehiä.
Perinteistä kateellista av-palstaa. Mun mielestä Joel on aika hyvännäköinen ja Jannikin kaunis sekä tienaa itsekin hyvin, eli tuskin Joelia senkään puolesta tarvitsisi.
Joel on sen näköinen että jää mieleen. Kelpais mullekin ton näköinen mies. Kelpais kyllä Jannin näköinen nainenkin.
Hyvä pari. Harvemmin niin välitän julkkispariskunnista, mutta jotenkin kun ensimmäisen kerran näistä luin, niin oikeasti ajatukseni olivat positiivisia ja olin tietyllä tapaa iloinen heidän puolestaan. Toivotaan pitkää ja ehjää suhdetta, joka julkisuudessa on välillä haaste. Eikä tuo Joel nyt mistään huonoimmasta päästä ulkonäöllisesti todellakaan ole!
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon näköinen tavis yrittäis ketä tahansa naista baarissa niin kylmää ois tiedossa
Olis jos on liian humalassa, ei osaa käyttäytyä tai haisee pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Moni kouluttamaton nainen tuntee vetoa akateemisesti koulutettua miestä kohtaan. Joel on lukenut kauppatieteitä.
Kiva, että eritasoiset koulutustaustat eivät hierrä heillä.
Janni tienaa ilmeisesti hyvin itsekin, eli ei tarvitse elättäjää.
Jolle on pitkä, vaalea, vaikuttaa mukavalta ja on hiukset päässä. Vaikka isä ei olisikaan tunnettu bisnesvaikuttaja niin onhan tuo oikein mukiinmenevä nuori mies. Suomen mittapuulla komea.
Joelin eksä oli koripalloilija ja Jannia 30cm pidempi!
Jessus sentään, jos Joel on teidän mielestä ruma, mistä ihmeestä te löydätte teille tarpeeksi komeita miehiä???
Vierailija kirjoitti:
Joelin eksä oli koripalloilija ja Jannia 30cm pidempi!
Mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon näköinen tavis yrittäis ketä tahansa naista baarissa niin kylmää ois tiedossa
Eipä ne nykypäivän baarisutturat tahdo kelvata kunnon miehille kuin yhden yön jutuiksi. Ja aamulla saavat äkkilähdön.
Joel vaikuttaa symppikseltä, mutta Janni sitävastoin ei.
Muutamassa TV-ohjelmassa olen heitä seurannut ja Janni on niin täynnä itseään ja omia juttujaan, että huh.
Joel ei edes saanut suunvuoroa, kun Janni höpötti omia juttujaan.
Siksi ihmettelenkin asia toisinpäin eli, kuinka janni on onnistunut saamaan Joelin....
Eihän nuo olisi mikään pari ilman Hjölmarin taustaa. Koko kansan Janni kun on harvinaisen rehellinen ja määrätietoinen kullankaivaja.
Joel sinänsä vaikuttaa symppikseltä, enkä oikein ymmärrä ulkonäön panettelua. Mutta vähän sellainen hukassa olevan pojan oloinen hän on. Isä on mitä on, ja paineet olla luonteen vastaisesti rempseä menestyjä aiheuttanee "nyhverölle" aikas rajua sisäistä aallokkoa.
Suhteessa Jannikin käynee melkoista sisäistä kamppailua houkuttelevan kulissin ja muikean rahapotin sekä hieman valjun poikiksen välillä. Ennustan kuitenkin parin pysyvän yhdessä, mutta Jannin puskevan maailmaan hämmentävän jykeväleukaisia ja brutaaleja jälkeläisiä lasten oletettuun isään nähden.
Näillä eväillä prätkällä kohti aamunkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kouluttamaton nainen tuntee vetoa akateemisesti koulutettua miestä kohtaan. Joel on lukenut kauppatieteitä.
Kiva, että eritasoiset koulutustaustat eivät hierrä heillä.
Ei kyse oo siitä, vaan siitä että Joel ei ole aidosti johtaja. Näin se pariutuminen on helpompaa!
Mitä olen haastatteluja lukenut, niin olen ymmärtänyt että heillä synkkaa hyvin ja Janni tykkää Joelin huumorista. Se on jo hyvä alku! Lisäksi molemmat ovat yrittäjiä, sekin yhdistää ja tuo lisää ymmärrystä toisen menoja kohtaan. Hehän ovat jo perustaneet yhteisen yrityksenkin. Leena Harkimo sanoi että yhteinen yritys lujittaa tiimihenkeä parisuhteessa, en epäile ollenkaan. Kaikin puolin tuntuvat sopivilta toisilleen ja Jannilla on tässä suhteessa turvallinen olo, voi olla oma itsensä toisen kanssa.
Heillä on eritasoinen koulutustausta, toisella on akateemiset opinnot ja toinen on vain ylioppilas.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on eritasoinen koulutustausta, toisella on akateemiset opinnot ja toinen on vain ylioppilas.
Entäpä sitten? Hullua olisi valita puoliso koulutustaustan perusteella.
Ymmärtäisin ihmettelyn, jos olisi ottanut Hjalliksen, mutta Joelin kanssa ovat ihan ok pari.
Voi kuule, en antaisi kylmää kyytiä, vaikka minua yrittäisi Klonkun näköinen mies. Puhumattakaan jos lähestyjä olisi Joel Harkimon näköinen. En arvioi miehiä ulkonäön perusteella. Mutta liiallinen humalatila on turn off, vaikka näyttäisi maailman seksikkäimmältä ja komeimmalta.