Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaanpoisto viikko sitten, onko normaalia, että ien ja " luut" vielä kipeänä?

Vierailija
23.05.2006 |

En saanut antib. kuuria.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja " kuopat" on hiukan arat reunoiltaan vieläkin. Siis hiukan vaan. Ja kun poistosta oli viikko niin leukaluut oli kipeät vielä silloin minullakin, en oikein kunnolla saanut suuta ihan auki. Enkä saanut kuuria minäkään. Nyt on kaikki jo ihan ok.

Vierailija
2/9 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon peloteltiin, että miks et saanut antbioottikuuria kun sitä ja tätä ja tota... mutta ehkä sitä ei tosiaan aina tarvitse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista pyytää antibioottikuuri jos eivät älyä sitä tarjota. No ei tarjottu enkä pyytänyt. Lääkäri sanoi että soita jos tuntuu siltä että kaikki ei ole ok. Turhaan olisin kuurin syönyt, kaikki on jo ihan ok.

Vierailija
4/9 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuiva kuoppa ja se vaati paikallislääkehoidon parantuakseen.

Vierailija
5/9 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corsodyl suuvettä neuvottiin käyttämään (antibakteerinen). Noin viikon kesti parantua.

Vierailija
6/9 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyi voiko viikon jälkeen poistosta olla vielä luut kipeät. Ja kyllä ne voi olla.

Vierailija
7/9 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä haittaa siitä suuvedestä sitten voi olla? Mulla hammas (viisaudenhammas) poistettiin ihan perinteisesti vetämällä kun oli lyhyet juuret. T nro 7

Vierailija
8/9 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa käyttää kuin kuuriluontoisesti, kai se sit vaikuttaa suun omaan bakteerikantaan. Mut voihan sillä jonkun päivän purskutella, itselläkin sitä on eikä kyllä tee mieli kovin pitkään käyttää, on se sen verran ällöttävän makuista.

Vierailija
9/9 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon duunis enkä pääse oikein peilailemaan...

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi