Olen niin kateellinen siskolleni!!!
Otsikossa se tulikin. En pysty puhumaan aiheesta kenellekkään, koska kateellisuus on oksettavaa ja typerää. Enkä minäkään haluaisi olla kateellinen.
Meitä on kolme siskosta, kaikki aikuisia ihmisiä (perheellisiä ihmisiä). Isosiskoni ja minä olemme hyvin samanlaisia ja samanlaisen lapsuuden eläneitä ihmisiä. Pikkusiskoni taas on iltatähdeksi tehty vanhenpiemme kultamussukka. Vielä tänäkin päiväni, esimerkiksi perheemme whatsapp-ryhmässä on räikeästi huomattavissa kuinka tämä nuorimmainen saa kirjoituksillaan vanhemmiltamme sydämiä ja "rakas", "kulta" nimityksiä. Tälle nuorimmaiselle myös annetaan rahaa (koska nuorin) ja muutenkin hän ja äitimme käyvät tuon tuosta reissussa kahdestaan yms. Tuntuu että minä olen perheessämme väliinputoaja, eikä äitini huomioi minua ja lapsiani ollenkaan. Vaikka olen aikuinen, olisi kiva että äitini haluaisi joskus nähdä minuakin. Kuulostaa ihan pikkulapsen käytökseltä, mutta toivottavasti joku ymmärtää.
Siskoni mies on rikas lääkäri ja vanhempamme ovat aivan lumoutuneita häneen. Äitini puhuu vain tästä vävystään ja siitä kuinka täydellinen perhe heillä on....
Kommentit (24)
Lapsellinen ja tyhmä provo.
Mut tsemppiä aikuistumiseen!
Mä taas olen tällänen polonen, et siksi ne vanhemmat kontrolloi. Jospa kuusikymppisenä vähitellen aikuistuisin.
Takin kääntäminen on yllättävän helppoa.
Juuri näin ja viisaita sanoja. Mulla on 3 aikuista tytärtä ja kyllä ne isosiskot vieläkin paapoo sitä nuorinta. Tyttäret ei onneksi ole kateellisia toisilleen.