Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen siskolleni!!!

Vierailija
10.05.2019 |

Otsikossa se tulikin. En pysty puhumaan aiheesta kenellekkään, koska kateellisuus on oksettavaa ja typerää. Enkä minäkään haluaisi olla kateellinen.

Meitä on kolme siskosta, kaikki aikuisia ihmisiä (perheellisiä ihmisiä). Isosiskoni ja minä olemme hyvin samanlaisia ja samanlaisen lapsuuden eläneitä ihmisiä. Pikkusiskoni taas on iltatähdeksi tehty vanhenpiemme kultamussukka. Vielä tänäkin päiväni, esimerkiksi perheemme whatsapp-ryhmässä on räikeästi huomattavissa kuinka tämä nuorimmainen saa kirjoituksillaan vanhemmiltamme sydämiä ja "rakas", "kulta" nimityksiä. Tälle nuorimmaiselle myös annetaan rahaa (koska nuorin) ja muutenkin hän ja äitimme käyvät tuon tuosta reissussa kahdestaan yms. Tuntuu että minä olen perheessämme väliinputoaja, eikä äitini huomioi minua ja lapsiani ollenkaan. Vaikka olen aikuinen, olisi kiva että äitini haluaisi joskus nähdä minuakin. Kuulostaa ihan pikkulapsen käytökseltä, mutta toivottavasti joku ymmärtää.

Siskoni mies on rikas lääkäri ja vanhempamme ovat aivan lumoutuneita häneen. Äitini puhuu vain tästä vävystään ja siitä kuinka täydellinen perhe heillä on....

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Perheen nuorimmaiselle, varsinkin jos hän on paljon muita lapsia nuorempi, saattaa aikuistuttuakin jäädä sellainen lapsen status perheen sisällä.

Joskus kolmekymppisenä huomasin suhtautuvani huomattavasti nuorempaan pikkusiskooni siten, siis vaikka hän on siskoni ja silloin jo täysi-ikäinen. Piti ihan opetella ajattelemaan, että pikkusiskoni on nyt aikuinen. Olen aina esim. ostanut enemmän synttärilahjoja hänelle verrattuna muihin sisaruksiini.

Tuo äitisi pikkusiskoosi suuntaama erityishuomio selittyy ehkä tätä kautta eikä hän osaa edes ajatella, että sinusta se tuntuu pahalta. Olette varmaan kaikki hänelle yhtä tärkeitä ja rakkaita.

Juuri näin ja viisaita sanoja. Mulla on 3 aikuista tytärtä ja kyllä ne isosiskot vieläkin paapoo sitä nuorinta. Tyttäret ei onneksi ole kateellisia toisilleen.

Vierailija
22/24 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ja tyhmä provo.

Mut tsemppiä aikuistumiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen tällänen polonen, et siksi ne vanhemmat kontrolloi. Jospa kuusikymppisenä vähitellen aikuistuisin.

Vierailija
24/24 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takin kääntäminen on yllättävän helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi