**LOKAMASUT TIISTAINA**
Kommentit (24)
Ensinnäkin onnittelut MilliaNille, tervetuloa meidän kunniallisten naisten joukkoon :)
Ultrassa käyneille onnittelut ja Hexulle kovasti voimia täältä!
Muistinkohan kaikki?
Sitten GALLUP: Mistä nimimerkkisi tulee?
Tähän ei ole mikään pakko vastata, ajattelin vain että olisi helpompi muistaa toisten nimet kun tietäisi mitä ne tarkoittaa. Ainakin minulla on vaikeuksia muistaa toisten nimimerkkejä!
Eli omani on viinimerkki, en kyllä muista onko kyseessä puna- vai valkoviini, enkä ole tullut maistaneeksi vaikka on ollut tarkoitus...
Joka tapauksessa lupicaia tarkoittaa " susien metsästyspaikkaa" tms, jotenkin tunsin tämän nimeni omaksi. Minä kun olen tälläinen yksinäinen susi :)
Nimi valitsi minut!
Meillä on kyllä kaikki hankittuna, kun ei tarvitse sitten kuin hankkia vaipat yms. hilpetöörit myöhemmin, mies osaa ne käydä kaupasta yksinään kun on jo " ammattilainen" :)
Viime kesänä menin samoilla viikoilla odottaessani esikoista kuin nyt, ja voin sanoa että se heinä-elokuu ja vielä syyskuu joskus on tosiaan aika tuskaa, varsinkin jos pitää käydä kaupoissa katselemassa vauvalle tarvikkeita.
Minulla oli niin turvonneet jalat että jokainen askel koski kuin puukolla olisi tökitty... Oli vielä ne +30 asteen helteet silloin heinäkuussa kun miehellä oli loma ja ostoksia tehtiin!
Mutta pääasia että kaikki tuli hankituksi, sitten viimein. Välillä kyllä pelotti että mitä jos vauva syntyy etuajassa eikä ole vielä kaikkea kasassa... Tai joudun vaikka sairaalaan osastolle, että osaako mies hoitaa kaikki asiat. Kaikkea sitä silloin murehtikin!
Tämä on täysin makuasia, jotkut tekee niin ja jotkut näin, ihan niin kuin kaikessa muussakin tässä elämässä :)
-lupicaia ja Omppu 21+2
Tulin vaan kirjautumaan. Huomenna on aamusta se rakenneultra, niin palailen sitten sen jälkeen.
Tiedän, että Kättärillä ei sitä sukupuolta kerrota, mutta haluaisin jo kyllä tietää. Mulla on niin fakkiutuneet nimetkin jo tytölle ja pojalle, että tekisi mieli alkaa makustelemaan kunnolla että kumman niminen nyt olisi tulossa. Mutta 4D-ultraan varmaankin saadaan odottaa, ei se näillä viikoilla vielä ole edes hirveän varma arvio käsittääkseni...?
Pantakoon muuten kirjoihin epäilykseni, että istukka on kohdun takaseinämässä kun liikkeet tuntuu näin selvästi jo näin varhain ja mielestäni joka puolella kohtua. Katotaan onko tuntuma oikea :)
NIMIMERKISTÄ lyhyesti: Tämä ei tarkoita mitään eikä tule mistään :) Cahill taas on yhden suosikkinäyttelijäni sukunimi (siis tosi-namu-suosikkityylisen, ei näyttelijäntaitojensa vuoksi), joku muukin voi tunnistaa kun ko. Eddie Cahill näyttelee nykyisin C.S.I. New Yorkissa. Oli Frendeissä Rachelin poikaystävä ja iiiiihana siinä :) Coe taas ei tarkoita tosiaan mitään, oli vaan jännä kirjainyhdistelmä.
Nyt takas töihin...
Coe rv 18+2
Piti vielä palailla linjoille:) Yritin sinne neuvolaan soitella niistä perhevalmennusajoista, muttei sieltä vastattu...pahus!
NimimerkkiGallup: Mun nimimerkkini tulee koirien nimien kahdesta ekasta kirjaimesta: Je(sse)_Ni(cky).
Päivällä vielä kyseltiin tukivyön käytöstä niin mä käytin silloin, kun iskias vaivasi pahasti ja koin kyllä siitä olevan apua. Sen koommin en sitä ole käyttänyt, mutta tuolla se odottaa tulevia aikoja :D
Meillä sitte tänään ilmeni MUURAHAISongelma, PRKL =( Koskaan ennen ei ole niitä sisällä näkynyt ja nyt huomasin päivällä tiskipöydän ympäristössä niitä ainakin 20!!!! Sitte itku kurkussa soittamaan miehelle " Meijän keittiö on täynnä murkkuja!!" Löysin paikan mistä tulivat, koska hätyyttelin ne siitä samasta reiästä takas. Kulmassa on silikonisaumassa pieni reikä (laatoituksessa) ja sieltä tulevat!!! Mä tukin sen sinitarralla ja se esti aika lailla, mutta kyllä niitä kait muualtakin tulee, kun sain heti ruveta murhaamaan niitä ku kotia äsken tulin.
Isäntä kävi ostamassa kaikenmaailman myrkkyjä, muttei ole vielä tullut töistä. Tosi ällöjä ovat, mulla kutiaa nyttenkin kaikki paikat..olen vähäsen vainoharhanen=(
Juu mutta nyt täyttämään patonkeja, jotka just uunista otin. Aattelin tehdä vähän erilaisen iltapalan eli teen täytettyjä patonkeja..Ihan vaan kurkkua, tomaattia, juustoa ja kinkkua + sinappikurkkusalaattia väliin ja ei ku syömään =)
Huomiseen tytöt!!
Terkuin: Je_Ni ja juuri herännyt Pikku-Isäntä 21+2..
... ja lapset riehuu sisällä kuin heikkopäiset! Argh, koko ajan saisi olla kuria pitämässä etteivät satuta toisiaan. Aamupäivällä onnistuttiin ulkoilemaan sadekuurojen välissä, mutta silti tuntuu pojilla vielä ylimääräistä virtaa olevan. No, kohta päiväunille ja sitten voi hetken itsekin levätä.
Meilläkin oli ultrapäivä eilen. Vähän oli vaisun tai epävarman oloinen ultraaja, harmittaa. Vauvasta nähtiin suuren työn ja tuskan (paineli anturilla lujaa) jälkeen kaikki tärkeimmät jutut, oli kaveri sellaisessa kippura-asennossa aivan kohdun alaosassa ettei häntä meinattu millään saada tutkituksi. Minulle oli tärkeää saada tietää istukan sijainti, mutta se jäi jonkin verran epäselväksi, ultraaja ei osannut kunnolla istukkaa etsiä. Sen osasi sanoa, että hänen mielestään istukka ei ole kohdunsuulla, mutta tarkempaa sijaintia ei osannut sanoa, ehkä jotenkin takana ja sivulla istukka on ... ei vakuuttanut siis ultraamistaidoillaan. No, tuon tiedon varaan nyt kuitenkin aion jäädä, en meinaa lähteä yksityispuolelle ylimääräiseen ultraan. Sitten sukupuolesta: ultran perusteella ei voi kyllä heittää mitään veikkausta sukupuolesta, niin piilossa vauva peppunsa piti. Esikoisen sukupuolen erotin ihan selvästi rakenneultrassa (poika), mutta tästä ei tosiaan voi lähteä edes arvailemaan.
Ultran perusteella laskettu aika aikaistui 10 päivää, tätä ounasteltiin jo np-ultrassa ja nyt asia varmistui lopullisesti. Eli uusi laskettu aika on 10.10. Kuulostaa kivalle, nyt on tasan rv 20 ja ihan kivat fiilikset raskauden puolivälissä. Tai vähän on valittamista: olo on turhan tuhti, painoa tullut niin paljon että olo on aika pyöreä jo nyt ... voi tulla vaikea loppusuora jos en saa painonnousua kuriin.
KELA se jaksaa muistaa. Tarkistavat vuosittain lastenhoidon tuen tulosidonnaisen hoitolisän ja nyt pitäisi sinne taas tehdä selvitys perheen tuloista. Tylsää hommaa. Varsinkin kun nyt on kyse vain muutamasta viikosta, kun syksyllähän tukimudoksi sitten jo vaihtuukin taas äitiyspäiväraha. Mutta kai se on pakko viitsiä tuo hakemus täytellä niin saapahan sitten ne muutamat eurot mitä yhteiskunta meille kotiäideille tarjoaa.
Voi kunpa tuo sää tuosta huomiseksi jo paranisi. Olisi perhekerhon retkipäivä, paljon ulkoilua tiedossa eläintilalla.
Severon rv 20