Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Taas uusi aamu!

23.05.2006 |

Kävin juuri suihkussa. Kohta puettava ja herätettävä lapset ja lähdettävä. Ihanaa ihanaa ihanaa!

Taustalla soi Alan Price Setin " I Put a Spell on You" ja mikään ei voisi pitää paremmin paikkaansa. Ihanaa alkukesän aamua kaikille muillekin! Toivon, että kaikilla muillakin syömmet räjähtelee maailman ihanuudesta rikki!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa olla lepakkovuoro pulkassa ja kohta suunnistan kotiin nukkumaan.

Vierailija
2/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ruokaa. <3<3<3<3<3<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä odottaa lauma sitruunan syöneitä akkoja kivikaudelta.

Vierailija
4/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten olin samassa tilassa, mut ai hitto mikä olo nyt on kun ei ole nukkunut...

Olen vihainen kuin ampiainen.

Vierailija
5/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tämä kansa saa kaiken energiansa?

Vierailija
6/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin päästä pitäisi lähteä bodypump-tunnille ja ulkona sataa. Enhän minä sokerista ole ja muksun rattaisiinkin on suoja, mutta mieluummin ihailisin sadetta sisätiloissa.

Vierailija
7/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukavaa herätä uutiseen jossa kaveri kertoi lähtevänsä synnyttämään:) Vauva vielä nukkuu joten juon rauhassa aamukahvia ja selaan nettiä. Kohta lähetään kaupungille kierteleen kirpparit...

Vierailija
8/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Tunnin päästä pitäisi lähteä bodypump-tunnille ja ulkona sataa. Enhän minä sokerista ole ja muksun rattaisiinkin on suoja, mutta mieluummin ihailisin sadetta sisätiloissa.

Vierailija
9/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman meinaa masentaa oma kurkkukipu, luulin välttyneeni flunssalta jonka muu perhe sairasti jo aikaisemmin. Joudumme siirtämään sukulaisvierailua taas viikolla..

Vierailija
10/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiin rakastunut. Taas. Ettekä arvaa keneen.

Omaan siippaani =) Pitkään tuntuivat tunteet olevan kadoksissa ja sitten kaikki taas kolahti kohdalleen.

Vierailija
11/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaamut on ihania. Aamu on päivän parasta aikaa.

Vierailija
12/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

mutta mieluummin ihailisin sadetta sisätiloissa.

Vierailija
13/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies suuttui kun minä olin muistanut hääpäivän ja hän ei...

Vierailija
14/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin rakkaus alkaa? Noh, on tätä fiilistä jatkunut jo jonkin aikaa... Parisen kuukautta on tunnettu. Missä tavattiin? Kivimiesten vierellä.

Ihana ihana ihana ihana ihana. Kerrassaan niin uskomaton tyyppi, etten tiennyt hänenlaisiaan olevankaan. Kenties hän onkin uniikki. Koskaan ei tiedä kauanko kestää, mutta turha murehtia etukäteen. Parempi edes muisto unelmien rakkaudesta vanhana kuin katua, ettei ottanut tilaisuutta vastaan. Särkynyt sydänkin tarkoittaa, että on joskus tuntenut suuria tunteita ja siksi särkynyt sydän on parempi kuin kylmä sydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi