Uusi mies sanoi "sä voisit ajaa ton puskan pois"
Ihana mies, ja ensimmäisen seksikerran jälkeen tällainen kommentti. Juu ei taida tulla toista kertaa.
Kommentit (45)
12345,,abc kirjoitti:
Ymmärrän, että täällä vastaajat ovat vanhoja ja kuoleman kellot kolkuttelevat jo ovelle, mutta herätys nyt oikeasti. Me miehet emme koske epäsiistiin ja groteskiin pöheikkköön pitkällä tikullakaan. Itse olen jättänyt seksin väliin, jos tytöllä on ollut paikat ajelematta. Onneksi näin on käynyt vain 2 kertaa, sillä nuoret ymmärtävät estetiikan päälle muumioita paremmin. Hyvää päivänjatkoa.
Mitä aikuinen nainen edes tekisi tollasella kuin sinä? MItään iloa ei irtoaisi, nillittäisit koko ajan jostain.
12345,,abc kirjoitti:
Ymmärrän, että täällä vastaajat ovat vanhoja ja kuoleman kellot kolkuttelevat jo ovelle, mutta herätys nyt oikeasti. Me miehet emme koske epäsiistiin ja groteskiin pöheikkköön pitkällä tikullakaan. Itse olen jättänyt seksin väliin, jos tytöllä on ollut paikat ajelematta. Onneksi näin on käynyt vain 2 kertaa, sillä nuoret ymmärtävät estetiikan päälle muumioita paremmin. Hyvää päivänjatkoa.
Sinulle varmaan tosiaan naaras on vanha ja kuoleman kellot kolkuttelee jo yli kymmenen ikävuoden jälkeen. 'Tytöllä' tosiaan...
Siis etkö ollut edes siistinyt puskaasi vaan tarjosit ns. karvaturjaketta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siitä se lähtee, kontrollointi ja itsetunnon lyttäys. Mies tulee kertomaan sulle lukuisia kertoja, miten voisit olla parempi ja sitä kautta rakastetumpi. Näihin tolloihin ei auta mikään, nainen on vain esine jonka tehtävä on miellyttää miestä. Surkea luuseri.
Miten tää nyt eroaa siitä, että nainen yrittää muuttaa miestä kehityskelpoisesta herra Oikeaksi? Sekö ei sitten olekaan miehen esineellistämistä?
Hohhoijakkaa. Mitä varten tähän täytyy nyt vetää vastakkainen asetelma? Tietysti se on esineellistämistä, mutta ap:n tapauksessa ei ollut kyse tollosta eukosta. Tämmöstä av-akkojen harrastamaa ihmeellistä kääntelyä ja sanojen pistämistä suuhun voisin kyllä luonnehtia todella aasiksi käytökseksi.
Kuka on niin ä ä liö, että höylää alapäätään?
Juurineen irti, vahalla tai sokeroinnilla. Iho on sileä pitkään, kasvava karva pehmeää ja harvaa. Ei tarvitse istua siilin päällä eikä iho ärry.