Uusi mies sanoi "sä voisit ajaa ton puskan pois"
Ihana mies, ja ensimmäisen seksikerran jälkeen tällainen kommentti. Juu ei taida tulla toista kertaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Tollo "mies". Pojat pelkää karvoja.
Tuskinpa pelää, ei vaan tykkää. Pelko on eri asia.
Voisin jos ehdotetaan, ajaa, mutten käskyttämällä. Siisti on kauniimpi.
toiset tykkää "luonnollisesta", ei ajella karvoja, ei käytetetä dödöä eikä meikata..
Sitten on me muut, jotka pidämme naisista naisellisina.
Kiva kun on kaikille kaikkea.
Onhan se brutaalit tapa miestä kohtaan pitää karvaista mörköä haarojen välissä. Jonkinlainen siisteys pitää naisellakin olla..
Jännästi kuitenkin se puska kelpasi sillä ensimmäisellä kerralla. Tosimies olisi kieltäytynyt koko seksistä, jos puska oikeasti olisi ongelma.
No ap, mitä vastasit miehelle?
Minä jättäisin tyypin heti.
Jos haluaa kokeilla eri juttuja, leikkejä jne , se on ok jos mies osaa sievästi kysyä että kokeillaanko tällaista, että ajellaan ( molemmat ajaa).
Mies sanoi asian töksäyttävästi ja oli törkeä. En katselisi. Lapsellinen mieS.
Vierailija kirjoitti:
En suostuis. Pitäis olla ajamassa joka toinen päivä, kun olo on hyvä tasan päivinä 1 ja 2. Seuraavana tuntuu jo, että istun siilin päällä. Iho taas ei tykkää jatkuvasta ajelusta. Mä pidän karvani trimmattuina, mutta en enää ikinä posliinina.
Ai, mä ajan joka päivä. Ei ole ollut iho-ongelmaa, vaikka on atooppinen iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilee Lolitasta.
kiitos, olinkin unohtanut hänet
Vierailija kirjoitti:
Onhan se brutaalit tapa miestä kohtaan pitää karvaista mörköä haarojen välissä. Jonkinlainen siisteys pitää naisellakin olla..
ja sitten ihmetellään kun ei mies ei nuole sitä kuollutta rämemajavaa
Kiitos kun kerroit tämän meille :) leuka pystyyn ja puskan kanssa etsimään uutta miestä.
Vierailija kirjoitti:
siitä se lähtee, kontrollointi ja itsetunnon lyttäys. Mies tulee kertomaan sulle lukuisia kertoja, miten voisit olla parempi ja sitä kautta rakastetumpi. Näihin tolloihin ei auta mikään, nainen on vain esine jonka tehtävä on miellyttää miestä. Surkea luuseri.
Miten tää nyt eroaa siitä, että nainen yrittää muuttaa miestä kehityskelpoisesta herra Oikeaksi? Sekö ei sitten olekaan miehen esineellistämistä?
Mä olisin sanonut miehelle, että sä voi painua hel**ttin mokoma neiti.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin sanonut miehelle, että sä voi painua hel**ttin mokoma neiti.
Ei se ole neiti, vaan piilopedari. Ajatukset sen ikäisissä, joilla se puska ei vielä edes kasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilee Lolitasta.
Ei tos ollu mitään marjapuskia
Siis mikä tässä nyt oli ongelmana? Miksi karvojen pois ajamista oli niin kamala ehdottaa? Voithan sinäkin ehdottaa hänelle jotakin. Ja voit vastata hänelle, joko miksi et aio/halua ajaa karvoitustasi pois tai vaikka ajaa sen pois hänen ilokseen. Päätös on sinun, tuskin hän kuitenkaan vaatimalla vaati sinua sheiwailemaan. Mun mielestä on hienoa, kun kumppani uskaltaa esittää toiveita/ehdotuksia..
N29
Minulla mies ehdotti kainalokarvojen ajoa. Joo pedari sai kenkää melko nopeasti. Naisella kun karvat kasvaa luontaisesti kainaloissa lapsilla ei.
Vierailija kirjoitti:
toiset tykkää "luonnollisesta", ei ajella karvoja, ei käytetetä dödöä eikä meikata..
Sitten on me muut, jotka pidämme naisista naisellisina.
Kiva kun on kaikille kaikkea.
Nyt meni sinulla termit sekaisin. Lapsellinen ei ole naisellinen.
Karvat kasvavat rintojen ja muiden NAISELLISTEN piirteiden kanssa murrosiässä.
Ymmärrän, että täällä vastaajat ovat vanhoja ja kuoleman kellot kolkuttelevat jo ovelle, mutta herätys nyt oikeasti. Me miehet emme koske epäsiistiin ja groteskiin pöheikkköön pitkällä tikullakaan. Itse olen jättänyt seksin väliin, jos tytöllä on ollut paikat ajelematta. Onneksi näin on käynyt vain 2 kertaa, sillä nuoret ymmärtävät estetiikan päälle muumioita paremmin. Hyvää päivänjatkoa.
Tuo on kyllä törkeää. Sama kun ehdottaisi miehelle että ajaa viikset!
Huhuh muistuttaa kyllä paljon yhtä meksikolaismuijaa. Sellainen lyhyeksi trimmattu kiitorata ja tiukka oli.