Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen osti sitten väärän merkkistä olutta

possutaren jättö
08.05.2019 |

Heitin oluet seinään ja nyt teen erohakemusta netissä. Tää oli viimenen niitti!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin oluesta. Bulkkilager ei ole olutta.

Vierailija
22/27 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin tilasin Pirkkaa, ja akka toi Santtua. Mökötin sen pari päivää, minkä sen lavan juonti kesti.

Jos tarkoitat santulla sandelssia niin se on noin 20 kertaa paremman makuista kuin pirkkakalja. Mitä tästä kuitenkin voi oppia? Älä laita muijaa hoitamaan tärkeitä asioita vaan tee ne itse.

Pirkka on pari euroa halvempaa per lava. Ei näitä valintoja tehdä ihan summamutikassa. :-)

Toi puhui mausta eikä hinnasta. Kalja on kyllä suomessa ihan ufo kallista, hinnat saisi puolittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin oluesta. Bulkkilager ei ole olutta.

Ei kaikille maistu ne erikoisoluet. Itse en tykkää niistä paksuista tummista oluista.

Vierailija
24/27 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka ja Karjala ovat kaljoja, muut oluita.. tosin join punaista Pirkkaa purkin kerran ja se olikin hyvä, en tiä onko enää olemassa.

Vierailija
25/27 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo oli ostanut vapuksi alkoholitonta olutta. Perheriita siitä lopulta syntyi.

Vierailija
26/27 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että sokkotestissä ihmiset eivät tunnista suosikkioluttaan?

Eli jos nainen olisi vain tajunnut vaihtaa etiketit niin et olisi tajunnut mitään..

Minä erotin yhteen aikaan ihan tosissaan nämä suomalaiset massatuotteet toisistaan sokkona ja tätä testattiin usein. Nyt en ole kyllä harjoitellut vuosiin

Vierailija
27/27 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo oli ostanut vapuksi alkoholitonta olutta. Perheriita siitä lopulta syntyi.

Tuohan on ihan hirveää ja vielä riita päälle. Toivottavasti ehdit pelastaa tilanteen ettei mennyt koko vappu pilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi