Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä alan nyt ihan tältä istumalta vastustamaan ilmaston lämpenemisen vastustajia.

Vierailija
08.05.2019 |

....toukokuun puoliväli lähenee ja just ja just pilkkihaalarissa tarkenee. Suomi on muutenkin tutkimusten mukaan voittaja ilmaston lämpenemisessä. VOITTAJIA. Miksi meidän pitäis sitä vastustaa ja pilata teollisuutemme tällä hömpällä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sataa lunta taivaan täydeltä

Selvästi kasvihuoneilmiö tulossa, lämpötilojen nousu rajattava 1,5 asteeseen.

Mutta NYT juma lauta se lämpö vois nousta 10 astetta !!!

Vierailija
22/30 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella, että ilmaston lämpenemisdenialistit ovat juuri ap:n kaltaisia pösilöitä. Suomi on ilmeisesti sellainen muista riippumaton saareke, että vaikka koko muu planeetta saa rauhassa tuhoutua ympäriltä eikä sillä ole tänne pohjolaan mitään vaikutusta, kunhan vähän aurinkorasvaa lisäillään minkä viininviljelyltä ehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristön suojeluun liittyen on omituista, että siitä ajatellaan niin mustavalkoisesti. Jos et hyväksy (tai jos et pidä sitä vaikuttavana) jotakin tiettyä keinoa, vastustat ympäristönsuojelua. Aivan kuin niistä keinoista ei voisi myös puhua, ei vain siitä ollaanko puolesta vai vastaan.

Vierailija
24/30 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin hyvin kuvitella, että ilmaston lämpenemisdenialistit ovat juuri ap:n kaltaisia pösilöitä. Suomi on ilmeisesti sellainen muista riippumaton saareke, että vaikka koko muu planeetta saa rauhassa tuhoutua ympäriltä eikä sillä ole tänne pohjolaan mitään vaikutusta, kunhan vähän aurinkorasvaa lisäillään minkä viininviljelyltä ehtii.

Lämpötilat ovat vaihdelleet aina eikä maapallo ole siitä mihinkään tuhoutunut. Sitä paitsi niin kauan kuin isot saastuttajat eivät tee mitään niin Suomen panos on aivan yksi lysti.

Vierailija
25/30 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Minä olen harrastanut aktiivisesti katutappelua jo 15 vuoden ajan eri puolilla suomea. Joskus tappelen humalassa ja joskus tappelen selvinpäin, mutta pääpointti tässä on se, että minua ei ole tyrmännyt tai voittanut vielä yksikään vastustajistani. Osumia on tullut, mutta kaltaistani juggernauttia ei vaan kaadeta noin vaan. On tullutr montaa eri taistelulajien ammattilaista/harrastajaa vastaan, mutta aina ovat joutuneet tajuttomuuden jälkeen keräilee leegonsa asfaltilta. Joten varokaa minua, voin olla jopa sinun paikkakunnallasi seuraavaksi ja saatan valita sinut vastustajakseni ja aion murtaa luusi, iskeä hampaasi irti, murtaa nenäsi ja musertaa itsetuntosi niin pieniin palasiin, että et ikinä tule kasaamaan sitä ehjäksi.

Muista kuitenkin, että sellaista hevosta ei ole, jolle ei ohjastaja löydy. Voit saada puukosta tai kuulan kalloosi, tai sitten sut hakataan paskaksi jossain sivukujilla. Mut siitä et taida välittää.

Vierailija
26/30 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ruoka riittää. Pitää vaan mitoittaa väestömäärä sen mukaiseksi. 1miljardi ihmistä maapallolla olisi ihan sopivasti. Silloin väestöntiheys olisi noin Suomen luokkaa.

Vierailija
27/30 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lopettaa kokonaan humanitäärinen avustustyö, niin ehkä sitten väestönkasvu hidastuu.. Ei puuttua nälänhätään yms tauteihin, vaan antaa ihmisten kuolla. Tai tehdä kehitysmaissa naisille kohdunpoiston.

Karu ajatus, kellä on oikeus päättää ketkä elää täällä?

Väestönkasvun hillitsemisen kustannuksella pitäisi antaa ihmisten kuolla tai sterilisoida heitä.

En itse siis ole tätä mieltä, ilmastonmuutoksen nimissä voidaan tehdä tosi karuja asioita. Kyseessä on kuitenkin ihmisten elämä. Mikä oikeus meillä on elää ja muilla ei?

Tosin tietyissä maissa on hyvinvoinnin ongelmana tuo ehkäisyn alkeellinen saanti. Miehet eivät oikein innostu ja on tosi viriilejä suuntaan jos toiseen. Naiset siitä kärsii. Monilla koulutus jää kesken yms.

Vierailija
28/30 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen vielä, ehkäisykeinoja ei välttämättä ole saatavilla tai tiedetä niistä. Naisraukat monissa maissa on vaan miesten patjoina ja teini/lapsiäitejä

Vierailija
29/30 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humaanitäärisen avustuksen ongelma on korruptio. Päätyy sellaisten ihmisten taskuun rahat, joiden takia on oma maa retuperällä ja tarve humanitääriseen apuun

30/30 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilmastonmuutos ei koske minua... Ai, tuleeko koko maailma kylään kun eivät voi asua enää kotiseuduillaan? NOT IN MY BACKYARD!"

Kyllä, Suomi on voittaja kun ilmasto lämpenee toisin kuin monet muut alueet. Kun mietitään myös muiden alueiden saasteita ja hengitysilman muuttumista kelvottomaksi niin Suomessa sitä raitista ilmaa riittää myös. Samoin juomakelpoista vettä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi