Paljonko teille jää kuukaudessa rahaa verojen jälkeen??
Itse oon työttömänä niin saan ansiosidonnaista noin 700e ja asumistuki 244.
Kommentit (44)
Minä saan 800e palkkaa ja 500e ansiosidonnaista. Mies saa noin 1000e. Lapsilisä 200e. Oma velaton maatalo.
Verojen, eläkemaksujen ja työttömyys/sairausvakuusmaksujen tms. jälkeen jää 1750 euroa, sillä pärjäilee varsin hyvin. Olen yksineläjä.
Mulle 4200 ja Vaimolle 3400 + sitten vuokratulot 4:stä asunnosta noin 1000 (bufferiin menee toinen 1000, mutta ne kuluu remontteihin yms)
Vierailija kirjoitti:
808e
Tässä siis myös asumistuki, ja tällä tulee kattaa ihan kaikki asumisesta lähtien. Yksin.
Kiinnostaisi tietää mitä työtä tekee, kun käteen jää 1200 - 1300 euroa. Itse nimittäin olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja verojen jälkeen minulle jää 1350 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää mitä työtä tekee, kun käteen jää 1200 - 1300 euroa. Itse nimittäin olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja verojen jälkeen minulle jää 1350 euroa.
Miksi se sinua kiinnostaa? Meinaatko ettei ole mahdollista? Varmaan on monia aloja, osa-aikahommia jne. Itselläni työkyvyttömyyseläkkeestä tulee 780e, enkä maksa veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sinua kiinnostaa? Meinaatko ettei ole mahdollista? Varmaan on monia aloja, osa-aikahommia jne. Itselläni työkyvyttömyyseläkkeestä tulee 780e, enkä maksa veroja.
Se kiinnostaa minua siksi, että jäädessäni työkyvyttömyyseläkkeelle, koin että olen joutunut eläkkeelle. Nyt voinen ehkä ajatella, että se oli sittenkin hyvä juttu sillä en ehkä kykenisi työlläni ansaitsemaan enää sitä minkä nyt saan eläkkeellä. En tiedä osaanko tämän nyt selittää, mutta hain kysymykselläni sitä, että olisinko pystynyt enää työhön, jossa palkka on tuo.
Mulle 4200 ja Vaimolle 3400 + sitten vuokratulot 4:stä asunnosta noin 1000 (bufferiin menee toinen 1000, mutta ne kuluu remontteihin yms)
2000+1500, kaksi eläkeläistä. En ikinä valita, eikä ole aihettakaan.
Eli pariskunnan pitää tienata vähintään 4500€/kk nettona, että pystyy säästämään omaan asuntoon?