Ajatelkaa: Kohta on Kulmuni, Marin ja Li hallituksessa ministereinä!!!!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan kuvittele, että tämä on se mitä ihmiset ihan oikeasti halusi ja äänesti? Rinne päätti halveksia jopa omia äänestäjiäänkin.
Koitas persu tajuta että vaalien ainoa tehtävä on arpoa 200 kansanedustajaa 4 vuodeksi. Se mitä sen jälkeen tapahtuu on näiden kansanedustajien keskinäisistä sopimuksista kiinni. Hallitusneuvotteluissa annetuilla äänillä (joilla siis äänestettiin ehdokkaita) ei ole merkitystä eikä niissä äänissä missään lue että minkä asian puolesta ne on oikeasti annettu joten ne voi jättää täysin huomiotta.
Tapa on tietty hölmö ja epädemokraattinen mutta koska systeemin muutos vaatisi näiden nykyisten kansanedustajien hyväksynnän niin sitä on tuskin tulossa, ikinä. Pikemminkin systeemi tulee muuttumaan entistä epädemokraattisemmaksi tavalla tai toisella ennen pitkää, tietty kansalle valehdellen että se muuttuu demokraattisemmaksi.
Mä äänestin kylläkin demareita ja just siksi mua niin vtuttaakin.
Ai, keräisitte mielummin voimia oppositiossa oikeistohallituksen toisen kauden ajan vielä? Kyllä sinä tuolla näytöllä persuihinkin jo kelpaisit.
Ei oikeistohallitusta vaan hallituskumppanit olisi pitänyt valita viisaammin. Nyt on miltei sixpack-kakkonen tuloillaan ja mitä useampi kokki niin sitä surkeampi soppa.
Stadilaisena tuskin maltan odottaa, että Kulmuni pitää minun puoliani maaseutua vastaan!
Ovat muuten kaikki päteviä nuoria naisia (jopa Kulmuni, vaikken olekaan kepulainen). Hyvä että saadaan hallitukseen muitakin kuin setiä.