Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomenruotsalaisia on 5%, hallitusneuvottelijoista heitä onkin 40%. Tätä on demokratia.

Vierailija
08.05.2019 |

Lisää pakkoruotsia siis luvassa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rkp edustaa oikeisto-vasemmisto -akselilla sitä ajatusmaailmaa, jota hyvin suuri osa suomen kansasta edustaa, mutta jolle ei oikein ole selvää poliittista puoluetta. Joten rkp on varteenotettava vaihtoehto silloinkin kun kielikysymys ei kiinnosta.

Vierailija
22/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi adventistien osuus jos Huhtasaari olisi ollut mukana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKP:n puheenjohtaja Anna-Maja Henriksson ratkaisisi pakolaiskriisin niin, että pakolaisille myönnetään "humanitäärisiä viisumeita", jotta ne pääsevät turvallisesti Eurooppaan. :D

Vierailija
24/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RKP:n puheenjohtaja Anna-Maja Henriksson ratkaisisi pakolaiskriisin niin, että pakolaisille myönnetään "humanitäärisiä viisumeita", jotta ne pääsevät turvallisesti Eurooppaan. :D

Kyllähän niille kaulan*atkojille ja itsepo*mittajille viisumit täytyy saada.

Vierailija
25/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut suomalainen kirjoitti:

Pienimunaisia on kansasta vain 14 % (Kontula 2005), silti hallitusneuvottelijoista heitä on 60 prosenttia!! Vääryys!!! Missä on demogratia??!?!?!?

Grattis.

Vierailija
26/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan KD myös hallituksessa 2011 muutaman prosentin kannatuksella latelemassa vaikka mitä ehtoja. Eri asia tietysti ap:n mielestä?

Vierailija
27/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sä et itse suomenkielisenä ole hakeutunut vasemmistoliiton puheenjohtajaksi? 

Vierailija
28/28 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sä et itse suomenkielisenä ole hakeutunut vasemmistoliiton puheenjohtajaksi? 

Miksi et itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi