Suomenruotsalaisia on 5%, hallitusneuvottelijoista heitä onkin 40%. Tätä on demokratia.
Kommentit (28)
Mikä olisi adventistien osuus jos Huhtasaari olisi ollut mukana?
RKP:n puheenjohtaja Anna-Maja Henriksson ratkaisisi pakolaiskriisin niin, että pakolaisille myönnetään "humanitäärisiä viisumeita", jotta ne pääsevät turvallisesti Eurooppaan. :D
Vierailija kirjoitti:
RKP:n puheenjohtaja Anna-Maja Henriksson ratkaisisi pakolaiskriisin niin, että pakolaisille myönnetään "humanitäärisiä viisumeita", jotta ne pääsevät turvallisesti Eurooppaan. :D
Kyllähän niille kaulan*atkojille ja itsepo*mittajille viisumit täytyy saada.
Huolestunut suomalainen kirjoitti:
Pienimunaisia on kansasta vain 14 % (Kontula 2005), silti hallitusneuvottelijoista heitä on 60 prosenttia!! Vääryys!!! Missä on demogratia??!?!?!?
Grattis.
Olihan KD myös hallituksessa 2011 muutaman prosentin kannatuksella latelemassa vaikka mitä ehtoja. Eri asia tietysti ap:n mielestä?
No miksi sä et itse suomenkielisenä ole hakeutunut vasemmistoliiton puheenjohtajaksi?
Vierailija kirjoitti:
No miksi sä et itse suomenkielisenä ole hakeutunut vasemmistoliiton puheenjohtajaksi?
Miksi et itse?
Rkp edustaa oikeisto-vasemmisto -akselilla sitä ajatusmaailmaa, jota hyvin suuri osa suomen kansasta edustaa, mutta jolle ei oikein ole selvää poliittista puoluetta. Joten rkp on varteenotettava vaihtoehto silloinkin kun kielikysymys ei kiinnosta.