Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokaa ei saisi myydä niin isoissa paketeissa yksinelävillle!!!!!!!!!!!!!!!!

paavi fransiskus
08.05.2019 |

tänänäkin lidlin alessa oli 4 naudan burger pihviä 30 pros ja maksoi 3,50 e, mutta yksi pihvi riitti mulle

sitten tulee syötyä kuitenkin 2

ja illalal paistettua 2 lisää

+ fetajuustoa ja spagetti päälle

ei sitä van osaa olla syömätät kaikkee ja lihoo

mulla olisi businesidea että joku tehtailisi sinkkuaterioita, puolet vähempi ruokaa ja se tuntuisi ostaessakin edullisemmalta sitten

viddu

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tori.fi sieltä löysin pakastimen, 40 e

Vierailija
42/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö pakastin olekaan kaikille tuttu juttu? Hämmentävää.

Hämmentävää, että jotkut luulevat, että kaikissa vuokra-asunnoissa on pakastin.

Niitä pakastimia löytyy kaupoista. Sen voi ihan itse ostaa, ei ne ole edes kalliita.

Kaikilla ei esim. mahdu asuntoon sitä pakastinta. Me asuimme 25 neliön yksiössä, kun lapsi oli pieni, joten ei olisi kyllä yhtään nurkkaa vapaana ollut.

Nyt on kaksi arkkupakastinta kotona ja yksi mökillä, mutta ymmärän todella hyvin, että kaikilla ei ole.

Tällä palstalla kirjoittavat olettavat, että kaikki elävät heidän mallinsa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin kassillisen ruokaa naapurin tytölle, voin ssiis tehdä hyvää ruoalla ja pitää itse parhaat pihvit ja huonommat antaa naapurille eli makkaraa ja sianlihaa

Vierailija
44/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SikapossuNautaMies kirjoitti:

joku saisi keksiä sellaisen palvelun lihatiskille, että olisi valmiiksi tehty päivän ateria salaatteineen, saisi valita ottaako sitten mitä lisukkeeksi ja pääruoaksi lohta vai kanaa vai mitä. valmis paketti yhdelle hengelle eikä kilohinta joku 25 e/kg kuten noissa yleensä on

mitä järkee ostaa valmissalaatiakaan kun kg/hinta on 12-17 e kg, itse ostan joskus vain siitä sen LOHEN, koska tuleee halvemmaksi, ja laitan sen pussiin en pakkaukseen jonka hinnaksi tulee 0,50 c punnittaessa.

joku valmis-perunasalaattikin kestää viikon, joka päivä pitäs sitä sit syödä

god damn it

kun yksin ostaa kaikki ainekset ateriaan, siinä on noin 10 hengen ateria lopulta kun pitää olla fetaa ja salaattia leipää , perunaa tai riisiä ja kanaa tai kalaa tai lihaa

ja einespaskaa ei voi KUKAAN SYÖDÄ, ne on niin paskoja ne valmisateriat, ainoo mikä on syötävää on 7 e kg maksava 3 e paketti findukselta, se on ihan ok

ja buffettiin ei jaksa mennä kun tulee syötyä liikaa vaikka se onkin vain 10e

Tämä hyvä idea, säilyvyyden takia tiettyyn kellonaikaan. ? Kallistahan valmisruoka on.

Yksin asuvan ei kannata tehdä esim. pizzaa, koska aineksia ei saa kuin isoissa pakkauksissa.

Yksin syömisessä ei muutoin ongelmaa, monet jopa sanovat, miten kivaa on kun ei tarvitse huolehtia sakista.  Ohjeeksi heille neuvojille, ettei sitten edes äitienpäivänä muisteta.

Vierailija
45/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö pakastin olekaan kaikille tuttu juttu? Hämmentävää.

Hämmentävää, että jotkut luulevat, että kaikissa vuokra-asunnoissa on pakastin.

Niitä pakastimia löytyy kaupoista. Sen voi ihan itse ostaa, ei ne ole edes kalliita.

Kaikilla ei esim. mahdu asuntoon sitä pakastinta. Me asuimme 25 neliön yksiössä, kun lapsi oli pieni, joten ei olisi kyllä yhtään nurkkaa vapaana ollut.

Nyt on kaksi arkkupakastinta kotona ja yksi mökillä, mutta ymmärän todella hyvin, että kaikilla ei ole.

Tällä palstalla kirjoittavat olettavat, että kaikki elävät heidän mallinsa mukaan.

Arkkupakastin ei vie edes yhtä neliömetriä, ja siihen päälle saa halutessaan väliaikaista pöytätasoa.

Vierailija
46/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SikapossuNautaMies kirjoitti:

joku saisi keksiä sellaisen palvelun lihatiskille, että olisi valmiiksi tehty päivän ateria salaatteineen, saisi valita ottaako sitten mitä lisukkeeksi ja pääruoaksi lohta vai kanaa vai mitä. valmis paketti yhdelle hengelle eikä kilohinta joku 25 e/kg kuten noissa yleensä on

mitä järkee ostaa valmissalaatiakaan kun kg/hinta on 12-17 e kg, itse ostan joskus vain siitä sen LOHEN, koska tuleee halvemmaksi, ja laitan sen pussiin en pakkaukseen jonka hinnaksi tulee 0,50 c punnittaessa.

joku valmis-perunasalaattikin kestää viikon, joka päivä pitäs sitä sit syödä

god damn it

kun yksin ostaa kaikki ainekset ateriaan, siinä on noin 10 hengen ateria lopulta kun pitää olla fetaa ja salaattia leipää , perunaa tai riisiä ja kanaa tai kalaa tai lihaa

ja einespaskaa ei voi KUKAAN SYÖDÄ, ne on niin paskoja ne valmisateriat, ainoo mikä on syötävää on 7 e kg maksava 3 e paketti findukselta, se on ihan ok

ja buffettiin ei jaksa mennä kun tulee syötyä liikaa vaikka se onkin vain 10e

Tämä hyvä idea, säilyvyyden takia tiettyyn kellonaikaan. ? Kallistahan valmisruoka on.

Yksin asuvan ei kannata tehdä esim. pizzaa, koska aineksia ei saa kuin isoissa pakkauksissa.

Yksin syömisessä ei muutoin ongelmaa, monet jopa sanovat, miten kivaa on kun ei tarvitse huolehtia sakista.  Ohjeeksi heille neuvojille, ettei sitten edes äitienpäivänä muisteta.

Mitähän aineksia mahdat tarkoittaa? Kaikkea saa nykyään pienemmissäkin pakkauksissa. Olen ostanut mm. jauhoja oliko nyt 1kg pussissa. Tästä riittää pizzaan ja muuhunkin kokkaukseen. Kyllä jauhot säilyy.

Olen tehnyt satoja kertoja pizzaa ja yksin asun. En ihan heti keksi, että mitä nuo ainekset ovat joita saa vain isoissa pakkauksissa.

Vierailija
47/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ratkaisu on, että kun perhe pieneni lasten muutettua pois, olen alkanut ostaa lihatiskiltä. Eilenkin ostin vain kaksi siivua kylmäsavulohta ja häntäpalan lämminsavulohta. Riittävät pitkään, koska eivät mene jääkaapissa miksikään useampaan päivään. Tein salaatin, josta riittää 3:ksi päiväksi. Käytän paljon pakastevihanneksia. Kurkkua sai eilen euron kilohintaan. Ostin kaksi, teen tsatsikia, jota käytän myös leivänpäällisenä. Tomaatit säilyvät hyvin huonelämmössä ja sitten kun alkavat nahistua niin heitän keiton sekaan lisämauksi.

Samoin jos joudun ostamaan isomman palan lihaa, niin leikkaan kotona ja pakastan osina.  Ei kaikkea tarvitse syödä kerralla, ollenkaan. Leikkeleetkin säilyvät jääkaapissa pitkään, samoin juusto.

Ei mua haittaa syödä samaa ruokaa useampi päivä. Illalla aion keittää linssikeittoa ja sen avulla selviän hienosti ensi viikon puoliväliin. Eilen kävin kaupassa ja seuraava kauppakäynti ensi torstaina.

Kyllä mulla mielitekoja on, mutta olen oppinut hallitsemaan niitä.

Pakastimesta tein lohen kaveriksi tattimuhennosta (riittää 3 päivää), keitin perunoita ja söin salaattia.