Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokaa ei saisi myydä niin isoissa paketeissa yksinelävillle!!!!!!!!!!!!!!!!

paavi fransiskus
08.05.2019 |

tänänäkin lidlin alessa oli 4 naudan burger pihviä 30 pros ja maksoi 3,50 e, mutta yksi pihvi riitti mulle

sitten tulee syötyä kuitenkin 2

ja illalal paistettua 2 lisää

+ fetajuustoa ja spagetti päälle

ei sitä van osaa olla syömätät kaikkee ja lihoo

mulla olisi businesidea että joku tehtailisi sinkkuaterioita, puolet vähempi ruokaa ja se tuntuisi ostaessakin edullisemmalta sitten

viddu

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Vtuttaa syödä monta päivää samaa ruokaa. Osa pilaantuukin. Mutta ei tässä ole vaihtoehtojakaan, kun ei rahat riitä Stockan lihatiskille ostamaan 50-100 g kerralla.

Olisipa kätevää, jos osan voisi pakastaa.

Vierailija
22/47 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,3 pakasterasiat, yksi päivässä.  Mäiskimiseenkin kyllästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yksinkertaisesti huonon itsehillinnän omaava läski, joka yrittää ulkoistaa vastuunsa omasta terveydestään ja syömisestään elintarvikeyrityksille.

Vierailija
24/47 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku saisi keksiä sellaisen palvelun lihatiskille, että olisi valmiiksi tehty päivän ateria salaatteineen, saisi valita ottaako sitten mitä lisukkeeksi ja pääruoaksi lohta vai kanaa vai mitä. valmis paketti yhdelle hengelle eikä kilohinta joku 25 e/kg kuten noissa yleensä on

mitä järkee ostaa valmissalaatiakaan kun kg/hinta on 12-17 e kg, itse ostan joskus vain siitä sen LOHEN, koska tuleee halvemmaksi, ja laitan sen pussiin en pakkaukseen jonka hinnaksi tulee 0,50 c punnittaessa.

joku valmis-perunasalaattikin kestää viikon, joka päivä pitäs sitä sit syödä

god damn it

kun yksin ostaa kaikki ainekset ateriaan, siinä on noin 10 hengen ateria lopulta kun pitää olla fetaa ja salaattia leipää , perunaa tai riisiä ja kanaa tai kalaa tai lihaa

ja einespaskaa ei voi KUKAAN SYÖDÄ, ne on niin paskoja ne valmisateriat, ainoo mikä on syötävää on 7 e kg maksava 3 e paketti findukselta, se on ihan ok

ja buffettiin ei jaksa mennä kun tulee syötyä liikaa vaikka se onkin vain 10e

Vierailija
25/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään meenkin ruoka apuun hakemaan kassin ruokaa, voi olla että kassin arvo on 30-40 e, sitten heitän roskiiiin sen mitä ei syö, viime perjantaina sain 60e arvoisen määrän ruokia

Vierailija
26/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan voi pakastaa. Teen itse joskus tarkoituksella isomman määrän ja pakastan, esim laatikkoruokia. Yksi ongelma minullakin on tässä aihealueessa. Vaaleat sämpylät. Niitä myydään usein 10kpl pusseissa. Erikseen myytävä irtosämpylä maksaa saman verran kuin pussillinen. Usein on vielä niin että ne pusseissa olevat ovat mielestäni parempia kuin se irtomyynnissä oleva. Vaaleissa sämpylöissä maku muuttuu pakastaessa ja muutenkin tykkään tuoreista sämpylöistä. Olen siis minäkin tehnyt niin että ostan sen pussin ja heitän sitten ylimääräiset roskikseen kun maku alkaa muuttua. Olen myös antanut palautetta. Ei voi mitään.

Vierailija
27/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruokaa kaksi kertaa viikossa ja syön monena päivänä samaa. Jos haluan vaihtelua, pakastan loput.

Lapseni syö gluteenitpnta leipää, sitä kuluu niin vähän, että säilytän sitä pakastimessa ja sulatan siivun kerrallaan.

En ole kuullutkaan, että kaikki kaupasta ostettu pitäisi syödä heti.

Yh-äiti

Vierailija
28/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuvia on Suomessa yli miljoona. Ei meidän asioista välitä kukaan eikä mikään puolue. Yksin asuminen tulee kalliiksi verrattuna pariskuntiin tms.

Ei tule. Yksi ihminen syö puolet halvemmalla kuin kaksi, paitsi nuo ap:n kaltaiset uusavuttomat ruuanmättäjät.

Minä ostin asunnon itselleni, mieheni muutti sinne asumaan. Maksan asumisesta ihan saman kuin ennenkin, mies sen sijaan asuu ilmaiseksi. En kehtaa periä häneltä maksua, kun palkkani on parempi kuin hänellä. Jän tosiaan kyllä asuu parisuhteessa paljon halvemmalla kuin sinkkuna.

Vierailija
29/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen sinkkuna työttömänä ruokaa neljä annosta kerrallaan. Yhen annoksen syön samana päivänä, yhden seuraavana ja kaksi pakastan. Välillä ei tarvitse tehdä ruokaa ollenkaan, kun on pakasteessa erilaisia ruokia. Jää rahaa ostaa salaattitarvikkeita ja välillä vähän arvokkaampiakin lihoja.

Vierailija
30/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/DOy5BK

siinä tuli taas tänän ruoka-avusta ruokaa, on tuossa liikaa yhdelle ihmisporsaalle eli mulle, no kysyn naapurin tytöltä jos se haluaa taas kassillisen, nuo kvinoapihvit ei olleet herkkua ne lentänee roskiin samoin herkkusienet - savulammaspaisti ja madras-kana on herkkuva!

- kvinoa pihvejä 5 kg paketti

- grilliherkkusienet

- döner kebabrulla

- tomaatit, sipuli hedelmiä

- kananpojan paistileike 700g

- nyhtökaura 2 pakettia

- pekoni-grillitasku

- viljaporjsaan filepihvit 600g

- perunat 1 kg

- kookospinaattikeitto

- maito 1,5 l

- yugurtti

- chicken madras 350g

- maitorahka 500g

- ruisleipä

-juustonakkimakkara

- savulammaspaisti 1,2 kg (ovh hinta 19.90 e) 

- -napoisteluleipä 350 g  - valkosipulipesto

- valmisruoka-lihakeitto

- kananuudelisalaaatti

- 4 x valmissalaattia kastikkkeella

onhan tuossa about 60 euron edestä safkaa taas

Vierailija
31/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pakastin olekaan kaikille tuttu juttu? Hämmentävää.

Hämmentävää, että jotkut luulevat, että kaikissa vuokra-asunnoissa on pakastin.

Vierailija
32/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valamon munkki Iivana kirjoitti:

siinä tuli taas tänän ruoka-avusta ruokaa, on tuossa liikaa yhdelle ihmisporsaalle eli mulle, no kysyn naapurin tytöltä jos se haluaa taas kassillisen, nuo kvinoapihvit ei olleet herkkua ne lentänee roskiin samoin herkkusienet - savulammaspaisti ja madras-kana on herkkuva!

- grilliherkkusienet

- döner kebabrulla

- nyhtökaura 2 pakettia

- pekoni-grillitasku

- perunat 1 kg

- kookospinaattikeitto

- maito 1,5 l

- yugurtti

- chicken madras 350g

- maitorahka 500g

- ruisleipä

-juustonakkimakkara

- valmisruoka-lihakeitto

- kananuudelisalaaatti

Voi saata na , en aremmin sano. Etkö sinä vit un mulk ku voi ottaa vähemmän ruokaa sieltä avusta. Sinun kaltainen pas ka pitäisi viedä saunan taakke ja lopettaa. Mitään arvoa ole sinun kaltaisellasi ihmisellä.

Vierailija
33/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- grilliherkkusienet

- döner kebabrulla

- nyhtökaura 2 pakettia

- pekoni-grillitasku

- perunat 1 kg

- kookospinaattikeitto

- maito 1,5 l

- yugurtti

- chicken madras 350g

- maitorahka 500g

- ruisleipä

-juustonakkimakkara

- valmisruoka-lihakeitto

- kananuudelisalaaatti

possu sinä olla

Vierailija
34/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää, että et osaa ostaa pakastinta kaupassa. Jopa minulla työttömällä oli siihen varaa, kun säästin pari kuukautta. Pakastimia saa myös käytettynä edullisesti.

Vierailija
35/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- grilliherkkusienet

- döner kebabrulla

- nyhtökaura 2 pakettia

- pekoni-grillitasku

- perunat 1 kg

- kookospinaattikeitto

- maito 1,5 l

- yugurtti

- chicken madras 350g

- maitorahka 500g

- ruisleipä

-juustonakkimakkara

- valmisruoka-lihakeitto

- kananuudelisalaaatti

Miksi ihmeessä sä hamstraat sitä ruokaa? 😯 5 kiloa pihvejä roskiin.. 4 valmissalaattia, eihän ne edes säily päiväyksen yli syömiskelpoisina.

Tiiätkö, kaikkea ei ole pakko ottaa ja joku muu saattaisi tarvita myös! Sinne saa niitä jättää muillekin.

Sika tosiaan 🙄

Vierailija
36/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan hävikki kasvaa, kun monikaan ei kaikkia isoja pakkauksia viitsi ostaa, niin osa menee roskiin.

Karkkipussitkin ovat nykyään oikea läskinkehittämiskeksintö, niin suuria ovat.

Samaten kaikki valmiit salaatit. Etsin vapun alla pieniä pakkauksia, mutta ei ollut. Onhan niissä päiväystä pitkälle, mutta itse en ainakaan niitä samoja salaatteja monta päivää jaksa syödä.

Yksin elävien määrä kasvaa, mutta ruokapakkaukset eivät pienene, vaan kasvavat siinä samalla.

Vierailija
37/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla!!11 Ostin 400g karkkipussin ja se oli syöty jo samana iltana. Jouduin seuraavana päivän ostamaan uuden ja nyt mä lihoooooonn!!!!1111111

Vierailija
38/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma. Tuotteen voi jakaa kerta-annoksiin ja pakastaa. Niin kaikki normaalijärkiset tekevät, kukin huomioiden syöjien lukumäärän.

Mielestäni ei ole kaupan eikä valmistajankaan vastuulla se, että joku mättää kaiken naamaansa kerralla.

Millaista olisi pakastettu punajuurisalaatti tai perunasalaatti?

Vierailija
39/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sianlihat ja makkarat lentää kyllä roskiin ellei naapurin tytteli ota niitä, en mä tykkää sianlihasta

Vierailija
40/47 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä pakastimia löytyy kaupoista. Sen voi ihan itse ostaa, ei ne ole edes kalliita.