Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan tavannut kokonimikaimaasi?

Vierailija
08.05.2019 |

Miltä tuntui? Onko outoa, että jollain on "sinun nimi"?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut, kun olin pieni (noin 4-5vuotias) meidän naapurissamme asui aikuinen jolla sattui olemaan sama etu -ja sukunimi.

Vierailija
22/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että sellaisia ei ole olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, ja asuukin 3 km päässä minusta. Mitään sukua ei olla. Ei siinä mitään ihmeellistä ollut.

Vierailija
24/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-44 kirjoitti:

Olen kyllä, ja asuukin 3 km päässä minusta. Mitään sukua ei olla. Ei siinä mitään ihmeellistä ollut.

Tai no vedän takaisin... On siinä sillai ihmeellistä että on syntynyt samana vuonnakin kuin minä, samaa kouluakin käytiin.

Vierailija
25/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on tällä sukunimellä n. 30 henkiöä suomessa, ja ulkomailla on tätä sukunimeä, muttei suomalaista etuniemäni siihen yhdisettynä, joten en :D

Vierailija
26/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka minulla on melko tavalliset nimet. Ei ihan yleisimmätkään tosin.

Vierailija
27/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ministeri on kokonimikaimani.

Vierailija
28/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää miten voitte tietää tuollaista asiaa? Kun tapaatte kadulla ihmisiä, niin kysyttekö muka heiltä kaikilta nimet? Itsehän olen tavannut täyskaimani kerran eräässä palvelupisteessä, kun molemmilla oli aika varattuna - siinä olikin selvittely kummalle se oli :D

Vierailija
29/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sukunimeäni kantaa vain parisenkymmentä henkilöä Suomessa.

Vierailija
30/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, koska Suomessa ei ole ketään samannimistä kuin minä.

Vierailija
31/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä on löytynyt. Minulle on jopa tullut tälle ihmiselle tarkoitettuja puheluita.

Vierailija
32/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, käytiin samaa yläastetta. Tämä toinen oli vuotta nuorempi, mutta tunnettiin yhteisten kavereiden kautta. Hänen lisäkseen tiedän ainakin 5 muuta, joista yksi on ollut kohujulkkis.

Vierailija
33/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Googlailujen perusteella on 97-vuotias Michiganissa asuva nainen.

Vierailija
34/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, nimeni on harvinainen. Sukunimeni omaavia on Suomessa vain jotain 30.

Hyvin samanlaiseen nimeen kyllä olen törmännyt - sanotaan, että nimeni on vaikkapa Maiju Korhonen, niin tämä toinen oli Meiju Koronen. Tämä toinenkin nimi oli hyvin harvinainen, mutta kahden kirjaimen ero. Huvitti :D

Vierailija
35/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella koulussamme oli kolme Jukka Virtasta. En ole itse sen niminen, mutta tuli vain mieleen.

Vierailija
36/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on. Sukunimeä on Suomessa joku 5 kpl. Ulkomaalaisia saattaa olla samalla sukunimellä, mutta tuskin löytyy samaa supisuomalaista etunimeä.

Vierailija
37/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Asutaan jopa samalla kylällä. Mukava ihminen.

Kerran näin eräällä hautausmaalla kiven, jossa myös oli koko nimeni. Ainoastaan toinen nimi oli eri kuin minulla. Se oli jotenkin pysäyttävä kokemus.

Vierailija
38/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonimikaimaa (siis kaikki etunimet ja sukunimi samat) en ole tavannut, mutta vaikka samaa sukunimeä on vain noin 300 suomalaisella, on sama etunimi + sukunimi -yhdistelmä neljällä. Ja kyllä, olen tavannut kaikki kokonimikaimani.

Vierailija
39/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonimikaimaa (siis kaikki etunimet ja sukunimi samat) en ole tavannut, mutta vaikka samaa sukunimeä on vain noin 300 suomalaisella, on sama etunimi + sukunimi -yhdistelmä neljällä. Ja kyllä, olen tavannut kaikki kokonimikaimani.

Tarkennus, olen tavannut kaikki näin suppeasti määritellyt kokonimikaimani.

Vierailija
40/51 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa asuu kaima. Selvisi, kun aikoinaan tein sähköpostitiliä gmailiin ja se ilmoitti osoitteen (etunimi.sukunimi) olevan jo varattu. Olin kärmeissäni, kun olin koko ikäni tottunut siihen, ettei muita samannimisiä ole.