Isopoviset, mistä olette löytäneet uikkareita?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Change, netistä bravissimo ja lumingerie
Toi change ei tullut mieleenkään, en tykkää niiden rintsikoista joten en muistanut että niillä on uikkareita. Täytyy katsoa niiden valikoima. Lumingeriella oli vaan aika mammamaisia kokouimapukuja. Bravissimosta katselin ja pari ihan ok vaihtoehtoa löytyi, mutta ne palautukset on niin hitsin kalliita jos ei sovikaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Change, netistä bravissimo ja lumingerie
Toi change ei tullut mieleenkään, en tykkää niiden rintsikoista joten en muistanut että niillä on uikkareita. Täytyy katsoa niiden valikoima. Lumingeriella oli vaan aika mammamaisia kokouimapukuja. Bravissimosta katselin ja pari ihan ok vaihtoehtoa löytyi, mutta ne palautukset on niin hitsin kalliita jos ei sovikaan. Ap
Ei ollut changessakaan ainakaan nettikaupassa valikoimaa, kaikkiaan kaksi eri kokouikkarimallia.
Kokouikkareita en mistään, käytän tankineja niistä löytyy oikeasti isoja kokoja.
Mulla kanssa tankini jo tässä keskustelussa mainitusta L-verkkokaupasta.
Isorintaisena suosin kaarituellisia uimapuja, näitä on kyllä vaikea löytää, vaatinee nettissä selailua. Tämä ei valitettavasti antanut vastausta itse kysymykseen. Itsekin odottelen josko jollakin olisi suositella jotain, vaikka kuvien kera.
Vierailija kirjoitti:
Jills
En siis ole muuten xl-kokoa kuin rinnoista. Vaatekokoni on 36/38. Ap
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisena suosin kaarituellisia uimapuja, näitä on kyllä vaikea löytää, vaatinee nettissä selailua. Tämä ei valitettavasti antanut vastausta itse kysymykseen. Itsekin odottelen josko jollakin olisi suositella jotain, vaikka kuvien kera.
Joo kaarituellinen olisi haussa. Ei taida kokouikkarit olla vieläkään oikein muodissaan niin niitä ei tahdo löytää. Mulla on ollut joskus tankini mutta en jotenkin tykännyt siitä, se helma oli aina rumasti rytyllä ja piti oikoa. Voi olla toki mallikohtaista.
https://www.figleaves.com/uk/figleaves-botanical-garden-underwired-tumm…
Tuollaiset nyt päädyin tilaamaan, kahdessa koossa. Toivottavasti jompi kumpi sopii. Ap
Lisään, että kävin lähimmässä liiviliikkeessä, mutta ainakin siellä oli ihan surkea valikoima kokouikkareissa. Bikineissä oli jos jonkinlaista mutta kokouikkareita vain ihan muutama malli ankeissa väreissä. Ap