Mulla on mies, joka ei tykkää somesta eikä käyttää somea. Enkä ymmärrä miksi. Onko tämä outoa?
Onko muilla samanlaista tilannetta?
Meillä siis mies itse ei oikein tykkää käyttää somea ja on sitä mieltä, että mä käytän liikaa mm. Instagramia. Mies on mm. hermostunut siitä, jos pyydän häntä muutaman kerran päivässä ottamaan musta muutaman kuvan Instagramiin. Kun ollaan esim. matkallakin jossain, niin jos pyydän miestä ottamaan kuvia musta Instaan, niin mies on muutamaan otteeseen ihan suoraan sanonut "Voi helvetti, eikö niitä ole otettu jo ihan tarpeeksi" ja väittää, että hänen lomansa menee pilalle, jos hänen pitää koko ajan näpsiä kuvia musta.
Mies ei ole myöskään suostunut yhteiskuvaan meistä, joka voitaisiin julkaista somessa. On sanonut, että "Kun meidän parisuhteemme ei kuulu somelle tai muille v**tuakaan, vaan se on vain meidän välinen asia!"
Miehellä itselläänkin on kyllä tili mm. Instagramissa, mutta siellä on vain muutama kuva ja niitä tulee sinne todella, todella harvoin. Mies itse on sanonut, ettei häntä kiinnosta, onko hänellä 0 vai miljoona seuraajaa. Kuulemma merkkaa hänelle "absolutely nothing". Sanoi, ettei saa siitä elämäänsä yhtään mitään. Eikä muuten ole maininnut somessa missään sitäkään, että on mun kanssa yhdessä.
Onko mun mies jotenkin outo ja kannattaako meidän jatkaa suhdetta? Mä en vain ymmärrä, että miksi mies ei halua esim. näyttää sitä, että me ollaan yhdessä. Häpeekö mies mua jotenkin? Mä en vain oikeasti enää ymmärrä mun miestä.
Kommentit (28)
En jaksaisi ihmistä josta pitää ottaa/jonka pitää laittaa joka päivä kuvia johonkin instaan.
Minä en ymmärrä sinun huomiohakuisuuttasi ja somessa elämistäsi. Eläisit oikeaa elämää.
Mullakin, ja mä ymmärrän ihan täysin. Päästä se vapaaksi (pysyy vapaana ehkä viikon), ja mene etsimään itsellesi joku kuviennäpsijä; lika barn leka bäst.
Ei ole outoa. Jengi alkaa heräämään siihen, että some ei ole ihan terve paikka. Eli, jos haluaa säilyttää mielenterveytensä, pysyy pois.
Oma puoliso on samanlainen.
Nainen, hanki sinäkin elämä. Miehelläsi sellainen tuntuu olevan.
Miehesi vaikuttaa teräväjärkiseltä ja loogiselta, some on kiero keksintö.
Ok. Sillon kun on 16v niin elämän ongelmat on tätä tasoa. No ei se mitään.
Mun mies ei halua ladata puhelimeen mitään aplikaatioita. Ei mitään. Koska se ei luota siihen, mitä tietoja ne eri apit kerää, monelle apille pitää antaa kyllä tosi paljon oikeuksia (pääsy kuviin, mikrofoniin jne.). En pidä tätä outona, ehkä vähän vainoharhaisena kyllä. Me sitten käytetään tekstiviestejä whatsapin sijaan, eipä siinä muuta. Somen käyttö toisen seurassa esim. matkoilla on vähän epäkohteliasta.
Aikuinen ihminen, joka laittaa itsestään kuvia jonnekin Instaan muutaman kerran päivässä... ei hyvä ihminen, millaista porukkaa.
Voisi sanoa että 2000 luvun alku on naisten unelma aikaa. Kautta historian naiset olisivat varmasti unelmoineet jostakin keinosta, jolla oman kauneutensa ja elämänsä saa koko ihmiskunnan ihasteltavaksi.
Miestä ei sellainen kiinnosta niin tänä päivänä kuin 1000 vuotta sittenkään. Jos 1000 vuotta sitten joku Tauno olis kuullut että hänestä voidaan ottaa kuva johonkin instaan kirvesmettällä niin että perskoro vilahtaa, niin ei olis Taunoa kiinnostanu näkeekö naapurin Jooseppi kyseistä kuvaa tai vaikka Herra Frans Ranskasta. Siinä mielessä mikään ei ole muuttunut, että ei Taunoa kiinnosta sen enempää kyseisen kuvan olemassaolo tai Joosepin tai Fransin mielipiteet kyseisestä kuvasta.
Kaikenmaailmat itsensä esittelijät somessa, tai ikinä missään ovat surkimuksia ja vähällä älyllä varustettuja.
Jos ei tule tykkäksiä, hyvä ettei ranteet aukee. Kasvakaa aikuisiksi myös henkisesti, se parantaa lapsellisen huomionhakuisuutenne. Koska: ketään ei kiinnosta!
Sulla on hyvä mies. Mä olisin jo lempannu.
Some on shaatanan punoma juoni ihmiskunnan tuhoa varten. Tai se olisi, jos shaatana olisi olemassa.
Tämä on mun mielipide 100%.
On outoa ettet ymmärrä. Itse haluan nimenomaan sellaisen miehen joka ei ole Facebookissa tai vastaavissa whatsappeissa koska en ole itsekään enkä myöskään mene.
N42
Sulla on ihana mies! Voisitko ystävällisesti vapauttaa hänet arvoiselleen naiselle ja sinä puolestaan voit etsiä rinnallesi jonkun sellaisen, jonka kanssa elämänarvosi kohtaavat, vaikka ... somessa!
Ei munkaan mies ole missään somessa. En itsekään ole enää ja täytyy sanoa, että elämä ilman facea ja instaa on aika ihanan vapauttavaa. En kaipaa ollenkaan, vaikken kuvia itsestäni paljoa julkaissut, ennemmin koukutuin selailuun.
Kamalaa jossain matkalla ottaa instaan kuvia jatkuvasti. Eikö noista(kin) asioista voi nauttia hetkessä ja matkakumppaninsa kanssa?
En usko, että miehesi jaksaa sinua (someasi) enää kauaa. Itse en ainakaan jaksaisi.
Sinulla on järkevä mies. Sinulta järki näyttää puuttuvan. Miksi kukaan haluaa olla huomiohu.ra. Hanki elämä.
-m67
Vanha feministien sananlasku myös tänne, jätä se sika. Ja twitter laulaan.
0/5