Mulla on mies, joka ei tykkää somesta eikä käyttää somea. Enkä ymmärrä miksi. Onko tämä outoa?
Onko muilla samanlaista tilannetta?
Meillä siis mies itse ei oikein tykkää käyttää somea ja on sitä mieltä, että mä käytän liikaa mm. Instagramia. Mies on mm. hermostunut siitä, jos pyydän häntä muutaman kerran päivässä ottamaan musta muutaman kuvan Instagramiin. Kun ollaan esim. matkallakin jossain, niin jos pyydän miestä ottamaan kuvia musta Instaan, niin mies on muutamaan otteeseen ihan suoraan sanonut "Voi helvetti, eikö niitä ole otettu jo ihan tarpeeksi" ja väittää, että hänen lomansa menee pilalle, jos hänen pitää koko ajan näpsiä kuvia musta.
Mies ei ole myöskään suostunut yhteiskuvaan meistä, joka voitaisiin julkaista somessa. On sanonut, että "Kun meidän parisuhteemme ei kuulu somelle tai muille v**tuakaan, vaan se on vain meidän välinen asia!"
Miehellä itselläänkin on kyllä tili mm. Instagramissa, mutta siellä on vain muutama kuva ja niitä tulee sinne todella, todella harvoin. Mies itse on sanonut, ettei häntä kiinnosta, onko hänellä 0 vai miljoona seuraajaa. Kuulemma merkkaa hänelle "absolutely nothing". Sanoi, ettei saa siitä elämäänsä yhtään mitään. Eikä muuten ole maininnut somessa missään sitäkään, että on mun kanssa yhdessä.
Onko mun mies jotenkin outo ja kannattaako meidän jatkaa suhdetta? Mä en vain ymmärrä, että miksi mies ei halua esim. näyttää sitä, että me ollaan yhdessä. Häpeekö mies mua jotenkin? Mä en vain oikeasti enää ymmärrä mun miestä.
Kommentit (28)
En tiedä häpeääkö miehesi sinua, mutta en ihmettele vaikka häpeäisi. Olet aika lapsellinen sosialisti ja miehesi taas antisosialisti.
Viisas mies. Somet vievät aikaa muulta tekemiseltäsi ja mies varmaan haluaisi olla oikeasti kanssasi ilman että sitä dokumentoitaisiin. Somet myös huonontavat useita kykyjäsi ja lukittavat sinut tietynlaiseen kuplaan. Luulisin että sinulle on tullut somen käytöstä jonkinlainen riippuvuus kun kerta et pysty olemaan ilman sitä. Kuuntele miestäsi ja koita vähentää suomen käyttöäsi. En tosiaan ole mikään ammattilainen.
Minäkin luovuin somesta 3v. sitten. En kadu päivääkään, eikä ole ollut ikävä
Mullakin on, ja upea mies onkin, en huolisi toisenlaista. Mun ainoa someni on tämä. N44
Minä en ole somessa enkä aio mennä
mieheni ei halua kuullakaan moisesta
eli miehesi EI ole ainoa joka osaa ajatella itse eikä mene lauman mukana 🐑
Some on vajaille joille elämä ei riitä.
Minunkaan vaimoni mies ei ole somessa. Hän on muutoin tosi fiksu, komea, älykäs, huomaavainen...
Fiksu mies. Omani myös välttelee somea ja erilaisia appeja. On tietokonenörtti ja työskentelee turvallisuusalalla, todennäköisesti tietää meitä normaalikäyttäjiä enemmän kuinka paljon meitä valvotaan... Tämä näkyy myös siinä, että esim. nettiin liitettävät esineet ovat meillä täysin kiellettyjä.