Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten he***tissä tämä nainen voi olla viisikymppinen???

Vierailija
07.05.2019 |

https://i.dailymail.co.uk/1s/2019/05/07/15/13151024-7002001-Incredible_…

Tunnetteko tosielämässä samanikäisiä naisia, jotka näyttävät yhtä hyvältä? Minun lähipiirissäni kaikki ovat tätiytyneet ja lihoneet.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla naiset säilyy kauniina, suomessa ei.

No enpä tiedä. Esim. italialaisten naisten maine tässä suhteessa on täysin perätön, perustuen muutamaan ikivanhaan filmitähteen.

Vierailija
82/91 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vetoatte aina johonkin "voi palkata personal trainerin", "varaa ostaa terveellistä ruokaa" ja "ruokavalio ammattilaisen suunnittelema".

Eipä tommoset asiat nyt kohtuuttomasti rahaa vaadi. Eikä ole niin vaikea kuntoilla ja syödä terveellisesti.

Suomessa rumimmat yli 50v naiset, ihan räjähtäneitä ja verkkarit jalassa, osa näyttää pummeilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vetoatte aina johonkin "voi palkata personal trainerin", "varaa ostaa terveellistä ruokaa" ja "ruokavalio ammattilaisen suunnittelema".

Eipä tommoset asiat nyt kohtuuttomasti rahaa vaadi. Eikä ole niin vaikea kuntoilla ja syödä terveellisesti.

Suomessa rumimmat yli 50v naiset, ihan räjähtäneitä ja verkkarit jalassa, osa näyttää pummeilta.

Minä kyllä vetoan eniten satojen miljoonien eurojen tuomaan helppoon, stressittömään elämään (stressitön verrattuna 99,9 % maapallon ihmisistä siis) Köyhien maiden alhainen elinikä johtuu rahan puutteesta,eli sen tuomista helpottavista vaikutuksista elämään.

Vierailija
84/91 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se nyt vaan on helpompi muotoilla asia tuollaiseksi tavoittamattomissa olevaksi, että saa taviksena olla lihava ja rupsahtanut kun ei itse viitsi vähääkään tehdä näyttääkseen nuorekkaalta.

Vierailija
85/91 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki Suomesta: Uutisannkkuri Pirjo Nuotio - on nyt 67 ja edelleennuorekkaan ja raikkaan näköinen, puhumattakaan, mitä oli 17v. sitten!

Vierailija
86/91 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 48-vuotias, eikä Jennifer mielestäni mitenkään erityisen nuorelta ikäisekseen näytä. Tai sitten minä ja ystäväni olemme myös hyvin säilyneitä.

Tässä Jennifer on 46, mielestäni kyllä todella hyvin säilynyt.

https://images.app.goo.gl/cdD4t6GWJGQnYCED9

No sitten varmaan olen itsekin (ja ystäväni myös). Ja olen kuitenkin kaksi lastakin synnyttänyt.

Vierailija
87/91 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit näyttelevät paljon suurempaa osaa kuin ihmiset haluavat edes myöntää. Vanhenemiseen, terveyteen ja ulkonäköön tarjoillaan kaikkia ihme poppaskonsteja, se on ollut kautta ihmishistorian yksi suurimmista bisneksistä. Silti joukossamme on ja tulee aina olemaan niitä rumempia ja sairaampia yksilöitä. Kyllähän esim. syöpäänkin voi sairastua, vaikka olisi kuinka elänyt aina terveellisesti. Ja esim. kahdelle kauniille vanhemmalle voi syntyä piirteiltään epäviehättävä lapsi. Joillain vain on huono tuuri perimän suhteen. On siis periaatteessa yhtä sattuman varaista saada ryppyjä tai kaljuuntua kuin sairastua vakavaan autoimmuunisairauteen tai mielenterveysongelmaan - riippumatta elintavoista tai sosioekonomisesta statuksesta.

Vierailija
88/91 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä vetoan eniten satojen miljoonien eurojen tuomaan helppoon, stressittömään elämään (stressitön verrattuna 99,9 % maapallon ihmisistä siis) Köyhien maiden alhainen elinikä johtuu rahan puutteesta,eli sen tuomista helpottavista vaikutuksista elämään.

Onko sossutoimiston asiakkaatkin stressittömiä ja nuorekkaita? Kun olen kuullut juttuja näistä jotka ei ole päivääkään töitä tehneet ja sossu maksaa kaiken ja elämä on huoletonta, ei työtkään paina.

Vierailija
89/91 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 48-vuotias, eikä Jennifer mielestäni mitenkään erityisen nuorelta ikäisekseen näytä. Tai sitten minä ja ystäväni olemme myös hyvin säilyneitä.

Tässä Jennifer on 46, mielestäni kyllä todella hyvin säilynyt.

https://images.app.goo.gl/cdD4t6GWJGQnYCED9

No sitten varmaan olen itsekin (ja ystäväni myös). Ja olen kuitenkin kaksi lastakin synnyttänyt.

Tietenkin, jos kerran Jenniferiä paremmalta näytätte.

Vierailija
90/91 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sossutoimiston asiakkaatkin stressittömiä ja nuorekkaita? Kun olen kuullut juttuja näistä jotka ei ole päivääkään töitä tehneet ja sossu maksaa kaiken ja elämä on huoletonta, ei työtkään paina.

Jos et tiedä mitä eroa on elää toimeentulotuella ja sadan miljoonan euron omaisuudella, niin onnea sinulle.

Vierailija
91/91 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi, onhan Jennifer Aniston rupsauttanut itsensä pariin rooliin, mm. lihottanut.

Sitten pistänyt itsensä takaisin kuntoon.

Ihan valintakysymyksiä, missä kunnossa itsensä pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi