Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kodinkoneita ikävöidä

Vierailija
07.05.2019 |

Kun vaihtaa uusiin, esim pesukone. Voiko siihen kiintyä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kodinkoneista, mutta autoa voi.

Vierailija
2/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, noi uudet hajoaa heti kun takuu loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet koneet tuntuu oudoilta.

Vanhoja rämiä tulee ikävä. No kyllä masennus parissa päivässä hellittää, ettei terapiaan tarvi

Vierailija
4/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan vielä 40v jälkeenkin lapsuudenkotini upo-jääkaappia, singer-ompelukonetta, pölynimuria, jonka merkkiä en enää edes muista, phillipsin stereoradiota, jonka päällä oli kiinteä levysoitin, keittiömme leivinuunia ja pihalla olevia autoja. Minne aika vei teidät?

Vierailija
5/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kaipaan pari kk sitten hajonnutta kahvinkeitintäni, joka sanoi työsopimuksensa irti 19 vuoden iässä.

Vierailija
6/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, koneet ovat parempia kuin ihmiset. Ne ovat luotettavia ja rauhallisia eivät hötkyile. Tekevät työnsä napista painamalla

Vierailija
7/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kodinkoneista, mutta autoa voi.

Juu - käytiin golfin kanssa vielä kerran sillä samalla huoltamolla kahvilla missä aina käytiin renkaiden vaihdon jälkeen. Siitä matka jatkui paaliin - siis auton :(

Vierailija
8/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Kaipaan pari kk sitten hajonnutta kahvinkeitintäni, joka sanoi työsopimuksensa irti 19 vuoden iässä.

Ei kahvinkeitin voi elää niin kauan. Niin vanhalla keittimellä keitettyä kahvia, voiko juoda

Vierailija
9/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti! Kaipaan edelleen ensimmäistä imuria joka oli mulla yli 10 vuotta ja entistä mikroa joka oli tasan 10 vuotta :D  Olen ihmistyypiltäni sellainen että kiinnyn muutenkin vahvasti sekä ihmisiin että tavaroihin

Vierailija
10/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni rikkoi tahallaan mökillämme olleen pyykkilingon, jonka isä oli ostanut vuonna 1962. Isää ja linkoa on ikävä.

Vierailija
11/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vuokrata varasto noille vanhuksille, saa siellä käydä niitä silittelemässä ja juttelemassa kuulumisia. Pitäisikö niille antaa turvaranneke, että jos jotain tulee...

Vierailija
12/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni rikkoi tahallaan mökillämme olleen pyykkilingon, jonka isä oli ostanut vuonna 1962. Isää ja linkoa on ikävä.

Mikä on pyykkilinko?

T. Jonne

13/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena itkin vanhoja esineitä (leluja, vaatteita ja asusteita, huonekaluja, polkupyöriä) joita piti heittää pois. Joskus veimme olohuoneen vanhan pöydän kaatopaikalle, ja itkin katsellessani auton ikkunasta, miten se jäi niin yksinäisenä vieraan romun keskelle.

Muuttaessani pois ensimmäisestä omasta asunnostani itkin sulkiessani oven viimeisen kerran.

Kodinkoneita en muista ikävöineeni, mutta eiköhän ilmiö kuulu samaan sarjaan.

Vierailija
14/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto kuoli 3v sitten. Olin saanut sen tehtaalta, siitä tuli mun vauva. Olinkin sen ainoa omistaja. Minulla on sitä vieläkin ikävä.

Vierailija
15/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkilingon väliin laitetaan märät vaatteet, väännetään veivistä. Ei tarvitse käsin vääntää. Helpotus

Vierailija
16/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkilingon väliin laitetaan märät vaatteet, väännetään veivistä. Ei tarvitse käsin vääntää. Helpotus

Miksi ei voi puhua vaikkapa muinaisesta kuivausrummusta?😅

Vierailija
17/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/18 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kiinnyn enkä millään haluaisi luopua vanhasta. Yleensä vaihdankin vain jos vanha hajoaa. Mulla on pyykkikone ja telkkari 20 vuotta vanhoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi