Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kerta eduskunnan istumajärjesty on merkityksetön asia, miksi sitä yleensäkään lähdettiin muuttamaan?

Vierailija
07.05.2019 |

Ei se ole ja sen tietää kaikki.

RKP:kin koittaa leipoa itsestää vasemmitolaista puoluetta kun meinaa sen olevan hyvä asia tässä ajassa. Kun oikeistolaisuus taas nostaa päätään, haluaa RKP takaisin laitaan.

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuissa tiivistyy se yhteiskuntaa mädättävä kiusaajamentaliteetti. Siksi se vetoaa tietynlaisiin ihmisiin.

Olen sitä mieltä että tautiluokitukseen pitäisi saada tuo sinun potema persufobia.

-Se oikeasti koulukiusattu perussuomalaisten äänestäjä, jolla ei todistetusti ole rasistisia ennakkoluuloja

Vierailija
102/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persulit ovat niitä erikoislumihiutaleita, joille aikuinen käytös ja toimintamallit ovat jääneet kehittymättä ja siksi vieraita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat äärioikeistoa ja se on ollut kaikille persujen todellisuuspakoisen kuplan ulkopuolella eläville täysin selvää jo kauan.

500 000 äärioikeistolaista.

Aika paha!

Kupla sinulla on sanonko missä. Ja ei ehkä kannata puhua todellisuuspaosta kenellekään kun itse on noin sekaisin.

Vierailija
104/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat sitten herkkähipiäistä porukkaa. Koko ajan valivalivalivali. Koettaisivat ymmärtää, että maailma ei tosiaankaan pyöri heidän ympärillään ja yli 80 % vaaleissa äänestäneistä ei äänestäneet heitä.

Kommentistasi huokuu äärimmäisen syvä ymmärtämättömyys koulukiusattujen asemaa kohtaan. Kuten joku toinen erinomaisesti sanoi täällä, kukaan jota on koulukiusattu ei käyttäisi kenestäkään termiä uhriutua.

Vierailija
105/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persulit ovat niitä erikoislumihiutaleita, joille aikuinen käytös ja toimintamallit ovat jääneet kehittymättä ja siksi vieraita.

Okei. Sinä olet vähän vammainen siis.

Rkp:han tässä on aikuisen käytöksen unohtanut.

Vierailija
106/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa että eduskunnassa ei pystytä käyttäytymään kuin aikuiset ihmiset ja kiusaaminen valloillaan. Heijastaa koko Suomalaista mielenmaisemaa. Maa jossa kiusaaminen on epidemia ja päättäjät näyttää oikein mallia. Kiusataan sitä joka uskaltaa olla eri mieltä asioista. Tää on aivan järjetöntä. 

Järjetöntä se on. Persufobia ja persuviha on saanut joissain mieleltään järkkyneissä ihmisissä ihan uskonnollisia piirteitä. Todellisuudentaju on hämärtynyt ja voidaan puhua jostain joukkopsykoosista ja kultista.

Vierailija
107/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuinka Persut häpeilevät itseään ja omaa aatemaailmaansa.

Et voi päättä kenenkään aatemaailmaa toisen puolesta, ja kun se menee väärin syyttää, että tätä hävettää sinun hänen puolestaan hänelle osoittama aatemaailma.

Mutta sinähän päätät, koska olet sairas päästäsi. Joku harha päässäsi saa sinut kuvittelemaan että olet jumala.

Vierailija
108/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat sitten herkkähipiäistä porukkaa. Koko ajan valivalivalivali. Koettaisivat ymmärtää, että maailma ei tosiaankaan pyöri heidän ympärillään ja yli 80 % vaaleissa äänestäneistä ei äänestäneet heitä.

Kommentistasi huokuu äärimmäisen syvä ymmärtämättömyys koulukiusattujen asemaa kohtaan. Kuten joku toinen erinomaisesti sanoi täällä, kukaan jota on koulukiusattu ei käyttäisi kenestäkään termiä uhriutua.

Viestisi halveeraa oikeita kiusattuja miksi teet niin? Mikä oikeus sinulla on m,ääritellä tämä mitä sanaa kukin saa käyttää??`?? Se on kiusaamista taholtasi etkö sitä kasoisstandardiesi kanssa huomaa, vai etkö vain välitä muista ihmisistä? 

Vierailija
109/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua ärsyttää Anna Kontulan kommentti, että muka karnevalisoidaan vakavaa asiaa (koulukiusaamista)

Siis voi helvetti, mitä kiusaamisen hyväksyntää ja kiusattujen halveksintaa.

Miten lapsillekaan voi opettaa, ettei syrjiminen, valllan väärinkäyttö ja kiusaaminen on halveksittavaa, jos eduskunnassakin suurin osa hyväksyy sen ja harjoittaa noinkin säälimättömästi.

Ja uhria syyllistetään.

Onneksi en ole vasemmistoa äänestänyt, kaduttaisi tuon Kontulan kommentin jälkeen ihan sikana.

-Pitkään ja rankasti kiusattu

Tuolla karnevalisoinnillahan nimenomaan tarkoitettiin sitä, että ei saisi löperin perustein verrata asiaa koulukiusaamiseen, joka on vakava asia. Toki olisi jonkin asiallisemman termin voinut keksiä.

Mitä tässä on eroa koulukiusaamiseen? Eristäminen, samaa, vahvempi käyttää valtaa heikompaan, samaa, suurin osa hiljaisesti hyväksyy kiusaajan toiminnan, samaa, uhrin oma kokemus, samaa.

Koulukiusaaminen on systemaattista ja jatkuva lähinnnä sitä vois verrata paltan persujen ajojahteihin muita kohtaan esim al taeeta on hoettu maanisesti jo pitkä'än vihervasemstosta keksitään mitä vain valheita li anderssonia hakuutaan palstalla systemaattisesti. Persujen uhriutuminen yhdestä pienestä asiasta ja sen vertamine useiden vuosien kohdistettuun kiusaamiseen halveeraa koulukiusattuja ei mitään muuta. 

Tiedätkö jokaikisessä tapauksessa se koulukiusaaminen on alkanut jonain päivänä? T. Ent. Koulukiusattu

Tiesitko etten usko sinua, oikeasti kiusattu ja kiusaamisen tunnistava ymmärtäisi ettei yksi tuolijupakka  täytä ehtoa kiusaaminen. Varsinkaan koulukiusaamisen vaan minua on rys sitelty(opiskelin venäjää) vuosia koulussa kaltaistesi taholta joten tiedän mistä puhun. 

Kun nälväisin kiusaajaa takaisin kun piinaa oli jatkunut pitkään tämä kiusaaja meni heti uhriutumaan luokanvalvolajlle, että tuo kutsuu minua nimillä, juuri samoin kuin persut tässä tekevät. Erästä naauriluokan poikaa hän haukkui n ee keriksi päivästä toiseen ja kun tämä sitten suuttui ja lopulta antoi litsarin, juoksi tuo haukkuva kiusaaja taas luokanvalvojan puheille että nyt se n ee keri löi, ko kiusaaja kaveri ei paljon nyrkkejään itse säästellyt välitunneilla. Minä olen aina tullut kaikkien kanssa toimeen toisin kuin tämä kiusaaja, jota luokan nörtit pelkäsi ihan syystäkin hän saattoi alkaa nauramaan lukihäiriöiselle joka ei sitten uskaltanut lukea enää koulussa ääneen ja paljon vastaava häiriköintiä ja epäkunnioittavaa käytöstä muita kohtaan.

Mikä tässä persujen kaksoisstandardissa on niin oikein muka? 

Tiedätkö vihaa pursuava kommenttisi ei anna aihetta uskoa että oikeasti olisit aina tullut kaikkien kanssa toimeen. Tiedätkö, epäilen sinua valehtelijaksi.

Vierailija
110/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu on aina uhri! Tämä persulainen lähtökohta vetoaa Aku Ankka kansan syvimpiin liskoaivon osiin.

Vierailija
111/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kiusaajat kusevat omiin muroihinsa kun eivät älyä tukkia turpaansa, vaan huutelevat "uhriutujaa".

Jatkavat kiusaamista ja lällättelevät.

Harva lapsikaan on noin alhainen.

"lällällällä lieruu! Se on ihan tyhmä joka leikistä suuttuu"

Ai terveisiä oikeasti kiusatulle kuten li andesson, sinisten edustajat, viimeviikolla haettiin sen syöpään kuolevan sdp edustajan tapauksesta persuja vastaan kohdistettua salaliittoa ja uhriuduttiin siitä, jani toivolaa persut kiusaavat systemaattisesti, haavistoa jne jne tämä ei ole muuta kuin uhriutumista. Ei mitään muuta ja tuollainen käytö loukkaaa oikeasti kiusattuja ihmisiä joita tekin persut solvaatte ihan pokkana täälä. Rinnekkin on saanut jo abot tuhat kertaa kovempaa kiusaamista pelkästään tänää tällä palstalla kuin mitä tuo tulolijupakka painaa missään.

Mikä tässä persujen kaksoisstandardissa on niin hienoa?

Vierailija
112/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eduskunta teki taas vaalityötä persujen hyväksi. Varsinkin SDP:n Antti Lindtmanin mauttomat kommentit oli syöttö suoraan lapaan. Ovatko nuo poliitikot jo noin todellisuudesta irtaantuneita etteivät ymmärrä miltä tuo toiminta näyttää kansan silmissä?

Antti Lindtmanille voi sanoa että kukkoile nyt kun vielä voit.

Toista mahdollisuutta siihen ei tule enää koskaan tulevaisuudessa.

Vierailija
113/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
114/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ OLIN SE KIRJOITTAJA!!

Minä olen koulukiusattu ja se historia nyt ei häviä sillä että joku palstajumala päättää sen pois ottaa.

Vierailija
115/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestisi halveeraa oikeita kiusattuja miksi teet niin? Mikä oikeus sinulla on m,ääritellä tämä mitä sanaa kukin saa käyttää??`?? Se on kiusaamista taholtasi etkö sitä kasoisstandardiesi kanssa huomaa, vai etkö vain välitä muista ihmisistä? 

Olet erittäin epätarkka. En ole kieltänyt sinua sanomasta sanaa uhriutuja, sanoin ainoastaan että sen käyttö kavaltaa sinut suoraan housut nilkoissa: et ole elänyt koulukiusattuna puolta päivääkään.

Vierailija
116/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuuntele moista epämusiikkia. Mikä oli asiasi?

Osaatko sanoa sen asiasi ja perustella?

Vierailija
117/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua ärsyttää Anna Kontulan kommentti, että muka karnevalisoidaan vakavaa asiaa (koulukiusaamista)

Siis voi helvetti, mitä kiusaamisen hyväksyntää ja kiusattujen halveksintaa.

Miten lapsillekaan voi opettaa, ettei syrjiminen, valllan väärinkäyttö ja kiusaaminen on halveksittavaa, jos eduskunnassakin suurin osa hyväksyy sen ja harjoittaa noinkin säälimättömästi.

Ja uhria syyllistetään.

Onneksi en ole vasemmistoa äänestänyt, kaduttaisi tuon Kontulan kommentin jälkeen ihan sikana.

-Pitkään ja rankasti kiusattu

Tuolla karnevalisoinnillahan nimenomaan tarkoitettiin sitä, että ei saisi löperin perustein verrata asiaa koulukiusaamiseen, joka on vakava asia. Toki olisi jonkin asiallisemman termin voinut keksiä.

Mitä tässä on eroa koulukiusaamiseen? Eristäminen, samaa, vahvempi käyttää valtaa heikompaan, samaa, suurin osa hiljaisesti hyväksyy kiusaajan toiminnan, samaa, uhrin oma kokemus, samaa.

Koulukiusaaminen on systemaattista ja jatkuva lähinnnä sitä vois verrata paltan persujen ajojahteihin muita kohtaan esim al taeeta on hoettu maanisesti jo pitkä'än vihervasemstosta keksitään mitä vain valheita li anderssonia hakuutaan palstalla systemaattisesti. Persujen uhriutuminen yhdestä pienestä asiasta ja sen vertamine useiden vuosien kohdistettuun kiusaamiseen halveeraa koulukiusattuja ei mitään muuta. 

Tiedätkö jokaikisessä tapauksessa se koulukiusaaminen on alkanut jonain päivänä? T. Ent. Koulukiusattu

Tiesitko etten usko sinua, oikeasti kiusattu ja kiusaamisen tunnistava ymmärtäisi ettei yksi tuolijupakka  täytä ehtoa kiusaaminen. Varsinkaan koulukiusaamisen vaan minua on rys sitelty(opiskelin venäjää) vuosia koulussa kaltaistesi taholta joten tiedän mistä puhun. 

Kun nälväisin kiusaajaa takaisin kun piinaa oli jatkunut pitkään tämä kiusaaja meni heti uhriutumaan luokanvalvolajlle, että tuo kutsuu minua nimillä, juuri samoin kuin persut tässä tekevät. Erästä naauriluokan poikaa hän haukkui n ee keriksi päivästä toiseen ja kun tämä sitten suuttui ja lopulta antoi litsarin, juoksi tuo haukkuva kiusaaja taas luokanvalvojan puheille että nyt se n ee keri löi, ko kiusaaja kaveri ei paljon nyrkkejään itse säästellyt välitunneilla. Minä olen aina tullut kaikkien kanssa toimeen toisin kuin tämä kiusaaja, jota luokan nörtit pelkäsi ihan syystäkin hän saattoi alkaa nauramaan lukihäiriöiselle joka ei sitten uskaltanut lukea enää koulussa ääneen ja paljon vastaava häiriköintiä ja epäkunnioittavaa käytöstä muita kohtaan.

Mikä tässä persujen kaksoisstandardissa on niin oikein muka? 

Miksi persut saa ry ssitellä ja haukkua ketä vaan heistä huvittaa, mutta yksi tuolijupakka saa heidät uhriutumaan voimakkaasti vaikka itse suoltavat päivästä toiseen tuhansia muita solvaavia viestejä tälle palstalle? 

Vierailija
118/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutista kuselta haisevien persurottien ulinalle!

Vierailija
119/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava kina. Osoittaa kuinka vähän persukannattajat ja osa persujen kansanedustajistakaan ymmärtää politiikasta

Vierailija
120/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä äänestää RKP:ta ensi vaaleissa. Pistivät tuon toisia kiusaavan räkäporukan sinne minne oikeasti kuuluvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan